Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Εισαγωγή στα Premium

Διαβάστηκε από 22021 αναγνώστες - 15/7/2019

Και στο εσωτερικό πάντως, η Skoda έκανε πιο φίνο το Superb. Ψηφιακά όργανα, πινελιές από carbon, ακόμα και οι χειρολαβές των θυρών είναι επενδεδυμένες από δέρμα. Ωστόσο, μία απόσταση... σεβασμού στον premium κατασκευαστή, που υπάγεται στον ίδιο όμιλο, δε γίνεται αισθητή σε κάθε περίπτωση.
Ιδιαίτερα δε, όταν το Skoda Superb βρίσκεται εν κινήσει. Παλιότερα έπρεπε τα Skoda με την όχι και τόσο πολιτισμένη ανάρτησή τους να έχουν υποδεέστερη οδική συμπεριφορά από τα Passat και A4. Όλα αυτά όμως, ανήκουν στο παρελθόν. Το ανανεωμένο Skoda Superb έχει πολύ καλή ανάρτηση και ισοπεδώνει απλώς τις κακοτεχνίες της ασφάλτου. Και αν η ανάρτηση δε... σιδερώνει τα πάντα, τα μεγάλα άνετα καθίσματα αναλαμβάνουν τη δουλειά.



Το πόσο καλό είναι το ανανεωμένο μεγάλο Skoda στις στροφές εκπλήσσει
. Είναι ουδέτερο και δεν εμφανίζει κλίσεις. Έτσι, είναι σε θέση να κινείται με ταχύτητα στις στροφές, αν και στις κλειστές καμπές εμφανίζει τάσεις υποστροφής. Προβλήματα πρόσφυσης δεν υφίστανται, χάρη στο σύστημα τετρακίνησης, παρόλο που ο TDI κινητήρας με τα άφθονα 400 Nm της μέγιστης ροπής του ήδη από τις 1.900 σ.α.λ. φροντίζει για δυναμική ώθηση.

Πραγματικά, οι επιδόσεις δεν είναι κατώτερες της σπορτίφ εμφάνισης του αυτοκινήτου. Το Skoda Superb επιταχύνει από στάση ως τα 100 km/h σε 8 δευτ., ενώ το ταχύμετρο σταματά να... κινείται προς τα δεξιά στα 230 km/h. Και αυτά με μια τιμή κατανάλωσης (6,6 l/100 km), για την οποία πρέπει κανείς στην πράξη να προσπαθήσει πολύ για να την επιτύχει. Αν λοιπόν, ψάχνει κάποιος ένα πειστικό επιχείρημα για το diesel, το Superb είναι ένα καλό βοήθημα.



Τα υπόλοιπα στο Skoda είναι γνωστά. Στην πίσω σειρά θέσεων μπορεί να καθήσει ακόμα και ένας δίμετρος επιβάτης, πόσω μάλλον στην περίπτωση, που κάθεται ένας άλλος επιβάτης μπροστά του. Ο χώρος αποσκευών φτάνει σχεδόν τα δύο κυβικά μέτρα αφου το Superb είναι ένα θαύμα χώρων.
Μιλώντας για θαύματα, μην τα αναζητήσετε στην τιμή. Το αυτοκίνητο της δοκιμής στη βασική εξοπλιστική έκδοσή του κοστίζει στη Γερμανία 48.090 ευρώ, τη στιγμή που ένα Audi A4 Avant, που είναι μικρότερο, αλλά διαθέτει παρόμοιο εξοπλισμό στοιχίζει 48.650 ευρώ. 

Συμπέρασμα
Το Skoda Superb βρήκε τα κενά του και κινείται πλέον ανάμεσα στο premium και το mainstream των VW, Opel και Ford. Είναι εκπληκτικό, πόσο πολύ ελκυστικό είναι πλέον το τσέχικο αυτοκίνητο, παρόλο που έχει κοινό τεχνολογικό υπόβαθρο με το Passat. Το Skoda Superb έχει ανάρτηση, στρίβει και επιταχύνει ακριβώς, όπως θα το περίμενε κανείς. Παρόλα αυτά, δεν είναι καθόλου βαρετό. Βέβαια, όλα τα πλεονεκτήματα έχουν το δικό τους (υψηλό) κόστος...
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει