.jpg)
Citroen C5 X: Μοιράζει ξανά την τράπουλα στη μεσαία κατηγορία
Citroen C5 X: H νέα ναυαρχίδα της γαλλικής εταιρίας
Οι Γάλλοι ξαναχτυπούν κι είναι έτοιμοι να μοιράσουν πάλι την τράπουλα στη μεσαία κατηγορία με το νέο Citroen C5 X. Το μοντέλο διαθέτει την κομψότητα μιας λιμουζίνας, το δυναμισμό ενός station wagon και το υπερυψωμένο αμάξωμα ενός SUV σύμφωνα με την εταιρία κι από την πρώτη επαφή μαζί του δεν μπορούμε παρά να συμφωνήσουμε!
Αξιζει να διαβασετε
Το Diesel πέθανε, ζήτω το ρεύμα!
Η γαλλική εταιρία δείχνει έμπρακτα τον τελευταίο καιρό την απέχθεια της προς την πετρελαιοκίνηση, με όλα τα καινούργια της μοντέλα να βγαίνουν μόνο βενζινοκίνητα και Plug-Ιn. Όπως ακριβώς και στην περίπτωση του C5 X, που θα είναι διαθέσιμο με ένα 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 130 ίππων, έναν 4κύλινδρο 180 ίππων και ως Plug-In υβριδικό με συνολική ισχύ 224 ίππων.
Το τελευταίο φορούσε το αυτοκίνητο που είχαμε στη διάθεση μας και κάναμε την πρώτη δοκιμή σε ορεινές διαδρομές.
«Σιδερώνει» ανωμαλίες, προσφέρει εξαιρετική άνεση
.jpg)
Από τα πρώτα μέτρα πίσω από το τιμόνι του Citroen C5 X, ακόμα και σε επαρχιακό δρόμο γεμάτο μπαλώματα και λακκούβες, δεν μπορεί να μην αντιληφθείς την εξαιρετική ηρεμία κι άνεση που προσφέρει στους επιβάτες. Τα ακουστικά τζάμια (που είναι διαθέσιμα στην πλούσια έκδοση) ενισχύουν την ήδη καλή ηχομόνωση αφήνοντας έξω από την καμπίνα αεροδυναμικούς κι άλλους θορύβους, με τα πολύ άνετα καθίσματα να σε κάνουν να νιώθεις ότι κάθεσαι σε σύννεφα και τις ενεργητικές αναρτήσεις να «σιδερώνουν» οποιαδήποτε ανωμαλία. Φτιαγμένο με γνώμονα την άνεση, ακόμα και στη δυνατή έκδοση που είχαμε στη διάθεση μας και με το πρόγραμμα οδήγησης στο Sport, το C5 X δεν θα ενθουσιάσει με τη δύναμη του, με το τιμόνι να είναι ελαφρύ και κάπως «χαλαρό» στην αντιδράσεις του. Στο τομέα της κατανάλωσης παίρνει όμως το αίμα του πίσω, μιας και με φορτισμένη μπαταρία, που έχει αυτονομία 60 χιλιόμετρα, σε επαρχιακό ορεινό δρόμο έκαψε μόλις 2,8 λίτρα. Παρεμπιπτόντως, με άδεια μπαταρία η κατανάλωση ανέβηκε μόλις στα 5,1 λτ/100χλμ.
Με ιδιαίτερη προσοχή στις λεπτομέρειες!
Η προσοχή που έχει δοθεί στις λεπτομέρειες είναι εμφανής, με τους πίσω επιβάτες να απολαμβάνουν αρκετό χώρο σε κεφάλι και γόνατα. Η τεράστια πανοραμική οροφή (προαιρετικός εξοπλισμός) προσφέρει άπλετο φώς στο εσωτερικό, ενώ άκρως πρακτικά και όμορφα είναι τα χειριστήρια κλιματισμού. Μοναδική παραφωνία, τα σκληρά πλαστικά σε ντουλαπάκι και πόρτες και σε επίπεδο αστεϊσμού θα βάλουμε στα αρνητικά και την έλλειψη αυτόματων αμορτισέρ για το καπό.
Όσο για την τιμή, στη Γερμανία ξεκινάει από τα 35.730 ευρώ στη βασική έκδοση και ανεβαίνει στα 44.980 ευρώ στην υβριδική.
Συμπέρασμα
Το Citroen C5 X υπόσχεται ότι θα σας φτάσει ατσαλάκωτους και χαλαρούς στον προορισμό σας, αλλά όχι ιδιαιτέρα γρήγορα. Η φιλοσοφία της γαλλικής εταιρίας περί άνεσης είναι διάχυτη στο μοντέλο της, με τους χώρους του να είναι εξαιρετικοί. Το C5 X είναι μια ταξιδιάρικη «λιμουζίνα» με εξαιρετικές δυνατότητες εντός πόλης.
Τεχνικά χαρακτηριστικά* | Citroën C5 X Plug-in-Hybrid 225 |
---|---|
Κινητήρας | |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.598 |
Κύλινδροι/Βαλβίδες | 4/16 |
Τροφοδοσία | Βενζίνη+Ρεύμα |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 224 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 360 |
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση | 8/αυτόματο/μπροστά |
Start/Stop | NAI |
Eπιδόσεις | |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 7,9 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 233 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | |
Μέση εργοστασιακή WLTP | 1,4 λτ + 14,6kWh |
Μέση Δοκιμής | 2,8λτ+ 17,9kWh |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP | 30 |
Πορτμπαγκάζ (λτ.) | 545-1580 |
Τιμή από (ευρώ) | 44.980 (Γερμανία) |