Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Αίσθηση οδήγησης

Διαβάστηκε από 16790 αναγνώστες - 27/11/2020

Οι ακρογωνιαίοι λίθοι στην εξέλιξη της 128ti ήταν η μετάδοση της κίνησης στους εμπρός τροχούς, η σπορ ανάρτηση, που είναι καθ όλα ικανή και ο πιο έντονος ήχος. Οι διαδικασίες για τον κινητήρα έγιναν γρήγορα. Εκμεταλλεύτηκαν την M135i xDrive και πήραν από αυτήν το γνωστό turbo μηχανικό σύνολο των 2,0 λίτρων, ρυθμισμένο να αποδίδει 265 ίππους. Αφαιρέθηκε το σύστημα της μετάδοσης της κίνησης σε όλους τους τροχούς, κάτι που εξοικονόμησε επιπλέον περίπου 80 κιλά. Το αυτόματο κιβώτιο, 8 σχέσεων, μεταφέρθηκε στην 128ti, όπως επίσης ένα κάπως… πιο πιπεράτο σύστημα εξάτμισης, αλλά και τα σπορ φρένα. Σε ό,τι αφορά την ανάρτηση; Το σύστημα διεύθυνσης είναι προσαρμοσμένο στις αυξημένες δυνατότητες του κινητήρα, τα ελατήρια σκληρότερα, η κατανομή της ροπής «ευκρινέστερη» και, και, και... Επιπλέον, έχουν τοποθετηθεί ένα Torsen διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και ελαστικά Michelin Pilot Sport 4 σε ζάντες 18 ιντσών.


 
Οδηγώντας
Η 128ti θα είναι διαθέσιμη από τους αντιπροσώπους της BMW την ερχόμενη άνοιξη. Βέβαια, σε εμάς επετράπη ήδη να κάνουμε κάποιους πρώτους γύρους στη διάσημη πίστα του Nürburgring, που μας προκάλεσαν πραγματική χαρά. Ούτε το παραμικρό ίχνος πλήξης, η ανάρτηση… λαχταρά να συναντήσει στροφές, ο μπροστινός άξονας δεν οδηγεί την 128ti ποτέ σε υποστροφή, καθώς το μπλοκέ διαφορικό και τα ελαστικά της Michelin φροντίζουν για την παροχή άφθονης πρόσφυσης στην έξοδο των στροφών. Οι 265 ίπποι είναι αρκετοί, καθώς η Σειρά 1 αναπτύσσει ταχύτητα 200 km/h σε χρόνο μηδέν, ενώ και τα 250 km/h είναι εφικτά χωρίς πολλή φόρα και μόνο το αυτόματο κιβώτιο δεν ανταποκρίνεται στο σπορτίφ πνεύμα της κατασκευής. Ο ήχος, χωρίς να είναι εντυπωσιακός, είναι σαφώς πολύ καλύτερος σε σχέση με της M135i. Στην πίστα; Ας το θέσουμε έτσι: η «απόλυτη οδηγική απόλαυση» προκύπτει πραγματικά!



Ο μπροστινός άξονας είναι σχεδόν τέλειος, ενώ ο ελαφρύτερος πίσω στρίβει με το υπόλοιπο αυτοκίνητο φίνα. Επομένως, μόνο στην άμεση συγκριτική δοκιμή θα φανεί αν αυτή η BMW είναι αρκετά ανταγωνιστική απέναντι στα υπόλοιπα GTI και την παρέα τους. Η τιμή; Εντάξει, η BMW είναι μία premium εταιρεία. Με λίγο πάνω από 40.000 ευρώ (στη Γερμανία) θα μπορείτε κι εσείς να γίνετε μέλος αυτής της… ορχήστρας.

Συμπέρασμα
Ο συνδυασμός της μετάδοσης της κίνησης στον μπροστινό άξονα και της BMW είναι πολύ διασκεδαστικός. Το προσθιοκίνητο μοντέλο, λοιπόν, είναι καλό στις στροφές, οι 265 ίπποι  σαφώς επαρκούν και ο ήχος είναι εντάξει. Η εμφάνιση, όμως, αλλά και το κιβώτιο ταχυτήτων θα μπορούσαν να είναι περισσότερο σπορτίφ.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει