Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Mercedes-AMG GT 63 Coupé:  Ένα πολυτάλαντο σπορ luxury αυτοκίνητο
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Mercedes-AMG GT 63 Coupé: Ένα πολυτάλαντο σπορ luxury αυτοκίνητο

Διαβάστηκε από 6239 αναγνώστες - 18/2/2024

Με V8 κινητήρα, 585 άλογα και 800Nm ροπής αλλά τεχνικό ήχο
Mε μεταβλητή τετρακίνηση, ημιενεργά αμορτίσερ και σύστημα ανύψωσης
Για πρώτη φορά η AMG είναι περήφανη και για τους χώρους!
Πολύ βελτιωμένη με μεγαλύτερα όρια πρόσφυσης

Με V8 κινητήρα, 585 άλογα και 800Nm ροπής αλλά τεχνικό ήχο

H νέα Μercedes AMG GT 63 Coupé έρχεται με 4λιτρο V8 2τούρμπινο κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 585 ίππους και 800Nm ροπής, γράφοντας  το 0-100 σε 3,3 δλ κι έχοντας τελική 315 χλμ./ώρα. Όμως ο ήχος του μοτέρ δεν θυμίζει την «αμερικάνικη» χροιά που είχαμε αγαπήσει στην προκάτοχο της, μιας και λόγω των κανονισμών εκπομπών θορύβου το αυτοκίνητο φοράει πιο πυκνές εξατμίσεις, με ένα μικρόφωνο στις απολήξεις να είναι «υπεύθυνο» για να μεταφέρει την «συγχορδία» στο εσωτερικό, η οποία μεταβάλλεται αναλόγως το επιλεγμένο driving mode.

Mε μεταβλητή τετρακίνηση, ημιενεργά αμορτίσερ και σύστημα ανύψωσης

Το αυτόματο σπορ κιβώτιο 9 σχέσεων με το συμπλέκτη πολλαπλών δίσκων μπορεί να στείλει την ισχύ και στους 4 τροχούς χάρη στην μεταβλητή τετρακίνηση 4Matic+, με την ροπή να περνάει αρχικά στο πίσω άξονα και αν χρειαστεί να μπορεί να σταλεί έως και το 50% της κινητήριας δύναμη στον μπροστά. Στο κομμάτι της ανάρτησης, η ημιενεργή σταθεροποίηση κύλισης έχει αντικαταστήσει την συμβατική αντιστρεπτική ράβδο και τα αμορτισέρ είναι υδραυλικά συνδεμένα μεταξύ τους, ώστε να ισορροπούν ακόμα πιο αποτελεσματικά μεταξύ άνεσης και επιδόσεων, ενώ διαθέτει σύστημα ανύψωσης που σηκώνει το μπροστινό μέρος κατά 30 χιλιοστά.

Για πρώτη φορά η AMG είναι περήφανη και για τους χώρους

Η AMG είναι περήφανη που στην επίσημη παρουσίαση σπορ αυτοκινήτου τα δύο από τα κύρια θέματα συζήτησης να είναι οι πίσω θέσεις και το πορτμπαγκάζ, διότι μέχρι στιγμής δεν έβρισκες εύκολα ένα τέτοιο αυτοκίνητο με πορτμπαγκάζ που να αγγίζει τα 675 λίτρα με διπλωμένα τα πίσω καθίσματα (321 λτ. σε 4θεσια διάταξη).

Πολύ βελτιωμένη με μεγαλύτερα όρια πρόσφυσης  

Ο συνδυασμός των 295 μπροστινών ελαστικών, του πίσω συστήματος διεύθυνσης, της τετρακίνησης και του ενεργού μπλοκέ διαφορικού βελτίωσαν την οδική συμπεριφορά της GT63, η οποία είναι πολύ λιγότερο «ύπουλη» από την προκάτοχο της.
 

Σελ.
2
Η γοητεία της Μercedes AMG GT 63
Σελ.
3
Ονειρική ανάρτηση, εκπληκτική τετρακίνηση και drift mode
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις