Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Η γοητεία της Μercedes AMG GT 63

Η γοητεία της Μercedes AMG GT 63

Διαβάστηκε από 6189 αναγνώστες - 18/2/2024

H Μercedes AMG GT 63 ξεφεύγει από την καθαρόαιμη έννοια του sport οχήματος και γίνεται πιο ολοκληρωμένη από ποτέ, δείχνοντας ότι επιδόσεις, συγκινήσεις, άνεση και χώροι μπορούν να πάνε μαζί, ακόμα και σε ένα coupé αυτοκίνητο. Την οδηγήσαμε στη Γρανάδα κι έχουμε όλες τις πληροφορίες.

Πραγματικά δεν θυμόμαστε να έχουμε ξαναβρεθεί σε παρουσίαση σπορ αυτοκινήτου όπου δύο από τα κύρια θέματα συζήτησης να είναι οι πίσω θέσεις και το πορτμπαγκάζ. Η αλήθεια είναι ότι η Mercedes είναι περήφανη που μπορεί να βάζει αυτά τα δεδομένα στο τραπέζι, διότι μέχρι στιγμής δεν έβρισκες εύκολα ένα αντίστοιχο αυτοκίνητο με το πορτμπαγκάζ, με διπλωμένα τα πίσω καθίσματα, να αγγίζει τα 675 λίτρα (321 σε 4θεσια διάταξη). Βέβαια δεν παύει να είναι μια AMG με τους 585 ίππους και τα 800Nm ροπής του V8 τετράλιτρου 2τούρμπινο κινητήρα να περιμένουν να τους απολαύσουμε.

Με σύστημα ανύψωσης για να μην βρίσκει σε σαμαράκια

Η οδήγηση ξεκίνησε από το μποτιλιαρισμένο κέντρο της Γρανάδας στην Ισπανία, όπου οι δρόμοι δεν φημίζονται και για την κατάσταση τους, μιας και οι λακκούβες και τα σαμαράκια είναι πιο πολλά κι από τα σουβλατζίδικα στη Ελλάδα. Ευτυχώς όμως η GT 63 της δοκιμής μας δεν αντιμετώπισε κανένα πρόβλημα χάρη στο προαιρετικό σύστημα ανύψωσης του μπροστινού άξονα, το οποίο στη Γερμανία στοιχίζει περίπου 2.200 ευρώ και σηκώνει το μπροστινό μέρος κατά 30 χιλιοστά, κάνοντας το πέρασμα από κακοτεχνίες και χαμηλά σημεία αρκετά πιο εύκολο.



Το ενδιαφέρον εδώ είναι ότι ο οδηγός μπορεί να εισάγει τις «προβληματικές» περιοχές στο GPS, ώστε κάθε φορά που ξαναπερνάει από τα συγκεκριμένα σημεία το σύστημα να ανυψώνει αυτόματα το αυτοκίνητο και ο ίδιος να μην αποσπάτε από την οδήγηση του.

Λείπει από την Mercedes-AMG GT 63 Coupé ο ορθόδοξος V8 ήχος

Η διαδρομή συνεχίζεται στις φουρκέτες της οροσειρά της Σιέρρα Νεβάδα όπου περιμέναμε να ξεδιπλώσουμε τις δυνατότητες της Mercedes-AMG GT 63 Coupé. Όμως μας ενόχλησε ότι στο εσωτερικό η χροιά του V8 κινητήρα δεν θυμίζει πλέον την «αμερικανίλα» που είχαμε συνηθίσει και αγαπήσει από την AMG.



Πλέον ο ήχος είναι πιο ηλεκτρονικός, μιας και λόγω των κανονισμών εκπομπών θορύβου το αυτοκίνητο φοράει πιο πυκνές εξατμίσεις και έχει καλύτερη ηχομόνωση στο μηχανοστάσιο, με ένα μικρόφωνο στις απολήξεις να είναι «υπεύθυνο» για να μεταφέρει την «συγχορδία» στο εσωτερικό, η οποία μεταβάλλεται αναλόγως το επιλεγμένο driving mode. Είναι σαν να παίζεις metal μουσική με ένα βιολοντσέλο, μοιάζει αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι το ίδιο. Πάντως δίνουμεστην AMG το ελαφρυντικό ότι έχει κάνει το αδύνατο-δυνατό για να διατηρηθεί ο ήχος όσο το δυνατόν πιο αυθεντικός και ταυτόχρονα να είναι εντός νόμιμων ορίων.
 

Σελ.
1
Mercedes-AMG GT 63 Coupé: Ένα πολυτάλαντο σπορ luxury αυτοκίνητο
Σελ.
2
Η γοητεία της Μercedes AMG GT 63
Σελ.
3
Ονειρική ανάρτηση, εκπληκτική τετρακίνηση και drift mode