Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Ονειρική ανάρτηση, εκπληκτική τετρακίνηση και drift mode

Ονειρική ανάρτηση, εκπληκτική τετρακίνηση και drift mode

Διαβάστηκε από 6187 αναγνώστες - 18/2/2024

Αφήνοντας πίσω τον ήχο, περνάμε στο οδηγικό κομμάτι όπου το αυτόματο σπορ κιβώτιο 9 σχέσεων  με το συμπλέκτη πολλαπλών δίσκων μπορεί να στείλει τα 800Nm ροπής και στους 4 τροχούς χάρη στην μεταβλητή τετρακίνηση 4Matic+. Η ισχύς περνάει αρχικά στο πίσω άξονα και αν χρειαστεί μπορεί να σταλεί έως και το 50% της κινητήριας δύναμη στον μπροστά, εκτός αν ο οδηγός έχει επιλεγμένο το drift mode όπου όλη η ροπή παραμένει στους πίσω τροχούς. 

Ονειρική είναι και η δουλεία που έχει γίνει στο κομμάτι της ανάρτησης, όπου η ημιενεργή σταθεροποίηση κύλισης έχει αντικαταστήσει την συμβατική αντιστρεπτική ράβδο και τα αμορτισέρ είναι υδραυλικά συνδεμένα μεταξύ τους, ώστε να ισορροπούν ακόμα πιο αποτελεσματικά μεταξύ άνεσης και επιδόσεων. Αυτό γίνεται αρκετά αισθητικό κατά της διάρκειας της οδήγησης, ακόμα και στο Sport+ ή Race mode, όπου το αυτοκίνητο φαίνεται να συμπεριφέρεται πιο ομαλά από το Comfort mode. Μπορεί να ακούγεται παράλογο, αλλά δεν είναι, επειδή το γενικά σκληρό set up του συστήματος της ανάρτησης  μπορεί να διαχειριστεί καλύτερα τις κακοτεχνίες όταν είναι σε «τάση», ενώ στο comfort εμφανίζει μια ελαφριά αναπήδηση που στα δικά μας ματιά τουλάχιστον δεν του ταιριάζει.


Tιμόνι για σεμινάριο από την Mercedes-AMG GT 63 Coupé

Επίσης για σεμινάριο είναι η συμπεριφορά του συστήματος διεύθυνσης ειδικά στα πιο sport mode. Θέλει πολλά κιλά αποφασιστικότητας και θάρρους για να βγάλεις από την ζώνη άνεση της Mercedes-AMG GT 63 Coupé, αφού ο συνδυασμός των 295 μπροστινών ελαστικών, του πίσω συστήματος διεύθυνσης και του ενεργού μπλοκέ διαφορικού δεν αφήνουν εύκολα μεγάλα περιθώρια. Ακόμα όμως και αν το πετύχει κάποιος, πιο πιθανό είναι να ανοίξει η τροχιά του πίσω μέρους πάρα του μπροστά, επιδεικνύοντας ταυτόχρονα αξιοσημείωτη ευελιξία για ένα 1,9 τόνων όχημα, ενώ είναι πολύ λιγότερο «ύπουλη» από την παλιά GT.



Πριν περάσουμε στο κόστος απόκτησης, ας σημειώσουμε ότι εφοδιάζεται με την τέταρτη γενιά του συστήματος ψυχαγωγίας MBUX (Mercedes-Benz User Experience). Όχι ότι από μόνο του είναι αρκετό για να δικαιολογήσει τα 230.000+ ευρώ που στοιχίζει το μοντέλο αλλά σίγουρα βάζει κι αυτό το δικό του λιθαράκι στη συνολική εικόνα του μοντέλου.

Πολυτάλαντο εργαλείο η Mercedes-AMG GT 63 Coupé
Η νέα Mercedes-AMG GT 63 Coupé πραγματικά μπορεί να κάνει πολλά πράγματα εκτός από να τα βάλει φωτιά στα χρονόμετρα. Η υψηλή τεχνολογία που φέρει αντισταθμίζει το επιπλέον βάρος, η τετρακίνηση αυξάνει κατακόρυφα τις δυνατότητες της, το σύστημα διεύθυνσης στους πίσω τροχούς την κάνει πιο ευέλικτη, το σύστημα αναρτήσεων είναι κομμένο-ραμμένο για το χαρακτήρα της, ενώ οι χώροι της ξεφεύγουν από τους κλασικούς «ανύπαρκτους» της κατηγορίας.
 
 

Σελ.
1
Mercedes-AMG GT 63 Coupé: Ένα πολυτάλαντο σπορ luxury αυτοκίνητο
Σελ.
2
Η γοητεία της Μercedes AMG GT 63
Σελ.
3
Ονειρική ανάρτηση, εκπληκτική τετρακίνηση και drift mode