Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Οδηγούμε το Smart #3

Οδηγούμε το Smart #3

30/11/2023

To Smart #3 έρχεται να ολοκληρώσει την τριάδα των ηλεκτρικών SUV της εταιρείας, κλείνοντας το μάτι σε πιο ανήσυχα πνεύματα, με την εμφάνιση και τις επιδόσεις του να είναι δυναμικές κι έτοιμες να προκαλέσουν αναταραχές στην κατηγορία του.

Με το #1, η Smart έκανε το πρώτο βήμα στο κόσμο των SUV, ακολουθώντας την τάση αλλά και τα θέλω των καταναλωτών. Με το #3 έρχεται να ικανοποιήσει και τους υποψήφιους αγοραστές που επιθυμούν κάτι περισσότερο από ένα ηλεκτρικό SUV, δίνοντας του μια coupe εμφάνιση και χαμηλώνοντας το για πιο δυναμικές συμπεριφορές.

Εκτός από την εξωτερική εμφάνιση, το νέο μοντέλο είναι αναβαθμισμένο και βελτιωμένο σε όλους τους τομείς. Στο εσωτερικό συναντάμε νέους αεραγωγούς, ανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα και νέα καθίσματα, με το μεταξόνιο να έχει μεγαλώσει κατά 3,5 εκατοστά προσφέροντας περισσότερη ευρυχωρία, ενώ το σύστημα της ανάρτησης έχει τροποποιηθεί με βασικό στόχο τη δυναμική συμπεριφορά. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Smart το θεωρεί ως το ιδανικό αυτοκίνητο για την πόλη, αλλά αν το #3, με μήκος 4,40 μέτρα, εξακολουθεί να είναι αυτοκίνητο πόλης με την έννοια του προγόνου του είναι κάτι που ο καταναλωτής καλείται να αποφασίσει μόνος του.

Με μέγιστη αυτονομία 455 χιλιομέτρων

Με τιμή εκκίνησης (στη Γερμανία) τα 38.490 ευρώ, στη βασική έκδοση έρχεται με ένα ηλεκτροκινητήρα 272 ίππων που τροφοδοτείται από μια μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου 49 kWh και σύμφωνα με την εταιρεία μπορεί να δώσει μέγιστη αυτονομία 325 χιλιόμετρων.



Οι εκδόσεις με την μπαταρία λιθίου-νικελίου-κοβαλτίου-μαγνησίου, η οποία έχει χωρητικότητα 66 kWh, μπορούν θεωρητικά να καλύψουν μεταξύ 415 και 455 χιλιομέτρων, ανάλογα με τον εξοπλισμό. Αυτό είναι περίπου 15 χιλιόμετρα περισσότερα από τα αντίστοιχα #1, με έναν από τους λόγους αυτής της διαφοράς να είναι ο καλύτερος συντελεστής οπισθέλκουσας, που στο coupe SUV αγγίζει τα 0,27 cd.
Όπως και με το #1, η μικρή μπαταρία μπορεί να φορτιστεί με έως και 130 kW κι η μεγάλη με έως και 150 kW, ενώ και στις δύο περιπτώσεις η μπαταρία μπορεί να φτάσει από το 10 έως 80% μέσα σε 30 λεπτά, αν συνδεθεί σε ταχυφορτιστή.

Το Smart #3 είναι σφιχτό και σπορ στο δρόμο

Ωραία τα τεχνικά χαρακτηριστικά, αλλά πως τα πάει στο δρόμο το Smart #3; Είναι από τις περιπτώσεις όπου η δυναμική εμφάνιση αποτυπώνεται και στο δρόμο, με τους 272 ίππους και τα 343Νm ροπής των «πολιτισμένων» εκδόσεων να προσφέρουν επιδόσεις κι διασκέδαση. Με την ισχύ να περνάει αποκλειστικά στον πίσω άξονα, είναι εξαιρετικά εύκολο να απολαύσετε τη δυναμική του στις στροφές και να πιάσετε σε μόλις 5,8 δλ. τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση, ενώ η τελική του περιορίζεται στα 180 χ.α.ω ακόμα και στην Brabus έκδοση, την οποία οδηγήσαμε κι αυτή στη συνέχεια.
 

Σελ.
1
Οδηγούμε το Smart #3: Coupe SUV εμφάνιση, δυναμίτης στο δρόμο
Σελ.
2
Οδηγούμε το Smart #3
Σελ.
3
H Brabus έκδοση έχει από τα καλύτερα 0-100 χλμ./ώρα