Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Δυναμικό το Peugeot e-308 στο δρόμο, χωρίς να κουράζει
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δυναμικό το Peugeot e-308 στο δρόμο, χωρίς να κουράζει

21/11/2023

Παρά το αυξημένο βάρος και τις ζάντες 18 ιντσών το Peugeot e-308 SW απορροφά με άνεση τις κακοτεχνίες των ισπανικών δρόμων, ενώ παράλληλα δεν δυσκολεύεται να κινηθεί σβέλτα στις στενές στροφές των επαρχιακών διαδρομών. Αν το παρακάνετε, τα ηλεκτρονικά βοηθήματα βρίσκονται πάντα σε αναμονή για να επιβάλλουν την τάξη με ακρίβεια.

Μόνο το σύστημα διεύθυνσης μπορεί να παρουσιάσει αυξημένη αντίσταση σε παρατεταμένες καμπές, ιδιαίτερα στη sport ρύθμιση. Κατά τα άλλα οι μικρότερες, πιο σύντομες στροφές δεν απαιτούν σχεδόν καθόλου δύναμη.

Η τιμή στη Γερμανία ξεκινά από 45.765 ευρώ

Στη Γερμανία το Peugeot e-308 SW έχει τιμή που ξεκινά από τα 45.765 ευρώ και είναι κατά 2.000 ευρώ πιο ακριβό από το Opel Astra Sports Tourer Electric, το οποίο κοστίζει 43.490 ευρώ. Παράλληλα όμως είναι πιο πλούσια εξοπλισμένο, αφού στοιχεία όπως το προσαρμοζόμενο cruise control, ο αυτόματος διζωνικός κλιματισμός, τα θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι και οι ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέφτες είναι standard στο Peugeot αλλά όχι στο βασικό Astra.



Η έκδοση GT που διαθέτει επιπλέον μεταξύ άλλων ατμοσφαιρικό εσωτερικό φωτισμό, matrix LED φανάρια και τρισδιάστατο καντράν, κοστίζει 2.700 ευρώ παραπάνω. Από τη στιγμή που κανένα από τα δύο μοντέλα δεν έχει έρθει ακόμα στη χώρα μας, βρισκόμαστε σε αναμονή για να μάθουμε τις τιμές τους στην Ελλάδα.



Συνοψίζοντας, το Peugeot e-308 είναι ένα ολοκληρωμένο ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Ο ηλεκτροκινητήρας του ταιριάζει πολύ καλά με τον άνετο «χαρακτήρα» του μοντέλου, ενώ οι  χώροι καλύπτουν τις ανάγκες μιας οικογένειας, ιδίως στην Station Wagon έκδοση. Αν η εταιρεία εξοπλίσει στο μέλλον το όχημα με μεγαλύτερη μπαταρία θα καλύψει τις απαιτήσεις ακόμα και των μεγαλύτερων «χιλιομετροφάγων» που χρειάζονται ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Σελ.
1
Οδηγούμε το ηλεκτροκίνητο Peugeot e-308 με 156 άλογα
Σελ.
2
Πώς είναι το νέο Peugeot e-308 των 156 ίππων;
Σελ.
3
Δυναμικό το Peugeot e-308 στο δρόμο, χωρίς να κουράζει