Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Γίγαντας με ρόδες! Το Kia EV9 εκπλήσσει με τη δυναμική του!
9 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Γίγαντας με ρόδες! Το Kia EV9 εκπλήσσει με τη δυναμική του!

Διαβάστηκε από 12705 αναγνώστες - 5/1/2024

Μπορεί ένα SUV 2.6 τόνων να στρίβει εκπληκτικά καλά και με αυτοπεποίθηση; Αν μιλάμε για το Kia EV9 η απάντηση είναι ναι! Οδηγήσαμε σε συνεργασία με την AutoBild το κορεάτικο ηλεκτρικό θηρίο κι έχουμε να πούμε ότι κρύβει εκπληκτικά το μέγεθος του και η οδική συμπεριφορά του δεν θυμίζει σε κανένα σημείο 7θεσιο αυτοκίνητο.

Kia Ev9: Το κορεάτικο ηλεκτρικό θηρίο με την τετρακίνηση και τους 385 ίππους

Κοιτώντας την τελευταία «ναυαρχίδα» της Kia, το EV9, δεν είναι μόνο οι επιβλητικές διαστάσεις και η σκόπιμα τετράγωνη σχεδίαση του που ξεχωρίζουν, αλλά και το βάρος του. Τα 5 μέτρα μήκος, τα 2 μ. πλάτος, τα 1,73 μ. ύψος και το μεταξόνιο των 3,1 μέτρων δεν περνάνε απαρατήρητα, ενώ τα κιλά του μπορούν να φτάσουν μέχρι τους 2,7 τόνους ανάλογα με τον εξοπλισμό, αφού από μόνη της η μεγάλη μπαταρία των 100kWh ζυγίζει πάνω από 500 κιλά, ενώ έρχεται στάνταρ με7 εργοστασιακές θέσεις (3 στη δεύτερη σειρά και 2 στην τρίτη), οι οποίες μπορούν προαιρετικά να γίνουν 6 με μια διάταξη 2-2-2.

Το ενδιαφέρον είναι ότι αν εν ο δυνάμει ιδιοκτήτης επιλέξει τη δεύτερη επιλογή, έχει τη δυνατότητα να γυρίζει έως και 180 μοίρες τα καθίσματα της μεσαίας σειράς, με αυτή τη διάταξη να μπορεί να κρατηθεί και κατά τη διάρκεια του ταξιδιού χάρη στην ενσωματωμένη στο κάθισμα ζώνη ασφαλείας. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα καθίσματα είναι αεριζόμενα - θερμαινόμενα σε όλες τις εκδόσεις, με τη Kia να έχει κάνει δώσει στο EV9 ένα καθαρά premium προσανατολισμό, τόσο σε εξοπλισμό, όσο και οδική συμπεριφορά, και να μπαίνει στα χωράφια των ακριβότερων BMW και Audi, οι οποίες σίγουρα δεν πρέπει να πάρουν αψήφιστα την κορεατική απειλή, αφού με τιμή εκκίνησης τα 85.000 ευρώ στην τετρακίνητη έκδοση των 385 ίππων είναι πολύ πιο οικονομικό.



Εμείς βρεθήκαμε πίσω από το τιμόνι της κορυφαίας έκδοσης GT-Line και είχαμε την ευκαιρία να την οδηγήσουμε για σχεδόν μια ολόκληρη μέρα στους επαρχιακούς δρόμους της Νίκαιας στη Γαλλία. Παρά τις μεγάλες διαστάσεις του, ο ισχυρός κινητήρας κάνει το Kia EV9 να κινείται αέρινα και να «πετάγεται» από στροφή σε στροφή εντυπωσιακά γρήγορα. Οι δυο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα, εκτός από την τετρακίνηση προσφέρουν και 385 ίππους, με τη ροπή να ακουμπάει τα 700Nm, μιας και στην έκδοση της δοκιμής μας είναι ενισχυμένη κατά 100Nm.
 

Το Kia EV9 επιταχύνει εμφατικά

Η αυξημένη ισχύς γίνεται αντιληπτή από την πρώτη στιγμή που θα πατήσει ο οδηγός το γκάζι στο πάτωμα, αφού θα το κολλήσει με δύναμη στην πλάτη του καθίσματος, αλλά δεν θα του βγάλει δυσάρεστα συναισθήματα όπως συμβαίνει με άλλα γρήγορα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε πλήρη επιτάχυνση, οπότε σίγουρα δεν έχει λόγο να ανησυχεί αν έχει παιδιά στο πίσω κάθισμα.



Τα 5,3 δλ. που υποστηρίζει η κορεάτικη εταιρεία ότι χρειάζεται το γρήγορο EV9 για να ολοκληρώσει το 0-100 χλμ./ώρα φαίνονται να είναι άκρως ρεαλιστικά, ενώ η τελική των 200 χ.α.ω. δεν είναι ουτοπική. Βέβαια πιστεύουν ότι η μικρή έκδοση με τον ένα ηλεκτροκινητήρα των 204 ίππων στο πίσω άξονα και τη ροπή των 350Nm που χρειάζεται 9,4 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα δεν θα είναι τόσο «επιδέξια» στο δρόμο, αλλά περισσότερα θα μπορούμε να πούμε με σιγουριά μόλις τη δοκιμάσουμε!
 

Σελ.
2
Το σύστημα διεύθυνσης θυμίζει σπορτίφ μοντέλα
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε