Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
5 φωτογραφίες »

Οδηγούμε το νέο Mini Cooper SE

Διαβάστηκε από 20749 αναγνώστες - 30/3/2021

Περισσότερη οδηγική απόλαυση, χαμηλότερες εκπομπές ρύπων, και οικονομία. Τι άλλο να ζητήσει κανείς? Με τον ηλεκτροκινητήρα, το MINI επιστρέφει στις παλιές καλές εποχές.

Επί πολλά χρόνια η MINI μας εξιστορούσε την όμορφη ιστορία με την οδηγική αίσθηση, που παραπέμπει σε go kart, αλλά τουλάχιστον στην τελευταία γενιά όλα αυτά ήταν μία απλή... ανάμνηση. Τώρα όμως, το μικρό μοντέλο αλλάζει γονίδια και γίνεται ένα... αυτοκίνητο-scooter.
Ήρθε, άλλωστε, και η ώρα. Έχουν περάσει τελικά, 10 χρόνια από τότε που η μητρική BMW είχε εξηλεκτρίσει μία μικρή σειρά του MINI, ουσιαστικά, για να χρησιμοποιήσει το σύστημα κίνησης στο i3. Τώρα πλέον αναπτύσσεται το project στο σύνολό του, αφού μερίδιο επιτυχίας πρέπει να γευτεί και το MINI: Από τον ερχόμενο Μάρτιο λοιπόν, λανσάρεται το MINI ως Cooper SE και θα διαθέτει μπαταρία αντί ρεζερβουάρ βενζίνης.



Ο ηλεκτροκινητήρας των 135 kW (ή περίπου 184 PS), όπως ακριβώς και η μπαταρία των 32,6 kWh θα υιοθετηθούν χωρίς καμία αλλαγή από το BMW i3. Ηλεκτρικό ρεύμα αντί καυσίμου: Αυτή η αλλαγή κάνει το MINI να κινείται μέσα στην πόλη με περίσσεια όρεξη. Πολύ γρήγορο στις εν κινήσει επιταχύνσεις (ρεπρίζ), σπιρτόζικο και ευέλικτο, όπως κάποτε, ο οδηγός αισθάνεται πράγματι πως ελέγχει ένα αυτοκίνητο-scooter, ειδικά όταν κινείται χαλαρά το απόγευμα, επιστρέφοντας από τη δουλειά στο σπίτι.



Ακόμα και το συνηθισμένο... γρύλισμα των εκδόσεων Cooper δε λείπει από τον οδηγό, αφού κατά την εκκίνηση το 
E-MINI ακούγεται σαν... διαστημόπλοιο
πριν από την εκτόξευσή του: Βουουουουσσσς!
Από την άλλη πλευρά της ταμπέλας, που δείχνει τα όρια της περιοχής, δηλαδή στον ανοικτό δρόμο, η οδηγική απόλαυση φθίνει καθ οδόν, αφού ο ηλεκτροκινητήρας δεν εξασφαλίζει ταχύτητα μεγαλύτερη από 150 km/h. Και μάλλον, ένα go kart δε θα έπρεπε να τα «πιάνει»...

Συμπέρασμα
Επιτέλους, επανέρχεται η οδηγική αίσθηση ενός go kart στη MINI. Επιπλέον είδαμε υψηλή ποιότητα και πλήρη συνδεσιμότητα. Η τιμή είναι δυσάρεστη, ενώ και η αυτονομία δεν είναι τόσο μεγάλη. Το ηλεκτροκίνητο MINI είναι προς το παρόν το πιο προσιτό MINI της γκάμας, ποιος θα το πίστευε; Τουλάχιστον μέσα στην πόλη και στο επαρχιακό δίκτυο είναι πραγματικά θαυμάσιο.

 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις