Το Mitsubishi Colt επιστρέφει μετά από 11 χρόνια, αλλά πλέον δεν είναι ένα καθαρόαιμο ιαπωνικό αυτοκίνητο, αφού ουσιαστικά πρόκειται για ένα Renault Clio με άλλα σήματα. Πόσο κακό όμως μπορεί να είναι αυτό; Το οδηγήσαμε και σας μεταφέρουμε τις πρώτες εντυπώσεις μας.
Είναι ένα Renault Clio με άλλα σήματα
Βασικά για να πούμε τα πράγματα με το όνομα τους, είναι το Renault Clio με τις μόνες διαφορές να συναντιούνται στα λογότυπα και σε κάποιες, αθέατες στο μη μυημένο μάτι, αλλαγές στη μάσκα και στον μπροστινό προφυλακτήρα. Ακόμα και τα τεχνικά χαρακτηριστικά είναι ακριβώς τα ίδια στα 2 μοντέλα, με το Colt να διατίθεται με 3 διαφορετικούς κινητήρες. Στο εισαγωγικό μοντέλο συναντάμε τον 1.0αρη βενζινοκινητήρα 67 ίππων που συνεργάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων, το οποίο στη Γερμανία θα ξεκινάει για περιορισμένο χρονικό διάστημα από τις 15.590 ευρώ, όσο δηλαδή κάνει αυτή τη στιγμή το Space Star στη χώρα μας, και στη συνέχεια θα ανέβει στα 17.590 ευρώ.
Με 3 διαφορετικούς κινητήρες
Για όσους θέλουν λίγο παραπάνω σβελτάδα, θα υπάρχει ο turbo βενζινοκινητήρας 1.0 λίτρου με 91 ίππους με χειροκίνητο 6αρι σασμάν, με τη τιμή του στη Γερμανία να ξεκινάει από τα 20.990 ευρώ. Για να έχετε μέτρο σύγκρισης, το Clio με το αντίστοιχο κινητήριο σύνολο εκεί κάνει 19.550 ευρώ, ενώ στη χώρα μας αρχίζει από τα 20.570 ευρώ.
.jpg)
Μάλιστα ήταν μια από τις 2 εκδόσεις που οδηγήσαμε. Το 0-100 χλμ./ώρα μοιάζει να έρχεται πολύ πιο γρήγορα από τα 12,2 δλ. της πρόχειρης μέτρησης που κάναμε, το κιβώτιο έχει σωστά κούμπωμα και οι αλλαγές γίνονται ομαλά, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 180 χ.α.ω. Γενικά οι επιδόσεις είναι ικανοποιητικές για το μοντέλο μήκους 4,05 μέτρων, με το σύστημα αναρτήσεων να είναι αρκετά μαλακά ρυθμισμένο και να μην επιτρέπει τις κακοτεχνίες να ενοχλούν τους επιβάτες, ενώ η πρόσφυση παραμένει σε καλά επίπεδα παρά το μαλακό set-up.
.jpg)
Το τιμόνι έχει πολύ καλή πληροφόρηση και υπακούει με ακρίβεια στις εντολές του οδηγού, με τα χειριστήρια πάνω του να μας είναι γνωστά από το Clio και μέσω αυτών να μπορεί να ελεγχτεί το σύστημα απόστασης από το μπροστινό αυτοκίνητο, η προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας, ο φωνητικός βοηθός, το τηλέφωνο και οι πληροφορίες του πίνακα οργάνων, αλλά όχι όμως και το σύστημα πλοήγησης της κεντρικής κάθετης οθόνης 9,3 ιντσών. Πάντως διαπιστώσαμε ότι το εργοστασιακό navigation είναι εξαιρετικά αργό και καλύτερα είναι ο οδηγός να συνδεθεί μέσω Apple CarPlay ή Android Auto ώστε να χρησιμοποιήσει του χάρτες του smartphone.