Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Μηχανικά σύνολα βενζίνης και πετρελαίου

Διαβάστηκε από 29443 αναγνώστες - 9/11/2019

Κάτω από το καπό λειτουργούν τρικύλινδροι βενζινοκινητήρες, χωρητικότητας 1,2 λίτρων (75, 100 και 130 PS), καθώς και ένας diesel 1,5 λίτρων με ισχύ 100 PS. Ο βενζινοκινητήρας των 100 PS επιδεικνύει και στο νέο Peugeot 208 τα γνωστά χαρακτηριστικά του. Έπειτα από ένα σαφώς αισθητό turbo lag, από τις 2.000 σ.α.λ. και πάνω παρουσιάζεται πολύ δυναμικός. Σε ό,τι αφορά τον ήχο της λειτουργίας του, δεν είναι βέβαια τόσο πολιτισμένος όσο ένας τετρακύλινδρος, αλλά δεν ακούγεται ούτε εκνευριστικά, ούτε υπερβολικά δυνατά.

Ένα κουμπί μακριά από την απόλαυση
Η οδική συμπεριφορά επωφελείται από την αύξηση του πλάτους, αλλά και την ταυτόχρονη μείωση του ύψους. Συνολικά, λοιπόν, θα λέγαμε ότι το αναβαθμισμένο 208 έχει κυρίως άνετη οδική συμπεριφορά, ενώ στις υψηλότερες ταχύτητες θα θέλαμε το τιμόνι να είναι πιο άμεσο. Επίσης, τα μεμονωμένα προγράμματα οδήγησης σε σχέση με αυτά των μεγαλύτερων 508 και 3008 αποκρίνονται σαφώς πιο άμεσα, κάνοντας το 208 με το πάτημα ενός διακόπτη πιο επιθετικό ή πιο άνετο.



Σε ό,τι έχει να κάνει με την κατανάλωση, η Peugeot ανακοίνωσε τις σχετικές τιμές στον τιμοκατάλογό της μόνο κατά NEDC. Εμείς συμπεραίνουμε ότι τα 4 λίτρα/100 km θα μετατραπούν σε ελάχιστα παραπάνω από 5, όταν οι τιμές μετατραπούν κατά WLTP. Στη Γερμανία η βασική, βενζινοκίνητη έκδοση των 75 PS ξεκινά από τα 15.490 ευρώ, αυτή των 100 PS, στην εξοπλιστική έκδοση Active κοστίζει 17.950 ευρώ και η έκδοση Allure των 130 PS φτάνει στα 23.500 ευρώ. Από πλευράς της diesel έκδοσης, με το εξοπλιστικό «πακέτο» Active, το κόστος φτάνει στα 19.850 ευρώ.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει