Οδηγούμε το νέο Toyota Yaris Hybrid

Διαβάστηκε από 48234 αναγνώστες - 17/2/2020

Τα πάντα είναι καινούργια στο νέο Toyota Yaris Hybrid. Πολύ ενδιαφέρουσα η οικονομία σε κατανάλωση της υβριδικής έκδοσης. Εμείς οδηγήσαμε το νέο αυτοκίνητο της Toyota και σας αναλύουμε το νέο χαρακτήρα του.

 
 
Όχι άλλα βαρετά αυτοκίνητα πια», ήταν η ανακοίνωση του προέδρου της Toyota, Akio Toyoda, κάτι που ισχύει και για το νέο Yaris. Η νέα έκδοση, λοιπόν, έρχεται πλέον να τα αλλάξει όλα. «Πάνω απ όλα μας ενδιέφερε ιδιαίτερα η σχεδίαση, ο εξοπλισμός, η δυναμική οδική συμπεριφορά και το υβριδικό σύστημα κίνησης», λέει ο Yasumori Suezawa, αρχιμηχανικός του project. Έτσι, το νέο μοντέλο είναι πια εντυπωσιακότερο σε σχεδίαση, κόντρα στη μόδα, δεν είναι μεγαλύτερων διαστάσεων, καθώς είναι ελάχιστα πιο μικρό σε μήκος, κατά 4 cm πιο χαμηλό σε ύψος και κατά 5 cm μεγαλύτερο σε πλάτος.
Πάντως, και στο εσωτερικό τα πάντα είναι -πρακτικά- καινούργια, ενώ σε επίπεδο διακόσμησης παρατηρείται αισθητή βελτίωση του επιπέδου της ποιότητας.



Το ταμπλό είναι πιο επίπεδο, σε κάποια σημεία υπάρχουν και μαλακές επιφάνειες αντί σκληρών και άκομψων πλαστικών, τα καθίσματα έχουν βελτιωμένη ποιότητα κατασκευής, είναι χαμηλότερα, ενώ οι δυνατότητες ρύθμισης της θέσης του τιμονιού είναι περισσότερες. Βέβαια, όπως και παλιότερα, οι χώροι στη δεύτερη σειρά θέσεων είναι μικροί, με αποτέλεσμα οι επιβάτες ύψους άνω των 1,80 m να πρέπει να σκύψουν το κεφάλι τους.
Η 4η γενιά του Yaris, βασίζεται στη νέα πλατφόρμα (GA-B) και στην τεχνολογία TNGA (Toyota New Global Architecture), την οποία κάλλιστα μπορούμε να παρομοιάσουμε με την πλατφόρμα MQB της VW. Ωστόσο, η ίδια η Toyota προσέδωσε στο νέο Yaris πολλή φίνα εργασία και, μεταξύ άλλων, χαμήλωσε το κέντρο βάρους του οχήματος κατά 12 mm.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει