autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Διανύσαμε 40.000 χιλιόμετρα με το Opel Mokka
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Διανύσαμε 40.000 χιλιόμετρα με το Opel Mokka

Διαβάστηκε από 8574 αναγνώστες - 22/11/2024

Το Opel Mokka της δεύτερης γενιάς έχει μεγάλες διαφορές από το προκάτοχο μοντέλο του. Όταν δημιουργήθηκε η εταιρεία είχε περάσει στην οικογένεια της Stellantis, και ως εκ τούτου η πλατφόρμα που χρησιμοποιείται δεν είναι της GM, αλλά η CMP του προαναφερθέντος ομίλου. Το Opel Mokka B είναι το αυτοκίνητο με το οποίο λανσαρίστηκε το Opel Vizor, το μαύρο εμπρόσθιο τμήμα που αποτελεί «σήμα κατατεθέν» των νέων Opel και βασίζεται οπτικά στο Manta A του 1970. Το αυτοκίνητο που έχουμε στη διάθεσή μας διαθέτει πετρελαιοκινητήρα 110 ίππων, πάτησε για πρώτη φορά τις ρόδες του στο δρόμο το Νοέμβρη του 2021 και μέχρι στιγμής έχει διανύσει 40.000 χιλιόμετρα. Ακολουθούν οι εντυπώσεις μας από τη συμβίωση του Opel Mokka σε αυτά τα 2 χρόνια.
 



Δεν έχουν γίνει φθορές στα μηχανικά μέρη και στο εσωτερικό

Μέσα σε 40.000 χιλιόμετρα δεν έχουν δημιουργηθεί πρόωρες φθορές στα μηχανικά μέρη. Η ανάρτηση απορροφά σωστά τις κακοτεχνίες του δρόμου, ακόμα και αν βρεθεί αντιμέτωπη με βαθιά καπάκια φρεατίων, με τη ρύθμισή της να ισορροπεί μεταξύ δυναμισμού και άνεσης. Σε αντίστοιχα καλή κατάσταση βρίσκεται και το εσωτερικό του Opel Mokka. Δεν παρατηρούνται γρατζουνιές και φθορές στα υλικά εντός της καμπίνας, ενώ τα καθίσματα παραμένουν μαλακά και αναπαυτικά, γεγονός που συντελεί στη συνολικά αυξημένη άνεση στο δρόμο.

«Παιδικές ασθένειες»: Μικροκολλήματα στο infotainment

Το Opel Mokka B είναι εξοπλισμένο με μια προηγμένη και πλήρη σουίτα συστημάτων και οδηγικών βοηθημάτων, όπως αυτόματο φρενάρισμα, προειδοποίηση κόπωσης οδηγού, προβολή των σημάτων του Κ.Ο.Κ στον πίνακα οργάνων, σύστημα διατήρησης λωρίδας και έλεγχο τυφλού σημείου. Για διευκόλυνση στο παρκάρισμα, το μοντέλο εξοπλίζεται με camera οπισθοπορείας 180 μοιρών. Οι «παιδικές ασθένειες» του Opel Mokka είναι λίγες και περιορίζονται σε μικροπράγματα. Ενδέχεται περιστασιακά να μη λειτουργεί αρμονικά το σύστημα διατήρησης λωρίδας και η προειδοποίηση τυφλού σημείου, ή να χάνεται η σύνδεση του smartphone με το σύστημα infotainment, κάτι που εξαρτάται από τη συσκευή που χρησιμοποιείται.

Επιπλέον αναφορές ιδιοκτητών κάνουν λόγο επίσης για μηνύματα σφάλματος που έχουν να κάνουν με το χειρόφρενο και το σύστημα πέδησης πολλαπλών συγκρούσεων, τα οποία όμως είναι πλασματικά, μιας και τα συγκεκριμένα συστήματα λειτουργούν σωστά. Στο «δικό μας» Mokka ωστόσο δεν εμφανιστήκαν τέτοιου είδους ενδείξεις.


 

Ο diesel με τα 110 άλογα καίει 5 λτ/100 χλμ.

Κάτω από το καπό του Opel Mokka της δοκιμής μας βρίσκεται ένα πετρελαιοκινητήρας 1,5 λίτρων που αποδίδει 110 ίππους και 250 Nm ροπή. Το συγκεκριμένο μοτέρ ικανοποιεί με την κατανάλωσή του, η οποία είναι 5 λτ/100 χλμ σε μικτό κύκλο σύμφωνα με τις μετρήσεις μας. Η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε 10,8 δευτερόλεπτα. Στη λοιπή γκάμα του Opel Mokka βρίσκουμε βενζινοκινητήρες με 100, 130 και 136 άλογα, καθώς και αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση με 136 ίππους. Εδώ θα διαβάσετε τη δοκιμή του Opel Mokka των 130 ίππων, εδώ τη δοκιμή του μοντέλου με τα 136 άλογα, ενώ κάνοντας κλικ εδώ θα διαβάσετε τη δοκιμή του ηλεκτρικού Opel Mokka-e.
 




Το Opel Mokka είναι άνετο στο δρόμο

Όπως αναφέραμε νωρίτερα, η ρύθμιση της ανάρτησης του Opel Mokka αποτελεί τη «χρυσή τομή» μεταξύ άνεσης και δυναμισμού. Οι κλίσεις στις στροφές είναι περιορισμένες, κάτι που σε συνδυασμό με τη χαμηλή θέση οδήγησης και τη σιγουριά που εμπνέει το άκαμπτο πλαίσιο σε προδιαθέτει να κινηθείς σβέλτα.
Ωστόσο αυτό δεν γίνεται εις βάρος της ποιότητας κύλισης, η οποία είναι πολύ καλή. Στον αυτοκινητόδρομο το Mokka είναι ιδιαίτερα ήσυχο, με την μόνωση να κρατά τους αεροδυναμικούς θορύβους έξω από την καμπίνα και τα άνετα καθίσματα να καθιστούν το μικρό SUV της Opel ιδανικό για ταξίδια.
 
Συνοψίζοντας, το Opel Mokka B είναι μία από τις πιο ελκυστικές προσφορές μεταξύ των μικρών SUV. Το αυτοκίνητο δεν μαστίζεται από εκτεταμένες «παιδικές ασθένειες» και κρίνεται απροβλημάτιστο, ενώ παράλληλα έχει χαμηλή κατανάλωση, ελκυστική εμφάνιση και καλή ποιότητα κύλισης.

Σελ.
1
Opel Mokka: Πόσο καλό είναι μετά από 40.000 χιλιόμετρα;
Σελ.
2
Διανύσαμε 40.000 χιλιόμετρα με το Opel Mokka