Πρώτη οδήγηση νέο Toyota Prius: Το ασχημόπαπο έγινε κύκνος
Διαβάστηκε από 10705 αναγνώστες - 24/1/2023
Η Toyota επανασχεδίασε σχεδόν από το μηδέν το νέο Prius και σίγουρα το έχει απαλλάξει από την αδιάφορη εικόνα του. Κατάφερε όμως να το κάνει και σπορ ή παραμένει απλά οικονομικό; Οδηγούμε το πρωτότυπο!
Το νέο Toyota Prius δείχνει τα δόντια του
Το 1997 η Toyota ταράζει τα νερά της αυτοκινητοβιομηχανίας και λανσάρει το πρώτο full υβριδικό μοντέλο παγκοσμίως, το Prius, που συνδύαζε (για τότε) 2 τελείως διαφορετικούς κόσμους, αυτό της βενζίνης και του ρεύματος. Ωστόσο το μοντέλο απογειώθηκε στην 2η γενιά του, το 2022, όπου ειδικά στο Χόλιγουντ έγινε δημοφιλές μεταξύ των celebrities και εμφανίστηκε σε δεκάδες ταινίες.
Δυστυχώς όμως η ιαπωνική εταιρεία φάνηκε να επαναπαύεται στις δάφνες της και στο πέρασμα των χρόνων σε συνδυασμό με τον αυξημένο ανταγωνισμό, το υβριδικό της μοντέλο έχασε την αίγλη του, παραμένοντας ένα (αντικείμενα) παρωχημένο σχεδιαστικά αυτοκίνητο με αδιάφορη οδηγική συμπεριφορά.
Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Το Toyota Prius θα είναι διαθέσιμο μόνο ως Plug-in με 223 άλογα
Ευτυχώς o ιαπωνικός κολοσσός φαίνεται ότι «ξύπνησε» για τα καλά και πλέον η 5η γενιά του Toyota Prius είναι τελείως διαφορετική. Εξωτερικά έχει έρθει στο σήμερα, διαθέτοντας μοντέρνες γραμμές και κουπέ σχεδίαση, που δεν χάνει όμως την οπτική συγγένεια με τους προκατόχους του. Επίσης κάτω από το καπό έχει αποκτήσει ένα «αξιοπρεπές κοπάδι αλόγων», αφού αποχαιρέτησε τη full hybrid φιλοσοφία του κι έρχεται αποκλειστικά σαν Plug-In.
.jpg)
Πλέον το σύστημα κίνησης του Toyota Prius αποτελείται από έναν 2λίτρο τετρακύλινδρο κινητήρα (151 ίππων) και ένα ηλεκτρικό μοτέρ (160 ίππων) που συνδυαστικά αποδίδουν 223 άλογα. Σε πλήρη ισχύς μπορούν να επιταχύνουν το μοντέλο από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,8 δλ, δίνοντας στο αυτοκίνητο επιδόσεις που δεν είχε ξαναδεί. Όμως και πάλι, το Prius δεν κατάφερε να γίνει ένα πραγματικό σπορ αυτοκίνητο, αφού η τελική του περιορίζεται στα 177 χλμ/ώρα, κάνοντας το να φαίνεται ιδιαίτερα αργό στην Αutobahn. Μάλιστα σε γρήγορες στροφές θα πρέπει να πάρεις το πόδι από το γκάζι, αφού η τάση υπερστροφή είναι ιδιαίτερα αισθητή, πάρα το άμεσο τιμόνι του και το εξαιρετικά στιβαρό πλαίσιο.