Part I

Διαβάστηκε από 24468 αναγνώστες - 23/3/2020

FIAT 500
τιμή στη Γερμανία: περίπου 30.000 ευρώ
αναμενόμενη έναρξη πωλήσεων: Καλοκαίρι 2020

Η τρίτη γενιά του “500” θα είναι διαθέσιμη μόνο σε ηλεκτροκίνητη έκδοση. Το ιταλικό mini θα εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 118 PS και μια μπαταρία 42 kWh. Η τελευταία θα εξασφαλίζει αυτονομία 320 km.

SEAT el-Born
αναμενόμενη έναρξη πωλήσεων: μέσα στο 2020



Το πρωτότυπο της SEAT “el-Born” δείχνει πως θα μπορούσε να είναι ένα ηλεκτροκίνητο μικρομεσαίο της ισπανικής φίρμας. Ο ηλεκτροκινητήρας του el-Born έχει ισχύ 204 PS, ενώ η αυτονομία του e-μοντέλου με γεμάτη την μπαταρία θα φτάνει τα 420 km, σύμφωνα με τη νόρμα WLTP. Αυτό θα είναι εφικτό χάρη στη χωρητικότητα της μπαταρίας, που είναι 62 kWh.

Honda e
τιμή στη Γερμανία: 33.850 ευρώ
αναμενόμενη έναρξη πωλήσεων: μέσα του 2020




Η ρετρό σχεδίαση του ηλεκτρικού αυτοκινήτου της Honda έχει άμεση σχέση με την αντίστοιχη της πρώτης γενιά του Civic. Στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης η ιαπωνική εταιρεία αποκάλυψε την έκδοση παραγωγής του e. Σε αυτήν η δύναμη του κινητήρα μεταδίδεται στον πίσω άξονα, ενώ η ισχύς του κινητήρα είναι 136 ή 154 PS, η ροπή φτάνει τα 315 Nm και η αυτονομία τα 220 χιλιόμετρα.

Polestar 2
τιμή στη Γερμανία: από 57.900 ευρώ
αναμενόμενη έναρξη πωλήσεων: καλοκαίρι 2020




Τα βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά του δεύτερου μοντέλου της Polestar ακούγονται πολλά υποσχόμενα: Δύο ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν ισχύ 408 PS και μέγιστη ροπή 660 Nm, ενώ η μπαταρία των 78 kWh εξασφαλίζει αυτονομία έως και 470 χιλιομέτρων.

VW ID.3
τιμή στη Γερμανία: κάτω από 30.000 ευρώ
αναμενόμενη έναρξη πωλήσεων: μέσα του 2020




Το ID.3 θα εφοδιάζεται με μία από τις τρεις διαθέσιμες μπαταρίες, οι οποίες θα παρέχουν αντίστοιχα διαφορετικού μεγέθους αυτονομίες. Πάντως, με το ID.3 θα είναι εφικτή αυτονομία της τάξης έως και 550 χιλιομέτρων. Ο ηλεκτροκινητήρας θα είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις ισχύος με 150 ή 204 PS.

Tesla Model Y
τιμή στη Γερμανία: από 55.000 ευρώ
αναμενόμενη έναρξη πωλήσεων: φθινόπωρο 2020




Το Model Y είναι ουσιαστικά ένα Model 3 με επιπλέον ύψος. ¶λλωστε, αμφότερα βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα. Τα σημαντικότερα στοιχεία ανάλογα με την έκδοση είναι τα εξής: 0-100 km/h σε 3,5 έως 5,9 δευτερόλεπτα, αυτονομία από 370 έως 480 χιλιόμετρα και τελική ταχύτητα από 192 έως 240 km/h.

Ford Mustang Mach-E
τιμή στη Γερμανία: 49.600 ευρώ
αναμενόμενη έναρξη πωλήσεων: 2020




Το Mustang, στην SUV εκδοχή του με ηλεκτροκινητήρα, θα είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις ισχύος, η οποία εκτείνεται μεταξύ 258 και 465 PS. Σε ό,τι αφορά τις μπαταρίες, υπάρχουν δύο πακέτα: Η έκδοση των 75 kWh, που εξασφαλίζει αυτονομία 480 km, και το μεγαλύτερο «πακέτο» των 99 kWh, που υπόσχεται έως και 600 χιλιόμετρα αυτονομίας.

Porsche Taycan Cross Turismo
αναμενόμενη έναρξη πωλήσεων: μέσα στο 2020



Η Porsche υπόσχεται συνδυαστική ισχύ πάνω από 600 PS και ένα ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης μαζί με torque vectoring. Έτσι, το πεντάθυρο μοντέλο επιταχύνει από στάση ως τα 100 km/h σε μόλις 3,5 δευτερόλεπτα και χρειάζεται λιγότερα από 12 δευτερόλεπτα για να φτάσει τα 200 km/h.

Tesla Roadster
τιμή στη Γερμανία: από 200.000 ευρώ
αναμενόμενη έναρξη πωλήσεων: 2020




Οι αριθμοί του πρωτότυπου μοντέλου είναι εντυπωσιακοί. Τρεις ηλεκτροκινητήρες παρέχουν συνδυαστικά μέγιστη ροπή 10.000 (!) Nm, ενώ για την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 km/h αρκούν μόλις 1,9 δευτερόλεπτα. Όσο για την ταχύτητα, αυτή σταματά να αυξάνεται στα 400 km/h! Ιδιαίτερα εντυπωσιακή, όμως, είναι και η αυτονομία, η οποία με μία φόρτιση της μπαταρίας φτάνει ακόμα και τα 1.000 χιλιόμετρα.

Mercedes EQA
τιμή στη Γερμανία: περίπου 40.000 ευρώ
αναμενόμενη έναρξη πωλήσεων: 2020




Η EQA βασίζεται στην B-Class, αν και το μικρομεσαίο ηλεκτροκίνητο θα έχει τη δική του ξεχωριστή σχεδίαση. Στη βασική έκδοση, η μπαταρία των 60 kWh και ο ηλεκτροκινητήρας των 150 kW (204 PS) εξασφαλίζουν αυτονομία 400 χιλιομέτρων.

Mercedes EQS
αναμενόμενη έναρξη πωλήσεων: 2020



Κατά κάποιο πολύ ενδιαφέροντα τρόπο, ο διάδοχος της S-Class, αλλά και η μεγάλη ηλεκτροκίνητη λιμουζίνα, θα λανσαριστούν στις αγορές το ίδιο σχεδόν χρονικό διάστημα. ΠαρόλΆ αυτά, η EQS τοποθετείται, παρά το μεγάλο μεταξόνιό της, ανάμεσα στις E- και S-Class. Ωστόσο, το εσωτερικό της δείχνει πως παρέχει περισσότερο χώρο σε σχέση με τις S-Class, που εφοδιάζονται με κινητήρες συμβατικής τεχνολογίας.

Nio ES8
τιμή στη Γερμανία: περίπου 57.800 ευρώ
αναμενόμενη έναρξη πωλήσεων: 2020




Η ισχύς των δύο ηλεκτροκινητήρων στον μπροστινό και στον πίσω άξονα φτάνει συνολικά τα 644 PS, τα οποία περνούν στο δρόμο μαζί με τη ροπή των 840 Nm. Με την μπαταρία των 70 kWh το Nio έχει αυτονομία, που φτάνει τα 355 χιλιόμετρα.

BMW iX3
αναμενόμενη έναρξη πωλήσεων: 2020



Η iX3 ήταν ουσιαστικά προγραμματισμένη μόνο για την αγορά της Κίνας, αλλά τώρα το SUV πρόκειται να κυκλοφορήσει και στην Ευρώπη. Το μέγεθος της μπαταρίας θα βρίσκεται σχεδόν στα 70 kWh και έτσι η αυτονομία θα φτάνει στα 250 χιλιόμετρα. Επίσης, αν και ο ηλεκτροκινητήρας (225 kW ή 306 PS) είναι τοποθετημένος μπροστά, σε αυτό το μοντέλο οι κινητήριοι τροχοί θα είναι αυτοί του πίσω άξονα.

Polestar 3
αναμενόμενη έναρξη πωλήσεων: 2020



Ακόμα και μπροστά στα μεγαλύτερα μοντέλα της Volvo ο εξηλεκτρισμός δεν κάνει πίσω, αφού με βάση το XC90 θα κατασκευαστεί ένα ηλεκτροκίνητο SUV. Το υπερυψωμένο αυτοκίνητο θα είναι το τρίτο μοντέλο της εταιρείας, που θα λανσαριστεί με τα λογότυπα της θυγατρικής (ηλεκτροκίνητης μάρκας) Polestar.

Audi Q2 e-tron
αναμενόμενη έναρξη πωλήσεων: 2020



Ένα ηλεκτροκίνητο Q2 θα συμπληρώσει -προς τα κάτω- την «οικογένεια» e-tron. Μάλιστα, η Audi έχει ήδη επιβεβαιώσει, ότι η ηλεκτρική έκδοση του Q2 θα λανσαριστεί μέσα στο 2020 στην αγορά της Κίνας. Τώρα, αν θα διατίθεται και στην Ευρώπη, είναι άγνωστο ακόμη.

Lucid Air
τιμή στη Γερμανία: περίπου 88.000 ευρώ
αναμενόμενη έναρξη πωλήσεων: τέλη 2020




Η τετράθυρη λιμουζίνα της μεγάλης κατηγορίας, Air, λέγεται πως θα έχει ηλεκτροκινητήρα ισχύος 1.000 PS και πως θα επιταχύνει από στάση ως τα 97 km/h (ή 60 μίλια/ώρα, αφού πρόκειται για αμερικανική κατασκευή) σε λιγότερο από 2,5 δευτερόλεπτα. Σύμφωνα με τη Lucid η τελική ταχύτητα ανακοινώνεται στα 320 km/h. Η μπαταρία εξασφαλίζει αυτονομία της τάξης των έως και 640 χιλιομέτρων.

Audi Q4 e-tron
αναμενόμενη έναρξη πωλήσεων: τέλη 2020



Το ηλεκτροκίνητο SUV θα μπορούσε, όπως το πρωτότυπό του, να έχει σε κάθε άξονα από έναν ηλεκτροκινητήρα και να φτάνει σε μία συνολική ισχύ 306 PS. Το σενάριο θα είναι ειδυλλιακό από τη στιγμή, που το Q4 e-tron θα εφοδιαστεί με μπαταρία 82 kWh, η οποία θα εξασφαλίζει αυτονομία 450 χιλιομέτρων και η φόρτιση θα γίνεται με ταχυφορτιστή.

BMW i1
αναμενόμενη έναρξη πωλήσεων: 2021



Η BMW σχεδιάζει την παραγωγή μιας ηλεκτροκίνητης Σειράς 1, που θα βασίζεται σε αυτήν με τους κινητήρες συμβατικής τεχνολογίας. Στην ευέλικτη πλατφόρμα του μικρομεσαίου μοντέλου της η BMW θα μπορούσε να λανσάρει τόσο μια βασική έκδοση, με έναν κινητήρα και μετάδοση της κίνησης στον μπροστινό άξονα, όσο και μία έκδοση με τετρακίνηση, που θα εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες.

VW ID.4
αναμενόμενη έναρξη πωλήσεων: 2021



Η τεχνολογία για το μικρομεσαίο SUV θα προέλθει πιθανότατα από το μικρότερο ID.3. Έτσι, και το ID.4 θα είναι διαθέσιμο με κινητήρες 150 ή 204 PS. Με την κορυφαία μπαταρία των 77 kWh το ID.3 έχει αυτονομία έως και 550 χιλιομέτρων. Επομένως, ένα SUV θα μπορούσε κάλλιστα να φτάνει τα 500 χιλιόμετρα.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ