Test Αξιοπιστίας: Skoda Kodiaq Scout 4x4 2.0 TDI

Διαβάστηκε από 24247 αναγνώστες - 18/3/2020

Πως τα πήγε στο σύστημα αξιοπιστίας της AUTOBILD το στιβαρό Sκoda Kodiaq? Κατάφερε στο πέρασμα του χρόνου να κρατήσει αναλλοίωτα τα χαρακτηριστικά του και να προσφέρει αρμονικά τις υπηρεσίες του ή άρχισε να ζητά επισκευές?

 
 
Στο τέλος έλειπαν 3.208 χλμ. Οδηγήσαμε χιλιόμετρα 96.792 από τα 100.000 της δοκιμής διαρκείας μας άφησε πίσω του το Skoda Kodiaq, αλλά τότε ξεκίνησαν να εμφανίζονται κανά δυο αναποδιές. Αρχικά, μια χαλαρή επαφή στο διακόπτη εκκίνησης λειτουργίας του κινητήρα το έκανε απρόθυμο να ξεκινήσει τη... δουλειά του. Και λίγο αργότερα φρόντισε ένα σφάλμα στη μονάδα διαχείρισης του συστήματος ρύθμισης των αμορτισέρ για τη δημιουργία δυσάρεστων... σκληρύνσεων στο πεδίο της ανάρτησης. Χωρίς αυτήν την εκνευριστική βλάβη, το Kodiaq θα είχε πάρει «άριστα». Η υπόθεσή μας με το μεγάλο... Τσέχο ξεκίνησε στις 24 Απριλίου του 2018. Δεν προέκυψε σε αυτόν κάτι το καταστροφικό, με εξαίρεση ίσως το γεγονός, πως η σχέση μας περιορίστηκε στα 100.000 χιλιόμετρα από την αρχή. Ως συνεργάτης, το μόνο ερώτημα είναι ποιος αποδεικνύεται οικονομικά ισχυρός. Το Skoda Kodiaq Scout 4x4 με τον TDI κινητήρα των 190 PS και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη βρισκόταν τότε στο χρηματιστήριο των... συνεργατών με αξία 41.290 ευρώ (στη Γερμανία). Παράλληλα, το κατακόκκινο SUV (παρεμπιπτόντως, το χρώμα “velvet red premium metallic” κόστιζε 990 ευρώ) δεν ήταν και τελείως γυμνό από πλευράς εξοπλισμού.



Διέθετε προσαρμοζόμενο cruise control (που συμπεριλαμβάνει περαιτέρω συστήματα και έχει συνολικό κόστος 1.690 ευρώ), προσαρμοζόμενα αμορτισέρ (760 ευρώ), αυτόματο σύστημα κλιματισμού τριών ζωνών (250 ευρώ), προβολείς LED (990 ευρώ), το «πακέτο» πολυμέσων Columbus (2.690 ευρώ) και πολλά άλλα, εξοπλισμός που ανέβασε τον πήχη τελικά στα 51.760 ευρώ! Αμάν! Όσοι πρόλαβαν τις -προ ευρώ- εποχές, πριν από 20 χρόνια αυτό το ποσό μεταφραζόταν σε περισσότερα από 100.000 μάρκα. Για τους νεότερους αναγνώστες μας, ένα Audi A6 45 TFSI κοστίζει στη Γερμανία 360 ευρώ λιγότερα. Αναμφισβήτητα, αυτά τα χρήματα ακούγονται πάρα πολλά, από την άλλη πλευρά, όμως, η τιμή αποδεικνύεται μάλλον «τίμια» για όλα αυτά, που είναι σε θέση να κάνει το Kodiaq.
Φαίνεται, όμως, πως και πολλοί άλλοι είχαν την ίδια άποψη. Την τελευταία χρονιά ένα στα οκτώ Skoda που πουλιόταν στη Γερμανία έφερε τον όνομα “Kodiaq, αν και οι χρόνοι παράδοσης έφταναν καθόλου σπάνια το ένα έτος. Στο «δικό μας» μοντέλο πήραμε στα χέρια μας τα κλειδιά του αυτοκινήτου από ανθρώπους της Skoda, που ταξίδεψαν ως την πόλη μας. Και από το πρώτο χιλιόμετρο κι έπειτα υπήρξαν μόνο έπαινοι.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ