Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Με υβριδικούς και «κανονικούς» κινητήρες, γαλλική φινέτσα στο δρόμο

Με υβριδικούς και «κανονικούς» κινητήρες, γαλλική φινέτσα στο δρόμο

Διαβάστηκε από 9803 αναγνώστες - 12/11/2021

Το νέο Peugeot 308 είναι διαθέσιμο και κινητήρες πετρελαίου, βενζίνης και υβριδικούς, ενώ σύντομα θα βγει και αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή. Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας έπαιρνε κίνηση από το 1.200αρη PureTech βενζινοκινητήρα, με ισχύ 130 ίππους και ροπή 230Nm, που συνεργάζεται με το αυτόματο κιβώτιο EAT8. To συγκεκριμένο μοτέρ προσφέρει ικανοποιητικές επιδόσεις στο γαλλικό hatchback των 1.450 κιλών, με τη κατανάλωση να παραμένει κάτω από τα 7 λτ./100χλμ.

Κοινοποίησέ το »

Προσανατολισμένο στην άνεση και στην ασφάλεια

Η Peugeot σχεδίασε και εξέλιξε το νέο 308, με κύριο γνώμονα την άνεση. Η ανάρτηση είναι σωστά ρυθμισμένη και οι μεγάλοι τροχοί, απορροφούν τις κακοτεχνίες του δρόμου και δεν αφήνουν ανεπιθύμητους θορύβους να περνούν στην καμπίνα. Η πολύ καλή ποιότητα κύλισης του μοντέλου φαίνεται και σε ανοιχτούς δρόμους, όπου είναι στιβαρό και αθόρυβο. Το τιμόνι είναι ελαφρύ προσφέροντας ευελιξία στο 308, διευκολύνοντας την κίνηση μέσα στη πόλη. Σε συνθήκες πίεσης, το γαλλικό μοντέλο θα ακολουθήσει τις ορέξεις του οδηγού, με τον κινητήρα να εναποθέτει όλο του το είναι στο δρόμο και την ανάρτηση να «βάζει» το hatchback αποφασιστικά στις ανοιχτές καμπές, αλλά το ESP επεμβαίνει από νωρίς, μειώνοντας κατά πολύ το fun to drive χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Φορτωμένο με όλα τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης της Peugeot, όπως Drive Assist 2.0 και σύστημα προσαρμογής στροφής, το νέο 308 κάνει την οδήγηση απόλαυση.
 


Συμπέρασμα

Το νέο Peugeot 308 φαίνεται να έχει αλλάξει προφίλ και πλέον να ακολουθεί πιο premium μονοπάτια, δείχνοντας τους «κυνόδοντες» του σε Mercedes, Audi και BMW στην κατηγορία των μικρομεσαίων hatchback. Mε τιμή μικρότερη των ανταγωνιστών και εξοπλισμό αντίστοιχο, ίσως και ανώτερο σε κάποια σημεία, το γαλλικό μοντέλο  βρυχάται περήφανο.
Τεχνικά χαρακτηριστικά* Peugeot 308 HB 1.2 130 PS
Κινητήρας  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.199
Κύλινδροι/Βαλβίδες 3/12
Τροφοδοσία Βενζίνη
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 130/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 230/1.750
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση 8/αυτόματο/μπροστά
Start/Stop NAI
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 101
60-100 χλμ./ώρα 5,7
80-120 χλμ./ώρα 7,4
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 210
Βάρος με οδηγό (κιλά) 1.450
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)  
Μέση εργοστασιακή WLTP 5,2
Μέση Δοκιμής 6,7
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP 160
Ρεζερβουάρ (λτ.) 52
Πορτμπαγκάζ (λτ.) 412-1.343
Τιμή από (ευρώ) 27.600 (Γερμανία)
 

ή πηγαίνετε κατευθείαν στη σελίδα που σας ενδιαφέρει

Κοινοποίησέ το »