Ζούμε τον Skyactiv-X μέσα στο Mazda CX-30

Διαβάστηκε από 1093 αναγνώστες - 14/4/2020

Όμορφο αμάξωμα, έξυπνος... πυρήνα. Το νέο Mazda CX-30 χρησιμοποιεί την τεχνολογία του μικρομεσαίου Mazda 3 και το σύνολο βρίσκεται μέσα σε μία κομψή crossover συσκευασία. Αρκούν όλα αυτά, για να το επιλέξετε ανάμεσα στα CX-3 και CX-5; Ο οδηγός αγοράς μας το ξεκαθαρίζει.

 
 
Κέρδισε το Χρυσό Τιμόνι της AUTO BILD και δεν είναι μόνο καλό, είναι και όμορφο. Μόνο η ονοματολογία του είναι κάπως παράξενη: Ανάμεσα στο CX-3 (μήκους 4,28 m) και το CX-5 (μήκους 4,55 m) η Mazda… παρκάρει το CX-30, που έχει μήκος 4,40 m! Δεν καταλαβαίνετε; Μα, είναι απλά τα πράγματα.

Το CX-30 προσανατολίζεται περισσότερο προς το μικρομεσαίο Mazda 3 σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση, το οποίο αποτελεί και την τεχνολογική βάση του. Οι ορατές διαφορές βρίσκονται αρχικά στη μαύρου χρώματος επένδυση των θόλων των τροχών, στην απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος (175 έναντι 135 χιλιοστών) και στο ελαφρώς διαφοροποιημένο πίσω μέρος. Απ αυτό επωφελούνται πάνω απ όλα όσοι κάθονται στη δεύτερη σειρά θέσεων, αλλά και ο χώρος αποσκευών (+92 λίτρα).



Αν και η αίσθηση του μεγέθους των χώρων δείχνει τεράστια στο Mazda CX-30, αυτό δεν είναι και πολύ αλήθεια. εξαιτίας του αυξημένου όγκου των χώρων για τα πόδια και για το κεφάλι. Στην μπροστινή σειρά καθισμάτων, οδηγός και συνοδηγός παίρνουν θέση στα καθίσματα καινούργιας κατασκευής, τα οποία είναι πολύ άνετα. Η ρύθμισή τους είναι standard χειροκίνητη, αλλά με τη δεύτερη κατά σειρά εξοπλιστική έκδοση Selection (+1.700 ευρώ στη Γερμανία) και το διαθέσιμο «πακέτο» δέρματος (1.800 ευρώ στη Γερμανία), το CX-30 παρέχει τη δυνατότητα της ρύθμισης του καθίσματος του οδηγού ηλεκτρικά. Επιπλέον, το κάθισμα του οδηγού εξοπλίζεται με σύστημα μνήμης των ρυθμίσεων, καθώς και χαμήλωμα των εξωτερικών καθρεφτών όταν γίνονται ελιγμοί στάθμευσης ή όταν έχει επιλεγεί η όπισθεν.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει