6 φωτογραφίες »

Ποιο μεταχειρισμένο Roadster να αγοράσω?

Διαβάστηκε από 15222 αναγνώστες - 15/10/2020

Υπάρχουν μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, που προκαλούν μόνο λίγα προβλήματα αλλά προσφέρουν μεγάλη χαρά; Εμείς συνιστούμε αυτά τα τρία διαφορετικά roadster, που εντυπωσιάζουν με τη μακροχρόνια αντοχή τους.

 
 
Αν ψάχνετε για ένα αξιόπιστο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, που δε θα προκαλεί πονοκεφάλους για όσο το δυνατόν περισσότερο χρόνο, είναι αδύνατο να αγνοήσετε αυτά τα τρία διαφορετικά μοντέλα. Αυτά τα μοντέλα δεν είναι αποκλειστικά premium, αφού μέσα σε αυτά, που έχουμε επιλέξει, υπάρχουν και προσιτές προτάσεις. Η AUTO BILD σάς παρουσιάζει ποια μοντέλα της κατηγορίας συνιστώνται ως μεταχειρισμένα και συγκαταλέγονται στους υποδειγματικούς... μαθητές του TÜV.



Mercedes SLK
Η Mercedes SLK μπορούμε να πούμε ότι είναι μια περίπτωση σχεδόν «σίγουρα λεφτά» για τους αγοραστές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων. Το roadster, το οποίο κατασκευαζόταν από το 1996, είναι μια μικρότερη και πιο προσιτή έκδοση της Mercedes SL. Η τρίτη γενιά της είναι διαθέσιμη από το 2011, ενώ από το 2016 μετονομάστηκε σε "Mercedes SLC". Ωστόσο, αν ψάχνετε το κομψό roadster από κάποιον προηγούμενο ιδιοκτήτη, δε χρειάζεται να επιλέξετε ένα μοντέλο μιας συγκεκριμένης γενιάς ή να επιδιώξετε να ανήκει σε μια συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα, καθώς η SLK θεωρείται σχεδόν... αιώνια. Τεχνολογικά δεν προκαλεί ποτέ σοβαρά προβλήματα στο TÜV και διατηρεί πάντα μεγάλη απόσταση από το μέσο όρο των βλαβών, που παρουσιάζονται. Το μόνο μειονέκτημά του είναι -τελικά- η τιμή, αφού για την SLK (τύπου R172), που κατασκευαζόταν από το 2011, θα πρέπει να έχετε υπόψη σας (στη Γερμανία) έναν προϋπολογισμό της τάξης των τουλάχιστον 25.000 ευρώ. Ο προκάτοχός του (τύπος R171), που κατασκευαζόταν από το 2004 έως το 2011, είναι διαθέσιμος στην αγορά από 9.000 ευρώ.



BMW Z4 
Από τα τέλη του 2018 η BMW διαθέτει στο αγοραστικό κοινό την τρίτη γενιά της εμβληματικής Z4. Βέβαια, εξαιτίας του υψηλού κόστους της ως καινούργια, η Z4, η οποία ζυγίζει περισσότερο από 1,4 τόνους, δεν είναι προσιτή για όλους. Με έναν προϋπολογισμό τουλάχιστον 15.000 ευρώ (στη Γερμανία), όμως, μπορείτε σήμερα να αποκτήσετε τον προκάτοχό της (τύπος E89, που κατασκευαζόταν από το 2009 έως το 2016), ο οποίος είναι τεχνολογικά απόλυτα πειστικός. Κατά τη διάρκεια της κύριας επιθεώρησης του TÜV, ξεχωρίζει χάρη στην έλλειψη βλαβών. Η λειτουργία των φρένων και του χειρόφρενου είναι καλύτερη σε σχέση με του μέσου όρου, κάτι που ισχύει επίσης για τα δισκόφρενα και το τιμόνι. Η εξάτμιση παραμένει για μεγάλο χρονικό διάστημα επίσης στεγανή και οι ελεγκτές του TÜV επισυνάπτουν απώλεια λαδιού στη Z4 λιγότερο συχνά σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα αυτής της ηλικίας.



Mazda MX-5 
Κομψό, προσιτό και ένα από τα roadster με τις περισσότερες πωλήσεις στον κόσμο, καθώς το Mazda MX-5 διαθέτει μια μεγάλη βάση υποστηρικτών. Το διθέσιο μοντέλο βρίσκεται σήμερα στην τέταρτη γενιά του. Ωστόσο, αν θέλετε έναν αξιόπιστο σύντροφο με περίπου 5.000 ευρώ (στη Γερμανία), μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στο MX-5 (τύπου NC), που κατασκευαζόταν ως το 2014. Οι ελεγκτές του TÜV κάνουν στην ουσία αναφορά μόνο στα ελατήρια και τα αμορτισέρ σε αυτό το roadster. Η ανάρτηση και το τιμόνι πείθουν με την αξιοπιστία και τη σωστή λειτουργία τους, κάτι που ισχύει ακόμα και για τα παλαιότερα μοντέλα.