Ο INNengine κινητήρας καίει» όλα τα καύσιμα, έχει χωρητικότητα 700 κυβικά και αποδίδει σχεδόν σας 3λίτρος. Το 2024 παρουσιάζεται.
Μια ισπανική εταιρεία παρουσίασε ένα μοτέρ εσωτερικής καύσης με την ονομασία INNengine, το οποίο υπόσχεται να φέρει επανάσταση στους κινητήρες MEK. Ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι εξαιρετικά συμπαγής και υπόσχεται αναλογία βάρους-μέγεθος-ισχύος, που δεν έχει επιτύχει ποτέ άλλο συμβατικό μοτέρ.
Πρωτότυπα μοτέρ με 70% λιγότερα εξαρτήματα και χωρίς έμβολα
Το INNengine είναι βασισμένο στην αρχική ιδέα, από το 1882, του Τζέιμς Ατκινσον το 1882 και μέχρι στιγμής η ισπανική εταιρεία έχει αναπτύξει δύο πρωτότυπα, τα E-REX και REX-B, χρησιμοποιώντας 70% λιγότερα εξαρτήματα από ένα τετράχρονο μοτέρ. Αυτό σημαίνει πως τα πρωτότυπα ζυγίζουν λιγότερο και έχουν σημαντικά μειωμένες τριβές.
Βέβαια η μεγάλη καινοτομία στην αρχιτεκτονική του κινητήρα είναι η κατάργηση των εμβόλων που συνδέονται με τον στροφαλοφόρο. Εδώ έχουμε τέσσερα αντικριστά ζευγάρια εμβόλων και μια επιφάνεια πάνω στην οποία στηρίζονται οι μπιέλες. Έτσι η κίνηση των οκτώ εμβόλων μετατρέπεται σε μια κυκλική κίνηση σε έναν μόνο άξονα εξόδου.
Καίει βενζίνη, diesel, CNG και LPG
Αν και μέχρι αυτή τη στιγμή η εταιρεία με έδρα την Γρανάδα δεν έχει δημοσιεύσει όλα τα χαρακτηριστικά του, όπως ισχύ, ροπή και κατανάλωση, έχει ανακοινώσει πως τα μοτέρ λειτουργεί με όλα τα καύσιμα. Ναι καλά ακούσατε μπορεί να δεχθεί ως καύσιμο βενζίνη, diesel, CNG, LPG ή ακόμα και υδρογόνο.
Με 700 κυβικά αλλά 4πλάσια απόδοση
Το ο πρωτότυπο REX-B σύμφωνα με την εταιρεία έχει χωρητικότητα 700 κυβικά εκατοστά, ωστόσο μπορεί να προσφέρει απόδοση ίση με κινητήρα 2,8 λίτρων, ωστόσο ακόμα αργεί η παραγωγή του, η οποία έχει προγραμματιστεί για τον επόμενο χρόνο. Πάντως μέχρι τότε ήδη θα έχουμε πάρει μια γεύση αναμένεται να κυκλοφορήσει το E-REX, το οποίο έχει σχεδιαστεί για 125 έως 350 κ.εκ..
Δύσκολα θα το δούμε μόνο του σε αυτοκίνητο
Ο κινητήρας των 700 κ.εκ. αυτή τη στιγμή δοκιμάζεται σε ένα Mazda MX-5, ωστόσο δύσκολα θα τον δούμε ως τον κύριο κινητήρα ενός αυτοκινήτου. Η εταιρεία κατασκευής θεωρεί ότι η ηλεκτροκίνηση θα κυριαρχήσει στην αυτοκίνηση και ότι το δικό τους μοτέρ θα μπορεί να λειτουργήσει ενισχυτικά σε ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα ως range extender ή να τροφοδοτήσει μεγάλα drones ή ιπτάμενα οχήματα, χάρη στο μικρό μέγεθος και βάρος, το χαμηλό επίπεδο θορύβου αλλά και της υψηλής απόδοσης.