Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
220.000€ πρόστιμο για αλλαγή λωρίδας χωρίς φλας στην Εθνική Οδό

220.000€ πρόστιμο για αλλαγή λωρίδας χωρίς φλας στην Εθνική Οδό

Διαβάστηκε από 13294 αναγνώστες - 13/4/2024

Η μη χρήση φλας όταν αλλάζει ο οδηγός λωρίδα εκτός από μεγάλα πρόστιμα, προκαλεί νεύρα, ατυχήματα και προσθέτει 12 ακόμα ανθρώπους το χρόνο στη μαύρη λίστα των θυμάτων από τροχαία.

220.000€ πλήρωσε συνολικά Έλληνας οδηγός σε μοτοσικλετιστή που χτύπησε στην Εθνική οδό, επειδή άλλαξε λωρίδα χωρίς να βγάλει φλας. Το ποσό έφτασε σε τέτοιο νούμερο γιατί εκτός από τις υλικές ζημίες, ο οδηγός πλήρωσε και ψυχική οδύνη στον αναβάτη. Αν κι ακραίο το παράδειγμα, είναι πραγματικό και ίσως το λιγότερο αναίμακτο που μπορεί να συμβεί σε κάποιον, που δεν ανάβει το φλας όταν αποφασίζει να αλλάξει λωρίδα.


Αν αλλάξεις λωρίδα χωρίς φλας κινδυνεύεις με πρόστιμο 700 € και αφαίρεση διπλώματος για 30 μέρες.

Τα πράγματα είναι απλά και ο Κ.Ο.Κ σαφής! Αν αλλάζεις λωρίδα χωρίς να βγάλεις φλάς, θεωρείται επικίνδυνος ελιγμός και το πρόστιμο είναι μεγάλο. 700 ευρώ, αφαίρεση διπλώματος για 30 μέρες και 9 βαθμοί στο point system θα γράψει η κλήση. Οπότε ξανασκέψου το αν «ξεχνάς» το φλας!


Το 50% των Ελλήνων οδηγών δεν βγάζουν φλας όταν αλλάζουν λωρίδα

2.500.000 Έλληνες οδηγοί φαίνεται να είναι «ξεχασιάρηδες» και να μην βγάζουν φλας όταν αλλάζουν λωρίδα, σύμφωνα με έρευνες που έχουν γίνει σε ελληνικά και ευρωπαϊκά πανεπιστήμια. Είναι τεράστιο νούμερο αν κάποιος αναλογιστεί ότι, ο μέσος όρος στην Ευρωπαϊκή Ένωση που δεν βγάζει φλας στην αλλαγή λωρίδας, είναι μόλις 15% των οδηγών.
 

Η μη χρήση φλας προκαλεί 1 ατύχημα κάθε μέρα, με 12 νεκρούς το χρόνο

Τα επίσημα στοιχεία της Ελληνικής Αστυνομίας είναι ξεκάθαρα. Η αλλαγή λωρίδα χωρίς φλας, κοστίζει τη ζωή σε 12 συμπολίτες μας κάθε χρόνο σε σύνολο 365 ατυχημάτων. Τραγικό νούμερο για μια τόσο απλή κίνηση, όσο το άνοιγμα του φλας.


Η αλλαγή λωρίδας χωρίς φλας προκαλεί νεύρα και επηρεάζει την κρίση των επερχόμενων οδηγών

Σύμφωνα με έρευνες, όταν κάποιος αλλάζει λωρίδα χωρίς να έχει ανάψει φλας, προσθέτει νεύρα και άγχος στον οδηγό που ακολουθεί. Οι παλμοί του οδηγού που «τρώει» μπροστά του την αλλαγή λωρίδας, αυξάνονται και επηρεάζουν συνήθως αρνητικά την κρίση του, με αποτέλεσμα να παίρνει λάθος αποφάσεις που μπορούν να προκαλέσουν ατύχημα (στραβοτιμονιά, φρένα πανικού).

Η αλλαγή λωρίδας χωρίς φλας είναι ένα επικίνδυνο «σπορ» με μια ντουζίνα νεκρούς τον χρόνο, που μπορεί να εξαλειφθεί με τον πιο απλό και εύκολο τρόπο: Απλά χρησιμοποιώντας όλοι οι οδηγοί το αριστερό μοχλό του αυτοκινήτου. Τόσο εύκολα, τόσο απλά!
 
220.000€ πλήρωσε Έλληνας οδηγός που άλλαξε λωρίδα χωρίς φλας και έπεσε πάνω σε μοτοσικλετιστή, για υλικές ζημιές και ψυχική οδύνη! 50 % των Ελλήνων «ξεχνούν» το φλας, χωρίς να σκέφτονται ότι η μη χρήση τους προκαλεί ένα επιπλέον ατύχημα κάθε μέρα. Εσύ για να αλλάξεις πορεία, βγάζεις φλας κάθε φορά ή μόνο όταν είναι κάποιο όχημα κοντά σου?
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε