autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Η πρώτη εικόνα είναι θετική, με το απλό και άμεσα κατανοητό «στήσιμο» του site, που βοηθάει πολύ στην πλοήγηση.

Βρίσκεις πολύ εύκολα τα πάντα και προχωράς στην διαδικασία της διαμόρφωσης του «δικού σου» αυτοκινήτου, προσθέτοντας έξτρα και αξεσουάρ της αρεσκείας σου.

Για να έχει κανείς εικόνα για την τελική τιμή του αυτοκινήτου που τον ενδιαφέρει, πρέπει να γυρίσει στην αρχική σελίδα της διαμόρφωσης και να επιλέξει πάνω δεξιά εκεί που λέει «Τιμοκατάλογος».

Ξεκινάς από το επίπεδο του εξοπλισμού, που σε κάποιες περιπτώσεις προσδιορίζει κι άλλα πράγματα, μια και για παράδειγμα, αν πας σε ακριβή έκδοση εξοπλισμού ως «βάση», σου ανοίγονται άλλες επιλογές για έξτρα στη συνέχεια.

Οι τιμές που αναφέρονται κάτω από την κάθε επιλογή ξεχωριστά, είναι αρκετά χαμηλότερες από όσο περίμενες. Αυτό συμβαίνει γιατί οι αναγραφόμενες τιμές είναι χωρίς Φ.Π.Α. και Τέλος Ταξινόμησης.

Με αυτές τις τιμές πορεύεσαι μέχρι το τέλος της διαμόρφωσης.

Τα πακέτα του έξτρα εξοπλισμού έχουν αρκετό ενδιαφέρον, μια και μπορεί να βάλει κανείς αρκετά χρήσιμα έξτρα με λογικό κόστος από ότι φαίνεται από τις τιμές.

Φτάνοντας προς το τέλος, έχουμε μετρήσει λιγότερα από 20 κλικ και έχουμε περιπλανηθεί αρκετά μέσα στις επιλογές που μας δίνει το site της Ford.

Μόνο αν κατεβάσει κάποιος το PDF «Τιμοκατάλογος» θα δει τη λιανική τιμή του αυτοκινήτου, με τη διαφορά πως αν έχει επιλέξει κάποιο από τα έξτρα στοιχεία εξοπλισμού, η ερώτηση σε κατάστημα για την τελική τιμή του αυτοκινήτου, είναι επιβεβλημένη.

Αγοράζοντας Ford από το internet

19/7/2017

Κάνουμε μια ψηφιακή αγορά και βλέπουμε πόσο απλή είναι η διαδικασία για τη διαμόρφωση του αυτοκινήτου που θέλουμε. Αυτή τη φορά, είμαστε στο site της Ford και «ψωνίζουμε» το best seller Focus με τον διακριθέντα Ecoboost του 1.0 λίτρου.

autoagora Team

Αγοράζοντας Ford από το internet



Κάνουμε μια ψηφιακή αγορά και βλέπουμε πόσο απλή είναι η διαδικασία για τη διαμόρφωση του αυτοκινήτου που θέλουμε. Αυτή τη φορά, είμαστε στο site της Ford και «ψωνίζουμε» το best seller Focus με τον διακριθέντα Ecoboost του 1.0 λίτρου.

Η ψηφιακή αγορά είναι κάτι που συνηθίζεται. Πριν επισκεφτεί ο αγοραστής το κατάστημα για να κάνει τις τυπικές διαδικασίες, τα sites των εταιρειών –εντάξει, τα περισσότερα- του δίνουν τη δυνατότητα να δει και να επιλέξει αυτό που θέλει στη διαμόρφωση του αυτοκινήτου που επιθυμεί.

Κάτω από αυτό το πρίσμα, μπήκαμε στο www.ford.gr για να «ψωνίσουμε» αυτοκίνητο και να δούμε πόσο μπορούμε να προετοιμαστούμε πριν την επίσκεψη στην έκθεση. Η πρώτη εικόνα είναι θετική, με το απλό και άμεσα κατανοητό «στήσιμο» του site, που βοηθάει πολύ στην πλοήγηση. Βρίσκεις πολύ εύκολα σχεδόν τα πάντα και προχωράς στην διαδικασία της διαμόρφωσης του «δικού σου» αυτοκινήτου, προσθέτοντας έξτρα και αξεσουάρ της αρεσκείας σου.

Ξεκινάς από το επίπεδο του εξοπλισμού, που σε κάποιες περιπτώσεις προσδιορίζει κι άλλα πράγματα, μια και για παράδειγμα, αν πας σε ακριβή έκδοση εξοπλισμού ως «βάση», σου ανοίγονται άλλες επιλογές για έξτρα στη συνέχεια. Στέκεσαι για λίγο εδώ, αφού οι τιμές που αναφέρονται κάτω από την κάθε επιλογή ξεχωριστά, είναι αρκετά χαμηλότερες από όσο περίμενες. Αυτό συμβαίνει γιατί οι αναγραφόμενες τιμές είναι χωρίς Φ.Π.Α. και Τέλος Ταξινόμησης. Με αυτές τις τιμές πορεύεσαι μέχρι το τέλος της διαμόρφωσης αλλά για το θέμα αυτό θα επανέλθουμε πιο κάτω.

Αφού περάσεις λοιπόν το πρώτο «σκαλοπάτι», συνεχίζεις για να διαλέξεις στυλ αμαξώματος. Σεντάν, 5θυρο και station wagon οι επιλογές μας για το Focus που θέλουμε. Επιλέγουμε 5θυρο και συνεχίζουμε.

Πολύ σημαντικό είναι και το επόμενο στάδιο, εκεί όπου επιλέγεις τον κινητήρα του αυτοκινήτου. Εμείς έχουμε αποφασίσει για 1.0 Ecoboost με 125 ίππους και 6άρι χειροκίνητο (έχει και αυτόματο) και προχωράμε διαδοχικά, στο χρώμα του αμαξώματος και τις επενδύσεις της καμπίνας. Αξίζει να σημειώσουμε πως για το Focus, το μπλε και το κόκκινο, είναι χρώματα χωρίς χρέωση. Και στις επενδύσεις τις καμπίνας, η επιλογή είναι μόνο μία λόγω της έκδοσης Trend που είχαμε επιλέξει στην αρχή, οπότε συνεχίζουμε.

Τα πακέτα του έξτρα εξοπλισμού έχουν αρκετό ενδιαφέρον, μια και μπορεί να βάλει κανείς αρκετά χρήσιμα έξτρα με λογικό κόστος από ότι φαίνεται από τις τιμές. Οι αισθητήρες παρκαρίσματος για παράδειγμα, κοστίζουν 168 ευρώ- χρήματα που θα τα δίναμε για να έχουμε εργοστασιακή εγγύηση στην εγκατάσταση. Φτάνοντας προς το τέλος, έχουμε μετρήσει λιγότερα από 20 κλικ και έχουμε περιπλανηθεί αρκετά μέσα στις επιλογές που μας δίνει το site της Ford. Στην περίληψη της επιλογής μας, εκεί που έχουμε και τη δυνατότητα εκτύπωσης, έχουμε τη δυνατότητα να ενημερωθούμε με ένα κείμενο χαμηλά στη σελίδα, πως οι τιμές είναι χωρίς Φ.Π.Α. και Τέλος Ταξινόμησης.

Για να έχει κανείς εικόνα για την τελική τιμή του αυτοκινήτου που τον ενδιαφέρει, πρέπει να γυρίσει στην αρχική σελίδα της διαμόρφωσης και να επιλέξει πάνω δεξιά εκεί που λέει «Τιμοκατάλογος». Μετά, πρέπει να «κατεβάσει» τον τιμοκατάλογο σε PDF που περιλαμβάνει όλα τα μοντέλα της Ford και να βρει αυτό που τον ενδιαφέρει. Εκεί βλέπει και τη λιανική τιμή του αυτοκινήτου, με τη διαφορά πως αν έχει επιλέξει κάποιο από τα έξτρα στοιχεία εξοπλισμού, η ερώτηση σε κατάστημα για την τελική τιμή του αυτοκινήτου, είναι επιβεβλημένη.