Πώς γίνεται μία εμβληματική μάρκα
να έχει στην γκάμα της μόνο ένα μοντέλο τα τελευταία χρόνια; Το Lancia Ypsilon προσπαθεί να κρατήσει ψηλά την σημαία της ιταλικής εταιρείας, ωστόσο οι
χαμηλές πωλήσεις και το
περιορισμένο εύρος πελατών στους οποίους απευθύνεται δεν άφηνε πολλά περιθώρια αισιοδοξίας. Τα πάντα, ωστόσο, φαίνεται να αλλάζει η δημιουργία του Ομίλου Stellantis από την συγχώνευση του Group PSA και των Fiat/Chrysler. Προτεραιότητα ήταν η διαχειριστική αναδιάρθρωση της Alfa Romeo και ο εξηλεκτρισμός της Fiat,
με την Lancia να ακολουθεί στην σειρά.
Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »
Τα επόμενα χρόνια αναμένουμε την κυκλοφορία
τριών νέων μοντέλων Lancia τα οποία θα κοσμούνται από
φρέσκο σχεδιασμό και θα βασίζονται σε ηλεκτρικούς κινητήρες. Ο
premium προσανατολισμός παραμένει σημείο αναφοράς, με την δημιουργία ενός
νέου sedan να είναι το πρώτο project που αναμένεται να τεθεί επί τάπητος. Κατόπιν θα ακολουθήσει η
κατασκευή ενός νέου SUV προκειμένου η γκάμα της Lancia να ικανοποιεί μεγαλύτερο εύρος πελατών. Προς την κατεύθυνση αυτή, εξάλλου, οι Ιταλοί δεν θα απευθύνονται πλέον αποκλειστικά στην εγχώρια αγορά
αλλά σκοπεύουν να επεκταθούν και στην ευρωπαϊκή αγορά. Θέλοντας να μάθουμε περισσότερες λεπτομέρειες για τα νέα μοντέλα, στο πλάνο υπάρχει
σκέψη αναβίωσης ονομάτων θρυλικών Lancia που κυκλοφορούσαν στο παρελθόν. Στο τεχνικό κομμάτι αναμένεται
συνεργασία με τις «αδελφικές» μάρκες DS και Alfa Romeo. Τα
εξελιγμένα πατώματα και οι προηγμένες τεχνολογίες που ήδη χρησιμοποιούν θα είναι το
καλύτερο δυνατό «δάνειο» που θα
εξοικονομήσει πολύτιμο χρόνο για λογαριασμό της Lancia ώστε να εμφανίσει άμεσα στις αγορές τα νέα της προϊόντα. Στόχος της μάρκας από το Τορίνο και ειδικά του CEO της Stellantis, Carlos Tavares, είναι
η «αναγέννηση» της Lancia μέσα στην επόμενη 10ετία.