Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Budget 15.000€: Να πάρω καινούργιο μικρό, ή αυτό που πάντα ήθελα;
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Budget 15.000€: Να πάρω καινούργιο μικρό, ή αυτό που πάντα ήθελα;

Διαβάστηκε από 78975 αναγνώστες - 18/7/2022

Καινούργιο Hyundai i20 ή Honda Civic Type-R του 2007; Nissan Micra «κούτα» ή VW Golf GTI MK6; Με 15.000 ευρώ, το δίλημμα «καινούργιο με τις ζελατίνες ή μεταχειρισμένο το μοντέλο που χάζευα σε φωτογραφίες παλιά» είναι μεγάλο. Υπάρχει τελικά σωστή απάντηση;

Οι 15.000 ευρώ είναι ένα αρκετά σεβαστό ποσό για να διαθέσει κάποιος που σκοπεύει να αγοράσει αυτοκίνητο. Με αυτά τα χρήματα μπορεί να αποκτήσει κανείς ένα μοντέλο της μικρής κατηγορίας, όπως το Hyundai i20, με τιμή βασικής έκδοσης από 14.090 ευρώ, το Citroen C3 με κόστος που ξεκινά από 14.900 ευρώ, ή το Nissan Micra, με τιμή 14.990 ευρώ.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »


Οι εναλλακτικές είναι αρκετές, και μία από τις πιο συχνές σκέψεις είναι «με αυτά τα χρήματα αγοράζω το Χ μοντέλο μεταχειρισμένο». Το «καινούργιο ή μεταχειρισμένο» είναι ένα τεράστιο δίλημμα που ταλανίζει το μυαλό των υποψήφιων αγοραστών, ειδικά όσων petrolheads έχουν κάποιον… ανεκπλήρωτο έρωτα με συγκεκριμένα τετράτροχα του παρελθόντος.

Όπως αναφέραμε, με 15.000 ευρώ αγοράζουμε ένα ολοκαίνουργιο μικρό. Αγοράζουμε όμως και ένα Honda Civic Type-R FN2 14ετίας και απολαμβάνουμε τα κατακόκκινα Recaro με την ευτυχία ζωγραφισμένη στο πρόσωπό μας. Αν δεν θέλετε να παίρνετε τα βουνά με το ουρλιαχτό του VTEC να αντιλαλεί στη φύση, και αντιθέτως προτιμάτε άνεση και χλιδή, με τα ίδια χρήματα μπορείτε να αποκτήσετε μία Mercedes E200 του 2008, μία νεότερη C-Class, ή μία A-Class 6ετίας. Οι επιλογές στα μεταχειρισμένα είναι αμέτρητες, και καλύπτουν όλα τα γούστα και τις ανάγκες.

Υπάρχει σωστή απάντηση στην ερώτηση «μικρό καινούργιο ή μεγαλύτερο/γρηγορότερο/ανετότερο μεταχειρισμένο»; Και αν όντως υπάρχει, πώς κρίνεται η ορθότητα της;



Τα καινούργια είναι γεμάτα συστήματα ασφαλείας, οδηγικά βοηθήματα και έχουν μηδέν χιλιόμετρα

Ένα τεράστιο πλεονέκτημα του καινούργιου είναι η πληθώρα συστημάτων ασφαλείας και οδηγικών βοηθημάτων που διαθέτουν. Η υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας και έκτακτου φρεναρίσματος ανήκει πλέον στον standard εξοπλισμό των αυτοκινήτων ανεξαρτήτως κατηγορίας, και συντελούν στην μείωση των τροχαίων ατυχημάτων. Αυτό, σε συνδυασμό με τους πολλούς αερόσακους και τα εξελιγμένα πλαίσια, συμβάλλουν στην ανώτερη ενεργητική και παθητική ασφάλεια του αυτοκινήτου.

Επιπλέον, τα συστήματα άνεσης βελτιώνονται συνεχώς. Οι οθόνες, που πλέον βρίσκουν θέση και πίσω από το τιμόνι, έχουν υψηλότερη ανάλυση και τα συστήματα infotainment είναι πιο «ντιζαϊνάτα» και έχουν αμεσότερη απόκριση. Βρισκόμαστε στο κατώφλι του 2022, η τεχνολογία αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητάς μας, και τα νέα οχήματα, που δείχνουν σχεδόν «διαστημικά» σε σχέση με τα παλαιότερα, ακολουθούν αυτόν τον κανόνα.
 

...>>>Συνεχίστε το άρθρο

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε