
Έρχεται το «Κοινωνικό Leasing»: Μήπως ήρθε η ώρα να πάρεις ηλεκτρικό;
Έρχεται το «Κοινωνικό Leasing»: Μήπως ήρθε η ώρα να πάρεις ηλεκτρικό;
Ξεκίνησε από τη Γαλλία με μεγάλη επιτυχία, υποστηρίζεται από το «Κλιματικό Ταμείο».
Αφορά την απόκτηση ηλεκτρικού με πολύ χαμηλό μίσθωμα από ευπαθή νοικοκυριά.
Με 30% μεγαλύτερη ιπποδύναμη από το συμβατικό και χαμηλή δόση, θα παίρνεις e-208.
Θα κάμψει την «αντίσταση» και του πιο σκληροπυρηνικού petrolhead/ EV hater;
autoagora Team
Ξεκίνησε από τη Γαλλία με μεγάλη επιτυχία, υποστηρίζεται από το «Κλιματικό Ταμείο»
Ο τρόπος απόκτησης αυτοκινήτου με τη μέθοδο του Leasing ακόμη και από ιδιώτες, είναι κάτι που μας έχει απασχολήσει ιδιαίτερα μέσα από τα κείμενα αυτής τη στήλης. Η μακροχρόνια μίσθωση ξεπερνά πλέον το ποσοστό του 60% των συνολικών πωλήσεων αυτοκινήτων, τόσο στη χώρα μας όσο και σε Πανευρωπαϊκό επίπεδο. Συνεπώς, δεν κάνει εντύπωση η «συνεισφορά» που έχουν οι ιδιώτες-πελάτες, σε αυτό το πραγματικά πολύ μεγάλο μερίδιο αγοραστών.
Ακόμη και αν δεν «εκπίπτει» σαν έξοδο, όπως συμβαίνει στις επιχειρήσεις ή στους ελεύθερους επαγγελματίες, ένα «αυτοκίνητο leasing» είναι πάντα μια λύση ακόμη και για έναν οποιοδήποτε άλλο μεμονωμένο αγοραστή: Βρίσκει εύκολα, από έναν μόνο προμηθευτή ένα ετοιμοπαράδοτο όχημα, από μια μεγάλη γκάμα που αφορά πολλές μάρκες και κατηγορίες μοντέλων για να επιλέξει, και που μάλιστα στο «μηνιάτικο» συμπεριλαμβάνει και όλα τα έξοδα χρήσης.
Το «Κοινωνικό Leasing», υποστηριζόμενο από το Ευρωπαϊκό «Κλιματικό Ταμείο», έρχεται σαν έννοια από τη Γαλλία όπου εφαρμόστηκε πρόσφατα με πολύ μεγάλη επιτυχία.
Αφορά την απόκτηση ηλεκτρικού με πολύ χαμηλό μίσθωμα από ευπαθή νοικοκυριά
Με την επιδότηση από το Κράτος να αφορά μεγάλο μέρος του κόστους της μίσθωσης, έδωσε την ευκαιρία σε ευπαθή νοικοκυριά να αποκτήσουν ένα αυτοκίνητο νέας οικολογικής τεχνολογίας. Καταβάλλοντας μια μικρή μηνιαία δόση (το «μίσθωμα»), οι δικαιούχοι φορολογούμενοι, έχουν τη δυνατότητα να οδηγούν ένα καινούργιο ηλεκτρικό μοντέλο, με περιορισμένο κόστος κίνησης και μηδενικό κόστος συντήρησης, καθώς αυτό το έχει αναλάβει ως γνωστόν βάσει συμβολαίου η χρονομισθωτική εταιρία.
Έχοντας την προοπτική να εφαρμοστεί και στην Ελλάδα ως ένα διαφορετικό μέτρο από το «Κινούμαι Ηλεκτρικά», η νέα αυτή δράση αναμένεται να ανακοινωθεί από την Κυβέρνηση στην Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης και να εφαρμοστεί στη συνέχεια, απορροφώντας ένα ιδιαίτερα μεγάλο κονδύλι Ευρωπαϊκών επιχορηγήσεων.
Με 30% μεγαλύτερη ιπποδύναμη από το συμβατικό και χαμηλή δόση, θα παίρνεις e-208
Αν όλα πάνε καλά και στη χώρα μας, οι δικαιούχοι θα έχουν τη δυνατότητα «εξαγοράς», όπως και στο κλασσικό Leasing, σε μια προσυμφωνημένη αξία, προκειμένου τελικά να κάνουν το όχημα δικό τους. Στη Γαλλία πάντως, είναι ενδεικτικό της επιτυχίας, ότι έγιναν πολλαπλάσιες αναλογικά αιτήσεις, σε σχέση με τον αριθμό παρεχόμενων θέσεων: 90.000 αιτήσεις για 25.000 θέσεις. Και γιατί να μην είναι, όταν θα μπορεί κανείς να αποκτήσει για παράδειγμα ένα ηλεκτρικό Peugeot e-208, σε μια εξαιρετικά χαμηλή δόση/μίσθωμα; Με ιπποδύναμη αυξημένη κατά 30% σε σχέση με το αντίστοιχο θερμικό μοντέλο, και κόστος απόκτησης αισθητά χαμηλότερο λόγω της επιδότησης, ο περιορισμός για επιλογή αποκλειστικά ηλεκτρικού μοντέλου, μάλλον δεν θα παίξει ιδιαίτερα αρνητικό ρόλο από πλευράς των ενδιαφερομένων.
Θα κάμψει την «αντίσταση» και του πιο σκληροπυρηνικού petrolhead/EV hater;
Με αυτές τις προϋποθέσεις μάλιστα, είναι αρκετά πιθανό να καμφθούν και οι αντιστάσεις πολλών παραδοσιακών petrolheads: Όσο κι αν «κράζεις» τα EV, και όσο και αν τα έχεις απορρίψει πριν καν τα δοκιμάσεις στο δρόμο, μήπως ήρθε η στιγμή να πάρεις για μια βόλτα εκείνη την ηλεκτροκίνητη έκδοση του αγαπημένου σου μοντέλου; Μήπως το γεγονός ότι δεν κάνει θόρυβο ο κινητήρας και η εξάτμιση, ξεπεραστεί από την μεγαλύτερη ιπποδύναμη και την πολλαπλάσια ροπή; Και σε συνδυασμό με μια «φιλική» τιμή απόκτησης, μήπως ήρθε… όντως η ώρα να το ξανασκεφτείς για ηλεκτρικό;