Μία νέα υπηρεσία η οποία βρίσκεται στη διάθεση του κοινού 24 ώρες το 24ωρο, προσφέρει στους πελάτης της η Ford.
Έτσι απαντάει η Ford στους πελάτες της
9/5/2018
Μία νέα υπηρεσία η οποία βρίσκεται στη διάθεση του κοινού 24 ώρες το 24ωρο, προσφέρει στους πελάτης της η Ford. Δείτε περισσότερα.
autoagora Team
Το «Ask Ford» (Ρωτήστε τη Ford) είναι ένα νέο εργαλείο αναζήτησης που επιτρέπει στους ιδιοκτήτες των μοντέλων να κάνουν ερωτήσεις για το όχημά τους, σε θέματα που ενδιαφέρουν ή γενικότερα για τις υπηρεσίες της εταιρείας. Σύμφωνα με τη φίρμα δεν πρόκειται απλά για μία υπηρεσία αυτόματης εξυπηρέτησης, αφού παρέχει πληροφορίες και απαντήσεις μέσα από διάφορες βάσεις δεδομένων και αρχείων, εγχειρίδια οδηγιών χρήσης και βίντεο οδηγιών (How-tovideos). Το σύστημα είναι μάλιστα ικανό να καθοδηγεί τους χρήστες του σε ιστοσελίδες ή πληροφορίες εμπόρων για να βρεθεί η κατάλληλη απάντηση.
Στόχος του «Ask Ford» είναι η βελτίωση της εξυπηρέτησης των καταναλωτών και της σχέσης τους με την μάρκα και για τον λόγο αυτό, όλοι μπορούν να έχουν πρόσβαση στην υπηρεσία μέσω της κεντρικής ιστοσελίδας www.ford.gr και πιο συγκεκριμένα μέσα από το εικονίδιο «Ask Ford», το οποίο εμφανίζεται στα δεξιά της σελίδας αυτής.
«Είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς που μπορούμε να παρέχουμε μία τέτοια υπηρεσία στους πελάτες μας, αλλά και σε όσους έχουν να ρωτήσουν κάτι σχετικό με τη Ford», δήλωσε ο Βασίλης Παπαναστασίου Διευθυντής Τμήματος Υπηρεσιών μετά την Πώληση της FordΕλλάς και συνέχισε
«Κύριο χαρακτηριστικό της νέας μας υπηρεσίας είναι η ταχύτητα απόκρισης. Αφού υποβληθεί ένα ερώτημα, ένας «Εικονικός Σύμβουλος» θα το διαχειριστεί άμεσα. Η καλύτερη δυνατή απάντηση θα δοθεί μέσα από πολλαπλές πηγές δεδομένων χωρίς να χρειάζεται να σπαταληθεί χρόνος σε άλλες χρονοβόρες διαδικασίες, όπως τηλεφωνήματα, ή αποστολή email. ΠαρΆ όλα αυτά, εξακολουθούμε να παρέχουμε και αυτές τις επιλογές στους πελάτες μας».