autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Θα πλήρωνες κάτι παραπάνω για να έχεις χαμηλή κατανάλωση;

Θα πλήρωνες κάτι παραπάνω για να έχεις χαμηλή κατανάλωση;

Διαβάστηκε από 11318 αναγνώστες - 22/11/2024

Με τις τιμές των καυσίμων να έχουν κορυφωθεί, αλλάζουν κατά πολύ πλέον οι προτεραιότητες στην αγορά αυτοκινήτου. Αν δεν είναι τώρα η ιδανική εποχή να διαλέξεις ένα χαμηλής κατανάλωσης αυτοκίνητο, τότε πότε θα είναι; Οι νέες οικονομικές τεχνολογίες όμως, έχουν και ακριβότερη τιμή;

Μεγαλύτερη προτεραιότητα η χαμηλή κατανάλωση από την φτηνή τιμή

Η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου ήταν πάντα ένα υπαρκτό trend στην αγορά αυτοκινήτου. Ένα μεγάλο τμήμα της αγοράς είχε ως πρώτη προτεραιότητα την επιλογή ενός αυτοκινήτου με χαμηλή κατανάλωση, ώστε να εξασφαλίσει πως δεν θα «ματώνει» οικονομικά κάθε φορά που θα το χρησιμοποιεί. Με τις συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί σήμερα στην Παγκόσμια αγορά, το χαμηλό κόστος χρήσης είναι έτοιμο να κερδίσει την χαμηλή τιμή αγοράς!

Οι τιμές στα καύσιμα δεν πέφτουν

Παρά τις φήμες που υπήρξαν λίγες μέρες πριν, πως θα αποκλιμακωθεί η κατάσταση με τις πολύ υψηλές τιμές καυσίμων, αλλά και τις επιδοτήσεις που έδωσε η κυβέρνηση, οι τιμές δεν έπεσαν. Και δεν υπάρχει κανείς που να μπορεί να εγγυηθεί πως θα αλλάξει σύντομα η κατάσταση. Aπό την μεριά τους οι πρατηριούχοι δηλώνουν πως: «Δε θα μπορέσουμε να αγοράσουμε στις νέες τιμές αν δεν αδειάσουν τα αποθέματα μας για να παραγγείλουμε και εμείς με νέα τιμολόγια. Έχουμε αγοράσει πολύ ακριβά αυτά τα καύσιμα που έχουμε τώρα διαθέσιμα για να μπορέσουμε να ρίξουμε τις τιμές. Κανείς όμως δε βάζει τώρα καύσιμα... »

Ο φαύλος αυτός κύκλος λοιπόν, δεν ξέρουμε που θα καταλήξει και ποια θα είναι η διάρκεια του, και όσο οι τιμές θα μένουν σε τέτοια ύψη, τόσο η ανάγκη για φθηνές μετακινήσεις θα αυξάνεται. 

Οι μοντέρνες τεχνολογίες έχουν αυξήσει τις τιμές αγοράς, αλλά έχουν μειώσει τις καταναλώσεις

Τα μέτρα που επιβλήθηκαν για την μείωση των ρύπων τα τελευταία χρόνια στις βιομηχανίες αυτοκινήτων, άλλαξαν κατά πολύ τις καταναλώσεις καυσίμων. Στο παρελθόν αναζητούσαμε μεγάλους κινητήρες και ιπποδυνάμεις, ενώ τώρα είναι trend οι υβριδικοί κινητήρες και το downsizing. Η στροφή στους νέας τεχνολογίας κινητήρες, είχε σαν αποτέλεσμα να μπορούμε να μετακινούμαστε με καταναλώσεις που έχουν πλέον τα scooter. Εδώ βέβαια θα πρέπει να αναφέρουμε πως τα αυτοκίνητα έγιναν οικονομικότερα, έχουν μεγαλώσει σε μέγεθος, αλλά έχουν αυξηθεί και οι τιμές τους. 

Με 3 χιλιάδες πιο ακριβό μοντέλο θα αποκτήσεις ένα πιο φθηνό σε χρήση αυτοκίνητο

Στην αγορά σήμερα υπάρχουν αμέτρητες επιλογές που δημιουργούν «πονοκέφαλο» στους υποψήφιους αγοραστές. Η έρευνα για την σωστή επιλογή αυτοκινήτου έχει γίνει ακόμα πιο δύσκολη, αλλά και πιο ενδιαφέρουσα. Αυτό που έχει κάνει πιο ενδιαφέρουσα την έρευνα αγοράς, είναι η αξιολόγηση των προτεραιοτήτων. Όταν λοιπόν, αναζητάς οικονομικές μετακινήσεις θα πρέπει να δώσεις μεγαλύτερη βαρύτητα στο κόστος χρήσης ενός μοντέλου. 

Για παράδειγμα, ένα Toyota Yaris με θερμικό κινητήρα καταναλώνει 6.2 λτ. ανά 100 χλμ. με την τιμή του να μην ξεπερνά τα 18.000 ευρώ. Την ίδια στιγμή έχεις την δυνατότητα να επιλέξεις το ίδιο αυτοκίνητο, αλλά με υβριδική τεχνολογία και να μειώσεις στα 4.2 λτ. την κατανάλωση, με τιμή λίγο πάνω από 18.000 ευρώ. Αν τώρα θέλεις να είσαι και σύννομος με την μόδα και γλυκοκοιτάζεις τα SUV, μπορείς να επιλέξεις το Kona της Hyundai. Η απλή του έκδοση έχει κατανάλωση 7.8 λτ. ανά 100 χλμ. με τιμή κοντα στις 22.000 ευρώ, ενώ η υβριδική του έκδοση καταναλώνει 6 λτ. με τιμή 25.000 ευρώ. Εδώ να τονίσουμε πως οι καταναλώσεις αυτές είναι οι πραγματικές, μετά τις μετρήσεις που έχουμε κάνει κατά τις δοκιμές τους. 

Είναι λοιπόν αποδεκτή μια αύξηση στο κόστος αγοράς για να έχεις καθημερινή απόσβεση από την κατανάλωση καυσίμου;

...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε