Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Μικρά SUV | Μικρά | Electric
Παλιά Ιαπωνικά Sport αυτοκίνητα: Diamonds Are Forever!
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Παλιά Ιαπωνικά Sport αυτοκίνητα: Diamonds Are Forever!

Διαβάστηκε από 62056 αναγνώστες - 21/8/2023

Τα Ιαπωνικά των προηγούμενων δεκαετιών έχουν αποκτήσει θρυλικό χαρακτήρα και έχουν δημιουργήσει το δικό τους φανατικό κοινό που τα λάτρεψε μέσα από το Gran Turismo, τις ταινίες και τα video. Γιατί γίνονται όμως τόσο ακριβά χρόνο με το χρόνο;

Για ποιο λόγο ανεβαίνει η αξία των παλιών Ιαπωνικών αυτοκινήτων;

Σήμερα οι τιμές στα πάντα έχουν πάρει την ανιούσα, κάτι που ισχύει και στα αυτοκίνητα. Τα καινούργια ακριβαίνουν συνεχώς, κάτι που γίνεται αντίστοιχα και στα μεταχειρισμένα, με την άμεση διαθεσιμότητα (σε αντίθεση με τις καθυστερήσεις των καινούργιων) να είναι μια λογική εξήγηση.
Τι συμβαίνει όμως με τα Ιαπωνικά των δεκαετιών 80, 90 και 2000; Γιατί έγιναν τόσο ακριβά, που πλέον θεωρούνται απλησίαστα για πολλούς;

Τα ιαπωνικά αυτοκίνητα επιδόσεων ήταν ιδιαίτερα ποθητά, μιας και μπορούσαν να σου προσφέρουν συγκινήσεις αντάξιες κατά πολύ ακριβότερων κατασκευών σε ένα τμήμα του κόστους. Ήταν προσιτά.
Τώρα ένα Honda S2000 έχει μέση τιμή 23.000 ευρώ. Για να πάρεις «απείραχτο» Mitsubishi Lancer Evo πρέπει να αποχωριστείς το λιγότερο 33 χιλιάρικα. Θες εργοστασιακό Nissan 200 SX S13; Υπολόγιζε 10.000 ευρώ-χωρίς τα μαζέματα που θα χρειαστεί- στην καλύτερη περίπτωση. Στη χειρότερη δεν θα το προλάβεις και δεν πρόκειται να ξαναβρείς. Mazda RX-7 FD3S; Ο «Μπατμαν» κοστίζει γύρω στα 40.000 ευρώ.

Στο εξωτερικό οι τιμές είναι ακόμα υψηλότερες. Πρόσφατα μια εργοστασιακή Toyota Supra Turbo του 1994 με χειροκίνητο σασμάν έπιασε τιμή-ρεκόρ 232.000 δολαρίων σε δημοπρασία στην Αμερική, προκαλώντας μαζική υστερία σε ολόκληρο το internet.

Ποιος είναι ο λόγος που οι τιμές των ιαπωνικών sport αυτοκινήτων αρνούνται να πέσουν;

...Δείτε περισσότερα
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε