Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
3 φωτογραφίες »

Η Mercedes EQS από 141.750 ευρώ στην Ελλάδα!

24/8/2021

Πάτησε Ελλάδα η υπερπολυτελής ηλεκτρική Mercedes EQS και είναι διαθέσιμη σε δύο εκδόσεις, την 450+ και την 580 4Matic, με την ισχύ να φτάνει μέχρι τα 523 άλογα και την αυτονομία τα 770 χιλιόμετρα.

Η Μercedes ανακοίνωσε την εμπορική διάθεση στη χώρας μας του αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της, EQS, καθώς και τις τιμές του. Συγκεκριμένα η Mercedes EQS θα είναι διαθέσιμη στη δικίνητη έκδοση 450+ με τιμή 141.750 ευρώ και στην τετρακίνητη έκδοση 580 4Matic, με την τιμή εκκίνησης να είναι  163.250 ευρώ.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

 
Η υπερπολυτελής ηλεκτρική ναυαρχίδα της Mercedes βασίζεται πάνω στην ολοκαίνουργια, κατασκευασμένη μονό για πολυτελή ηλεκτρικά μοντέλα, αρθρωτή πλατφόρμα ΕVA, με το αμάξωμα της να είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό. Διαθέτει κοντούς προβόλους, έντονη κλίση της οροφής στο πίσω μέρος που καταλήγει σε ουρά τύπου fastback ενώ τα πίσω φωτιστικά σώματα έχουν τοποθετηθεί στα δυο άκρα για να τονίζουν το πλάτος του αυτοκινήτου και συνδέονται με μια λεπτή LED γραμμή. Η EQS βγαίνει με στάνταρ ζάντες 19 ιντσών, στο προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχουν διαθέσιμες επιλογές μέχρι 22 ίντσες, ενώ χάρη στο έντονο «coupe» στοιχείο της, ο αεροδυναμικός συντελεστής οπισθέλκουσας  είναι μόλις 0,20 Cd.

Στο εσωτερικό της EQS συναντάμε το σύμπλεγμα οθονών Hyperscreen με τρεις OLED οθόνες

Στο εσωτερικό της EQS συναντάμε το σύμπλεγμα οθονών Hyperscreen με τρεις OLED οθόνες

 
Στη καμπίνα συναντάμε την τεράστια οθόνη, MBUX Hyperscreen και αποτελείται ουσιαστικά από τρεις οθόνες. Αποτέλεσμα είναι το συνολικό μέγεθος να αγγίζει τις 56 ίντσες, ενώ στις βασικές εκδόσεις θα συναντάμε μία οθόνη μεγέθους 12,3 ιντσών σε ρόλο ψηφιακού πίνακα οργάνων και άλλη μία λίγο μεγαλύτερη (12,8 ιντσών) σε ρόλο συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Στα πίσω καθίσματα υπάρχουν δύο επιπλέον οθονές διαμέτρου 12,3 ίντσων
 
Οπως προείπαμε η νέα EQS θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις, στην EQS 450+ και την EQS 580 4MATIC+. Στην πρώτη περίπτωση υπάρχει ένας ηλεκτροκινητήρας στον πίσω άξονα, ο οποίος αποδίδει 333 ίππους και 568 Nm ροπής, ενώ στην δεύτερη περίπτωση έχουμε δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα στον εμπρός και ένα στον πίσω άξονα (εξ ου και το 4MATIC+) με την συνδυαστική ισχύ να εκτοξεύεται στους 524 ίππους και τη ροπή στα 855 Nm. Οι κινητήρες τροφοδοτούνται από μπαταρίες χωρητικότητας είτε 90, είτε 108 kWh, με την μέγιστη αυτονομία να αγγίζει τα 770 χλμ.
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε