To Groupe Renault ανακοίνωσε σήμερα ένα νέο αυτόνομα σύστημα ελέγχου, το οποίο μπορεί να αντιμετωπίσει περίεργες καταστάσεις στο δρόμο, αλλά και να αποφύγει εμπόδια σε υψηλές ταχύτητες.
Τεχνολογία αποφυγής εμποδίων από τη Renault (+video)
7/11/2017
Ένα Renault Zoe με το παρατσούκλι «Callie», μας δείχνει την εξέλιξη των τεχνολογιών αυτόνομης οδήγησης του γαλλικού γκρουπ, το οποίο σχεδιάζει να επενδύσει πάνω από 18,2 δις ευρώ ως το 2022 στην σχετική έρευνα και ανάπτυξη.
autoagora Team
To Groupe Renault ανακοίνωσε σήμερα ένα νέο αυτόνομα σύστημα ελέγχου, το οποίο μπορεί να αντιμετωπίσει περίεργες καταστάσεις στο δρόμο, αλλά και να αποφύγει εμπόδια σε υψηλές ταχύτητες.
Το εργαστήριο «Renault Open Innovation Lab» εξέλιξε με αυτό τον τρόπο την τελευταία επέκταση των τεχνολογιών αυτόνομης οδήγησης. Το αυτοκίνητο «μαθαίνει» από επαγγελματίες οδηγούς αγώνων την ενδεδειγμένη ακολουθία κινήσεων και στη συνέχεια αναπαριστά τις μανούβρες από μόνο του. Το σύστημα σκανάρει το δρόμο μπροστά για πιθανά εμπόδια, ώστε να αποφύγει με επιτυχία μια επικείμενη σύγκρουση.
Στο σχετικό βίντεο που έδωσε στη δημοσιότητα η εταιρεία βλέπουμε ένα Renault Zoe με το παρατσούκλι «Callie», το οποίο χειρίζεται ένας επαγγελματίας οδηγός σε μία διαδρομή με εμπόδια. Η απαιτητική αυτή οδήγηση περνά στη συνέχεια στα «χέρια» του αυτόνομου συστήματος, το οποίο αναπαριστά με ακρίβεια το σενάριο, δίχως να κάνει κάτι ο οδηγός.
Η εν λόγω τεχνολογία είναι μια εξέλιξη των συστημάτων Advanced Driver Assistance Systems (ADAS) της Renault. Η εταιρεία συνεργάστηκε με το εργαστήριο Dynamic Design Lab από το Πανεπιστήμιο Στάνφορντ. Αποτελεί μέρος του στρατηγικού πλάνου «Drive the Future», βάσει του οποίου η Renault μαζί με τις Dacia και Alpine, θα παρουσιάσουν 21 νέα μοντέλα μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια.
Από αυτά τα 21 οχήματα, τα 15 θα διαθέτουν τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης, ενώ τα 8 θα είναι πλήρως ηλεκτρικά. Το Groupe Renault σχεδιάζει να επενδύσει πάνω από 18,2 δις ευρώ ως το 2022 σε έρευνα και ανάπτυξη, οπότε λογικά σύντομα θα δούμε την επόμενη φάση των δυνατοτήτων αυτόνομης οδήγησης στα μοντέλα του γκρουπ.