autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Η έλλειψη microchips βάζει φρένο στις πωλήσεις αυτοκινήτων

18/6/2021

Το rollercoaster που ζει ο κόσμος της αυτοκίνησης συνεχίζεται: μετά την πανδημία COVID-19 έρχεται η έλλειψη από microchips να δυσκολέψει ακόμη περισσότερο τις νέες πωλήσεις.

Μπορεί η οικονομία του πλανήτη να ανακάμπτει, αυτό ωστόσο δεν σημαίνει ότι τα προβλήματα έχουν εκλείψει. Αντιθέτως, η υψηλή ζήτηση προκαλεί δυσκολίες στην αλυσίδα ανεφοδιασμού στις αντιπροσωπείες αυτοκίνητων παγκοσμίως. Το περσινό λουκέτο στις αγορές έφερε μείωση στην παραγωγή ανταλλακτικών των αυτοκινήτων με αποτέλεσμα πλέον τα microchip που χρειάζεται κάθε νέο όχημα να βρίσκονται σε έλλειψη. Ειδικά στις ΗΠΑ νέοι αγοραστές αυτοκινήτων αναγκάζονται να... μεταναστεύσουν μέσα στην ίδια τους την χώρα καθώς μεταβαίνουν από πολιτεία σε πολιτεία προκειμένου να βρουν το αυτοκίνητο της αρεσκείας τους.

Kοινοποίησε το »


H AutoForecast Solutions, μια εταιρεία που κάνει εκτιμήσεις για το μέλλον της αυτοκίνησης, τονίζει η παγκόσμια έλλειψη microchips θα προκαλέσει καθυστερήσεις στην κυκλοφορία περισσότερου τους 1 εκατομμυρίων οχημάτων που επρόκειτο να μπουν στην παραγωγή στο 2021 σε Δυτική Ευρώπη, Ασία και Βόρεια Αμερική. Επιπλέον, προβλήματα λειτουργίας θα αντιμετωπίσουν και τα εργοστάσια μέχρι να αποκατασταθεί η ομαλότητα στην διαθεσιμότητα των ανταλλακτικών. Ειδικά στην Βόρεια Αμερική έχουν χαθεί οριστικά στην ετήσια παραγωγή περίπου 600.000 μονάδες, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της εταιρείας.

Από την άλλη πλευρά, με βάση ρεπορτάζ της Automotive News, η Ford σημείωσε τις μεγαλύτερες απώλειες της τάξεως των 325.000 μονάδων, συμπεριλαμβανομένων περίπου 110.00 από το υπερδημοφιλές στις ΗΠΑ pickup F-Series. Ακολούθησαν οι General Motors και Stellantis με 278.000 και 252.000 απώλειες, ενώ από αυτά μεγαλύτερη ζημιά υπέστησαν τα Jeep Cherokee (98.584 μονάδες), Chevrolet Equinox (81.833 μονάδες), Chevy Malibu (56.929 μονάδες) και ο Ford Explorer (46.766 μονάδες).

Kοινοποίησε το »