autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Καλοκαιρινές διακοπές: Service στην ώρα του, ή την τελευταία στιγμή;

Καλοκαιρινές διακοπές: Service στην ώρα του, ή την τελευταία στιγμή;

Καλοκαιρινές διακοπές: Service στην ώρα του, ή την τελευταία στιγμή;

22/7/2025

Ασφυκτιούν από πελάτες που βιάζονται, τα συνεργεία αυτήν την εποχή.
Για να εξυπηρετηθείς πρέπει να επιμείνεις ή και… να τσακωθείς.
Μπορεί να θεωρείς ασφαλέστερο να γίνει έλεγχος και συντήρηση λίγο πριν φύγεις.
Όμως δεν μπορούν να κάνουν service όλοι μαζί ταυτόχρονα.

Ασφυκτιούν από πελάτες που βιάζονται, τα συνεργεία αυτήν την εποχή

Οι ημέρες των διακοπών έφτασαν. Το επόμενο διάστημα θα μπορέσεις να ευχαριστηθείς ξεκούραση και ξεγνοιασιά, αλλά μέχρι να έρθει η στιγμή που θα φύγεις, υπάρχουν διάφορες προετοιμασίες που πρέπει να γίνουν: Μια –σημαντική μάλιστα- από αυτές, είναι η συντήρηση του αυτοκινήτου.

Συνηθίζουμε να τσεκάρουμε και να κάνουμε service στο αυτοκίνητο πάντα λίγο πριν από ένα μικρότερο ή μεγαλύτερο ταξίδι, όμως ειδικά στο ταξίδι των διακοπών, θέλουμε να έχουμε το αυτοκίνητο μας περισσότερο ετοιμοπόλεμο από ποτέ. Αποτέλεσμα: Τα κατά τόπους συνεργεία, επίσημα, εξειδικευμένα ή συνοικιακά, να ασφυκτιούν από πελάτες που βιάζονται αυτήν την εποχή, και οι «μάστορες» να βρίσκονται σε κατάσταση «εκτάκτου ανάγκης».

Για να εξυπηρετηθείς πρέπει να επιμείνεις ή και… να τσακωθείς

Προφανώς το πρόβλημα είναι συνηθισμένο κάθε χρόνο. Αν πρόκειται να επισκεφτείς το συνεργείο κάποιου επίσημου επισκευαστή που ανήκει στο δίκτυο συνεργατών μιας συγκεκριμένης μάρκας, τότε το ραντεβού θα πρέπει να έχει κλειστεί εβδομάδες -αν όχι μήνες- πριν. Γιατί σε μια τέτοια επιχείρηση, όπου λειτουργεί με… αυστηρούς κανόνες προγραμματισμού, τα πράγματα είναι απλά: Δεν πρόκειται να εισακουστεί καμιά παράκληση σου για… εξαίρεση από τον κανόνα. Τηρείται χρονοδιάγραμμα και έχει υπολογιστεί πόσα service μπορούν να πραγματοποιηθούν, οπότε αν σκέφτηκες να καλέσεις αργά, τότε απλά δεν θα εξυπηρετηθείς.

Σε ένα πιο συνοικιακό συνεργείο αντίθετα, ο «Μάστορας» διατηρεί πιο φιλικές σχέσεις με τους περίοικους -πελάτες του. Θα προσπαθήσει να τους «χωρέσει» όλους, αν και αδύνατον, με αποτέλεσμα όλο το πλάνο να μένει πίσω: Οι υπόλοιποι πελάτες που θα καθυστερήσουν και όσοι «φεύγουν αύριο» θα αρχίσουν να διαμαρτύρονται, γιατί κάποιοι άλλοι μπήκαν εμβόλιμα στη μέση για να εξυπηρετηθούν για κάτι «απλό».

Μπορεί να θεωρείς ασφαλέστερο να γίνει έλεγχος και συντήρηση λίγο πριν φύγεις

Όλη η αναστάτωση ξεκινάει από την πεποίθηση που έχουμε οι περισσότεροι, ότι το ιδανικό είναι να γίνει ο έλεγχος λίγο πριν φύγουμε για το ταξίδι, το οποίο εν μέρει είναι λογικό σαν σκέψη. Το ιδανικό όμως, δεν είναι απαραίτητα και εφικτό. Έτσι, αν δεν σκοπεύεις να δώσεις κάτι παραπάνω σε μια επίσημη αντιπροσωπεία και παράλληλα να έχεις κλείσει το ραντεβού σου εγκαίρως, τότε προετοιμάσου να… ρισκάρεις αλλά και να χαλάσεις την ηρεμία σου, ξεκινώντας τα παρακάλια την τελευταία στιγμή, σε ένα λιγότερο… οργανωμένο συνεργείο,  που είναι διατιθέμενο να εξετάσει το αίτημα σου, με «λίγη υπομονή».

Όμως δεν μπορούν να κάνουν service όλοι μαζί ταυτόχρονα

Είναι δεδομένο ότι σε οποιοδήποτε είδος παροχής υπηρεσιών, χρειάζεται εξτρά υπομονή τις ώρες και τις ημέρες που ο φόρτος εργασίας αυξάνεται. Όμως ειδικά στην περίπτωση της συντήρησης ενός αυτοκινήτου για τις διακοπές, ο προγραμματισμός είναι επιβεβλημένος. Δεν γίνεται σε καμία περίπτωση, το ίδιο συνεργείο, με τους ίδιους χώρους/εγκαταστάσεις και περίπου το ίδιο προσωπικό, να μπορέσει να «βγάλει» όλη την περισσότερη δουλειά που προκύπτει την ίδια περίοδο κάθε χρόνο.

Χώρια που αναφερόμαστε σε μια ιδιαίτερα κουραστική χειρονακτική εργασία εκ μέρους των τεχνικών, οι οποίοι πάντα τέτοιο καιρό πιέζονται ιδιαίτερα, τόσο σωματικά όσο και… ψυχικά. Και προφανώς, όπως σε όλες τις εργασίες, λάθη και παραλείψεις μπορεί να συμβούν κάτω από αυτές τις συνθήκες ευκολότερα. Μήπως θα ήταν καλό λοιπόν, για πολλούς λόγους, για του χρόνου να σκεφτείς το service μια ώρα αρχύτερα; Ή το κάνεις ήδη;

NEWCATEGORY
VOLVO