
Κοιτάς την εμπορικότητα αγοράζοντας ένα μοντέλο ή δε σε πειράζει να το «παντρευτείς»;
Κατηγορία, μάρκα, ακόμη και το χρώμα μπορεί να παίξουν ρολό στην εμπορικότητα.
Ένα «παρεξηγημένο» μοντέλο που δεν πούλησε καλά σαν καινούργιο, είναι αντιεμπορικό.
Όμως μπορεί να το βρεις σε εξαιρετική τιμή και να είναι κατάλληλο για τις ανάγκες σου.
«Μικρό και αυτόματο» η κατηγορία που όλοι ψάχνουν και... δεν βρίσκουν.
autoagora Team
Κατηγορία, μάρκα, ακόμη και το χρώμα μπορεί να παίξουν ρολό στην εμπορικότητα
Η λογική ή το συναίσθημα; Η κάλυψη των αναγκών ή η παρόρμηση; Το value for money ή η «μόστρα»; Ποιοι παράγοντες λαμβάνονται υπόψη και ποιοι επικρατούν στο τέλος, όταν προσπαθούμε να επιλέξουμε το επόμενο μας αυτοκίνητο; Αν πρόκειται πάντως να βασίσουμε την αγορά μας στη λογική, τότε μια εμπεριστατωμένη έρευνα αγοράς επιβάλλεται. Θα μας βοηθήσει να βρούμε ένα μοντέλο διαλέγοντας πρώτα την κατηγορία στην οποία πρέπει να κινηθούν οι επιλογές μας, και η οποία καλύπτει καλυτέρα τις ανάγκες μας.
Και όσοι είναι πιο μεθοδικοί και κοιτάνε και λίγο πιο μακριά, εκτός από τα γενικότερα χαρακτηριστικά (τεχνικά αλλά και εξοπλισμού) και το κόστος απόκτησης, θα κοιτάξουν και άλλους σημαντικούς παράγοντες όπως το κόστος χρήσης αλλά και η εμπορικότητα και η μελλοντική αξία μεταπώλησης. Η εμπορικότητα ενός μοντέλου μάλιστα μπορεί να εξαρτάται από πολλές και διαφορετικές επιμέρους παραμέτρους και να επηρεάζεται ακόμη και από την επιλογή του χρώματος.
Ένα «παρεξηγημένο» μοντέλο που δεν πούλησε καλά σαν καινούργιο, είναι αντιεμπορικό
Σε κάθε περίπτωση, και ειδικά αν δεν σκοπεύεις να... γεράσεις με το αυτοκίνητο που θα διαλέξεις, τότε καλό είναι να σκεφτείς και το πόσο εύκολα θα μπορέσεις να το αντικαταστήσεις, όταν έρθει η ώρα. Ένα «παρεξηγημένο» μοντέλο που δεν πούλησε καλά σαν καινούργιο, είναι αντιεμπορικό. Και αυτό δεν βοηθάει στην παραπάνω προσέγγιση, όταν το συναντήσουμε μπροστά μας ως μεταχειρισμένο.
Μια μάρκα που δεν «πούλησε πολύ», ή ένα μοντέλο που βρήκαμε στην έκδοση με τον μεγαλύτερο κινητήρα, ενώ ήταν διαθέσιμο κατά βάση με κάποιον μικρότερο και δημοφιλέστερο, ή ένα άλλο που για οποιουσδήποτε λόγους δεν τα πήγε καλά στις πωλήσεις σαν καινούργιο, είναι σχεδόν σίγουρο ότι δεν θα χαίρουν εκτίμησης και σαν μεταχειρισμένα.
Όμως μπορεί να το βρεις σε εξαιρετική τιμή και να είναι κατάλληλο για τις ανάγκες σου
Ωστόσο, ένα τέτοιου είδους «παρεξηγημένο αυτοκίνητο», θα μπορούσε να αποτελέσει μια εξαιρετικά έξυπνη επιλογή για κάποιον που δεν κοιτάζει την εμπορικότητα, αλλά ψάχνει τρόπους να κάνει οικονομία: βάσει του απαράβατου θεμέλιου νόμου του εμπορίου που αφορά στην σχέση της προσφοράς και της ζήτησης, τέτοια μοντέλα που ακριβώς μένουν στα... αζήτητα, έχουν ως εκ τούτου συνήθως αισθητά χαμηλότερες τιμές.
Και μπορούν να καλύψουν με τον καλύτερο τρόπο τις ανάγκες κάποιου πιο αποστασιοποιημένου αγοραστή, που δεν ασχολείται απαραίτητα με τις... επιταγές της αγοράς και δεν περιορίζεται μόνο σε mainstream επιλογές.
«Μικρό και αυτόματο» η κατηγορία που όλοι ψάχνουν και ... δεν βρίσκουν
Υπάρχουν πάντως και ορισμένες κατηγορίες, που ειδικά στο κομμάτι της μεταπώλησης είναι «λίρα εκατό», αφού αφορούν δύσκολα και δυσεύρετα είδη μοντέλων. Μια από αυτές είναι τα «μικρά» compact αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο. Κατηγορία εξειδικευμένη εξ ορισμού, εντελώς απαραίτητη για μερίδα των αγοραστών που δεν «μπορούν να κάνουν αλλιώς», αφορά περιζήτητες περιπτώσεις αγοραπωλησιών που πολλοί ψάχνουν αλλά δεν βρίσκουν να πραγματοποιήσουν.

