Η Mazda προσφέρει το νέο ΜΧ-5 και με αυτόματο κιβώτιο. Ωστόσο το 76% του κοινού που αγοράζει το γνωστό Ιαπωνικό roadster, συνεχίζει να προτιμά με συντριπτική πλειοψηφία την χειροκίνητη μετάδοση.. Γιατί συμβαίνει αυτό άραγε?
autoagora Team
Μπορεί όλο και περισσότερες εταιρείες να επιλέγουν να λανσάρουν τα νέα τους μοντέλα μόνο με αυτόματο κιβώτιο και χωρίς την επιλογή κάποιας μηχανοκίνητης μετάδοσης, ωστόσο αυτό δεν είναι κάτι που θα κάνει η Mazda για ένα μοντέλο όπως το MX-5.
Ο λόγος είναι ότι σύμφωνα με τον επικεφαλή Δημοσίων Σχέσεων της Mazda, κ. Τim Olson, το 76% του κοινού που αγοράζει το νέο Mazda ΜΧ-5, επιλέγουν να το εξοπλίσουν με την χειροκίνητη μετάδοση σε αντίθεση με το 24% που επιλέγει το αυτόματο κιβώτιο. Αυτά τα ποσοστά είναι ένα συμπέρασμα που βγήκε από τις πωλήσεις του soft-top ΜΧ-5 από τον Ιούλιο του 2018 μέχρι τον φετινό Απρίλιο, άρα το δείγμα δεν είναι καθόλου μικρό..
Αντίθετα, πιο ισοζυγισμένα ήταν τα πράγματα του MX-5 με την σκληρή οροφή αφού το ποσοστό πωλήσεων με το χειροκίνητο κιβώτιο ήταν 52% έναντι 48% του αυτόματου. Το γνωστό μας roadster θα προσφέρεται στην Ελλάδα με έναν αναβαθμισμένο 2λιτρο SkyActiv-G κινητήρα, με διαφορετικές κεφαλές κυλίνδρων, νέα πιστόνια και μπιέλες, απόδοσης 181 ίππων και 205 Nm ροπής.