Τα στενά ορεινά περάσματα, όπως είναι το Transfaggasrasan στην Τρανσυλβανία, είναι η ιδανική διαδρομή για το νέο MX-5.

Χάρη στη πλήρως ρυθμιζόμενη στήλη τιμονιού, το MX-5 ταιριάζει ακόμα καλύτερα στους ψηλούς ανθρώπους.

Ο αναθεωρημένος κινητήρας των δύο λίτρων, χάρη στο μικρό βάρος, είναι σημαντικά πιο ελαστικός, από αυτό που υποδηλώνει η μέγιστη ροπή των 205 Nm.

Τα δερμάτινα καθίσματαμε Alcantara από την Recaro, αποτελούν μέρος του Sport πακέτου.

Το κόστος προσαρμόστηκε και στις δύο εκδόσεις, αυτή των 2λίτρων και τη μικρή των 1,5 λίτρων.

Πρώτη οδήγηση: Νέο Mazda MX-5

Διαβάστηκε από 1376 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/10/2018

Μετά από τρία χρόνια, η Mazda αναθεώρησε το δημοφιλές roadster της, χαρίζοντας του περισσότερη ιπποδύναμη.

 
   
Πάρε την επόμενη πτήση για την Βλαχία της Ρουμανίας και δες τι έκαναν με το ΜΧ-5! Η συγκεκριμένη φράση του διευθυντή μου, με βάζει σε σοβαρές σκέψεις. Τι έκανα και με στέλνουν σε αυτή την παράξενη περιοχή και τι συνέβη στη Mazda, ώστε  τολμούν να αλλάξουν το δημοφιλές τους roadster;

Μετά από τρία χρόνια, η Mazda έχει προχωρήσει σε πολύ προσεκτικές τροποποιήσεις. Οι σκουρόχρωμες ζάντες συνεισφέρουν σε μια πιο κομψή εικόνα, ενώ χάρη στο ρυθμιζόμενο μήκος της κολώνας τιμονιού, η θέση καθίσματος ταιριάζει πλέον, ακόμα και στους οδηγούς με πάνω από 1,90 ύψος.

Επιπλέον, στην έκδοση εξοπλισμού Center-Line, το Apple CarPlay και το Android Auto είναι διαθέσιμα με πρόσθετη χρέωση, ενώ στα συστήματα βοήθειας, οι Ιάπωνες ακολουθούν τις τεχνολογικές εξελίξεις. Σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης για εμπρός και πίσω, αναγνώριση προειδοποιητικών σημάτων, προειδοποίηση κόπωσης του οδηγού και κάμερα οπισθοπορείας, προσφέρονται ως συγκεκριμένο πακέτο εξοπλισμού. Το αρνητικό είναι ότι αυτά μπορούν να παραγγελθούν, μόνο σε συνδυασμό με τον κορυφαίο εξοπλισμό Sports-Line. Το ίδιο ισχύει και για το σπορ πακέτο, που περιλαμβάνει σετ με αντιστρεπτικές, αμορτισέρ Bilstein και δερμάτινα καθίσματα Alcantara της Recaro και έχει σχεδιαστεί για να φέρει στην επιφάνεια το αδιανόητο ταλέντο του MX-5.

Η πιο σημαντική καινοτομία, ωστόσο, βρίσκεται κάτω από την καπό. Οι κινητήρες των 1,5 και 2,0 λίτρων, έχουν οικολογική συνείδηση και πληρούν πλέον την αυστηρή νομοθεσία Euro 6d temp. Περισσότερη δύναμη είναι τώρα διαθέσιμη από τους κινητήρες. Ενώ ο 1 ίππος είναι μικρή διαφορά, 132 τώρα αντί 131 ίπποι στο παρελθόν, για τον κινητήρα των 1.5 λίτρων, στην 2λιτρη έκδοση, οι 160 ίπποι στις 6.000σ.α.λ, έφτασαν πλέον στους 184 στις 7.000σ.α.λ. Για την επιτάχυνση από τα 0 στα 100 χρειάζεται μόνο 6,5 δευτερόλεπτα, από 7,3 προηγουμένως, με την κατανάλωση να παραμένει αμετάβλητη στα 6,9 λίτρα.

Για να δούμε πώς λειτουργεί στην πράξη, το δοκιμάζουμε στην ορεινή διαδρομή με υψόμετρο 2040 μέτρα, που συνδέει την Τρανσυλβανία με τη Βλαχία. Οι αμέτρητες στροφές, αναβάσεις και καταβάσεις,  είναι το όνειρο κάθε roadster. Ταυτόχρονα, καθιστά δύσκολη τη ζωή για οποιονδήποτε κριτικό του MX-5. Πυροβολεί τα βουνά με αστραπιαία ταχύτητα, παίρνει τις στροφές με ακρίβεια εκατοστού, τέλεια ισορροπημένο, για άλλη μια φορά αγωνίζεται δυναμικά. Προφανώς αβίαστα, ο κινητήρας των τεσσάρων βαλβίδων γυρνάει στην κόκκινη περιοχή, αλλά επίσης είναι εκπληκτικά ελαστικός στο χαμηλότερο φάσμα.

Οι αναρτήσεις της Bilstein πείθουν με όλη την αγωνιστικότητα, προσφέροντας  παράλληλα εκπληκτικά επίπεδα άνεσης. Τα ηλεκτρικά και το τιμόνι ήταν ήδη δύσκολο να βελτιωθούν. Ο κινητήρας των 184 ίππων προσφέρει μόνο την Exclusive Line, παρόλα αυτά, δεν θα βρείτε περισσότερη οδηγική απόλαυση, σε αυτή την κατηγορία των χρημάτων, πουθενά.

Συμπέρασμα 
Η Mazda με τον νέο κινητήρα των 184 ίππων, κατάφερε να κάνει το MX-5 ακόμα καλύτερο. Η αναλογία της οδηγικής απόλαυσης και της τιμής συμβαδίζουν. Αρνητικά; Ναι, η πολιτική προσαύξησης, οδηγεί σε υπερβολικά ακριβές εκδόσεις.

 
   

MAZDA MX-5 - Τελευταια Νεα


Διαβαστε Ακομη

Ροη Ειδησεων