autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Μεταχειρισμένα: Μήπως τελικά 250.000 χλμ. δεν είναι πολλά για ένα μοντέλο 2010;

Μεταχειρισμένα: Μήπως τελικά 250.000 χλμ. δεν είναι πολλά για ένα μοντέλο 2010;

Μεταχειρισμένα: Μήπως τελικά 250.000 χλμ. δεν είναι πολλά για ένα μοντέλο 2010;

16/9/2025

Θέλουμε το μεταχειρισμένο που θα αγοράσουμε να έχει το πολύ ως 150.000 χιλιόμετρα.
Όμως οι 20.000 χλμ ανά έτος θεωρούνται «νορμάλ» στην εποχή μας.
Δεν υπολογίζουμε πως τα χιλιόμετρα μαζεύονται σε ένα αυτοκίνητο 15ετίας.
Έτσι παράδοξα, προτιμάμε να αγοράζουμε αυτοκίνητα με πειραγμένα χιλιόμετρα.

autoagora Team

Θέλουμε το μεταχειρισμένο που θα αγοράσουμε να έχει το πολύ ως 150.000 χιλιόμετρα

Το πολυαγαπημένο σου αυτοκίνητο παρέδωσε πνεύμα. Μετά από ένα μεγάλο διάστημα που το είχες στην κατοχή σου, κι έχοντας σου κάνει ως τώρα όλα τα «χατίρια», δεν άντεξε άλλο στην άτακτη χρονικά συντήρηση που του έκανες τελευταία –όντας απαξιωμένο πια-αλλά και το βάρος της ηλικίας του. Έχοντας επιτύχει απόσβεση και με το παραπάνω, σε αποχαιρέτησε μια μέρα ξαφνικά, στην Λεωφόρο Κηφισού, δημιουργώντας μάλιστα προσωρινά και ένα σχετικό μποτιλιάρισμα. Μια λίγο ως πολύ συνηθισμένη ιστορία στην  Ελλάδα, με τον επιβατικό στόλο των 17,5 ετών μέσο όρο. Και τώρα;

Τώρα πρέπει να διαλέξεις τον αντικαταστάτη του. Το συντομότερο μάλιστα, γιατί ποιος μπορεί έστω και μια μέρα χωρίς αυτοκίνητο; Η λύση ενός μεταχειρισμένου, δεδομένων και των δύσκολων οικονομικών συνθηκών, είναι μάλλον η πιο ρεαλιστική. Οπότε σύντομα θα βρεθείς σε αναζήτηση ενός οικονομικού αλλά και ταυτόχρονα «τίμιου» αυτοκινήτου. Τα χιλιόμετρα; Παίζουν εξέχοντα ρόλο στη διαμόρφωση της απόφασης και καλό είναι όπως το έχεις στο μυαλό σου, να μην ξεπερνάνε -για κανένα λόγο- τις 150.000. Είναι όμως αυτό ρεαλιστικό, όταν τα χρήματα σου φτάνουν για ένα μοντέλο 15ετίας;

Όμως οι 20.000 χλμ ανά έτος θεωρούνται «νορμάλ» στην εποχή μας

Με τα σημερινά δεδομένα, ένας οδηγός διανύει κατά μέσο όρο 20.0000 χιλιόμετρα ανά έτος. Είναι ενδεικτικό άλλωστε για το πόσο αποδεκτό είναι αυτό το νούμερο, και από το γεγονός ότι αποτελεί τη «στάνταρ» χρέωση ετήσιων χιλιομέτρων στα συμβόλαια μακροχρόνιας μίσθωσης Leasing. Είναι λοιπόν ποτέ δυνατόν εμείς να έχουμε την απαίτηση το Corolla 2010 που παζαρεύουμε, να έχει «το πολύ» 150.000 χιλιόμετρα; Ευσεβείς πόθοι.

Ναι, σύμφωνοι, θα υπάρχουν και τέτοιες περιπτώσεις στην αγορά. Και προφανώς αξίζει να τις ψάξεις αφιερώνοντας λίγο περισσότερο χρόνο -αν υπάρχει-και ενδεχομένως λίγο περισσότερο χρήμα. Όμως μια τέτοια περίπτωση δεν αποτελεί ποτέ τον κανόνα, και ακόμη και αν δεν είναι όλα τα χρονολογίας 2010 μεταχειρισμένα προς πώληση φορτωμένα με τα «αναμενόμενα» 250.000 χιλιόμετρα, τότε τα πιο πολλά θα έχουν υπερβεί τουλάχιστον τις 200.000. Ένα νούμερο που το ακούς και… στρίβεις.

Δεν υπολογίζουμε πως τα χιλιόμετρα μαζεύονται σε ένα αυτοκίνητο 15ετίας

Δεν θα αναφερθούμε στο γεγονός ότι, όταν προσπαθούμε εμείς να πουλήσουμε ένα αντίστοιχο αυτοκίνητο με «φορτωμένο κοντέρ», μάλλον αναζητούμε δικαιολογίες που στηρίζονται στην ίδια ακριβώς παραδοχή των 20.000 χλμ ανά έτος. Σε αυτήν την παραδοχή που εμάς μας ενοχλεί όταν πρόκειται να διαλέξουμε νέο αμάξι, αλλά μας «εξυπηρετεί» όταν πρέπει να πουλήσουμε ένα δικό μας παλιό.

Τι γίνεται λοιπόν στην περίπτωση που έχουμε «στερεοτυπικά» αποφασίσει ότι το μοντέλο που θα διαλέξουμε δεν πρέπει επ ουδενί  να έχει πάνω από αυτό το «ψυχολογικό όριο» των 150.000 χιλιομέτρων;

Έτσι παράδοξα, προτιμάμε να αγοράζουμε αυτοκίνητα με πειραγμένα χιλιόμετρα

Τότε θα προβούμε στο πραγματικά σοβαρό λάθος, να διαλέξουμε ένα αυτοκίνητο αμφιλεγόμενης προέλευσης, ενδεχομένως -αν και όχι απαραίτητα- εισαγωγής, με ελλιπές αρχείο συντήρησης, αλλά και άλλα «σημάδια» που μαρτυρούν ότι η ένδειξη στο κοντέρ αποτελεί… επιστημονική φαντασία. Και τότε, είναι πραγματικά κάτι που ανήκει στη δική μας ευθύνη, να… προσπεράσουμε τον «πειρασμό» που φαντάζει ιδανικός στα μάτια μας, αλλά δεν είναι, και να προτιμήσουμε μια περίπτωση πιο «τίμια» αλλά και πιο ρεαλιστική.

MERCEDES
PEUGEOT