autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Την επίσημη παρουσίαση του νέου Lexus ES έκανε η εταιρεία στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Πεκίνο.

Είναι το πρώτο μοντέλο ES που θα προσφερθεί στη Δυτική και Κεντρική Ευρώπη.

Η γενική εικόνα στον πρόβολο του αυτοκινήτου χαρακτηρίζεται από έντονες γωνίες.

Το νέο μοντέλο είναι κατασκευασμένο στη νέα πλατφόρμα GA-K.

Το νέο ιαπωνικό σεντάν έχει αυξηθεί κατά 65 χλστ στο μήκος και κατά 45 χλστ στο πλάτος, ενώ μακρύτερο είναι και το μεταξόνιο κατά 50 χλστ.

Ήρθε η νέα Lexus ES

25/4/2018

Την επίσημη παρουσίαση της νέας Lexus ES έκανε η εταιρεία στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Πεκίνο, που θα είναι το πρώτο μοντέλο ES που θα προσφερθεί στη Δυτική και Κεντρική Ευρώπη, συστήνοντας μας παράλληλα τόσο την υβριδική τηςέκδοση ES 300h, όσο και την ES F sport.

autoagora Team

Όπως μπορούμε να δούμε η γενική εικόνα στον πρόβολο του αυτοκινήτου χαρακτηρίζεται από έντονες γωνίες, με την μάσκα και τους προβολείς να έχουν πάρει έμπνευση από το μεγαλύτερο σεντάν, LS, υπάρχοντας βεβαίως και κάποιες διαφοροποιήσεις όπως στα LED φώτα ημέρας. Πηγαίνοντας προς τα πίσω βλέπουμε πως στο αμάξωμα του μοντέλου «τρέχουν» δυναμικές γραμμές με τη μεγαλύτερη σε μήκος να ξεκινά από το εμπρόσθιο μέρος να περνά πάνω από τις χειρολαβές και να καταλήγει στο πίσω μέρος του ιαπωνικού σεντάν. Εκεί μπορούμε να δούμε μια μικρή αεροτομή να έχει ενσωματωθεί στο πορτμπαγκάζ, και λίγο πιο κάτω μια χρωμιωμένη γραμμή που είναι τοποθετημένη πάνω από τα κομψά φωτιστικά σώματα.
 
Σε ότι αφορά το εσωτερικό, όπως μπορούμε να δούμε έχει τοποθετηθεί ένα τριάκτινο τιμόνι, με ενσωματωμένα χειριστήρια, ενώ σύμφωνα με την εταιρεία ο πίνακας οργάνων, η κεντρική οθόνη στο ταμπλό αλλά και το head-up display βοηθούν τον οδηγό να εστιάζει ακόμα περισσότερο την προσοχή του στο δρόμο, έχοντας ταυτόχρονα ένα πιο ανοικτό, ευρύχωρο και χαλαρωτικό περιβάλλον. Από κει και πέρα αξίζει να σημειωθεί πως στο εσωτερικό του ES F sport έχουν προστεθεί επιπλέον μεταλλικά χαρακτηριστικά έχοντας πάρει έμπνευση από την ιαπωνική παράδοση στη κατασκευή σπαθιού.

Το νέο μοντέλο είναι κατασκευασμένο στη νέα πλατφόρμα GA-K, η οποία το έχει καταστήσει μεγαλύτερο από το προηγούμενο. Συγκεκριμένα το νέο ιαπωνικό σεντάν έχει αυξηθεί κατά 65 χλστ στο μήκος και κατά 45 χλστ στο πλάτος, ενώ μακρύτερο είναι και το μεταξόνιο κατά 50 χλστ.
 
Σε ότι αφορά τα μηχανικά σύνολα το ES θα πάρει ισχύ είτε από ένα V6 βενζινοκινητήρα 3.5 λίτρων, ο οποίος θα προσφέρει 250 ίππους, είτε από ένα 2.5 λίτρων , με τις δύο επιλογές να συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων, ενώ διαθέσιμη θα είναι και η υβριδική έκδοση ES 300h που αποτελείται από ένα βενζινοκινητήρα 2.5 λίτρων και ένα ηλεκτρικό μοτέρ, με συνολική ισχύ 218 ίππων.
 
Μάλιστα στη συγκεκριμένη έκδοση η φίρμα υπόσχεται κατανάλωση καυσίμου της τάξης των 4.7 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα, ενώ αναφέρει πως όλα τα μοντέλα είναι εξοπλισμένα με το τελευταίο πακέτο συστημάτων ασφαλείας της Lexus.
 
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως η υβριδική έκδοση της Lexus θα είναι διαθέσιμη στη Δυτική και Κεντρική Ευρώπη από το Δεκέμβριο του 2018, ενώ τα μοντέλα ES 350, ES 250 και ES 200 από το Σεπτέμβρη του ίδιου χρόνου.