
Πόσους πόντους χάνει μία μάρκα αν δεν έχει καλά & αξιόπιστα συνεργεία;
Το 70% των αγοραστών μένει στην ίδια μάρκα και σε επόμενο αυτοκίνητο αν ικανοποιηθεί με τις after sales υπηρεσίες της.
Ο κόσμος νιώθει μεγαλύτερη σιγουριά να πηγαίνει σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο γιατί η διαδικασία γίνεται με βάση τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.
Τα γνήσια ανταλλακτικά & η εγγύηση πείθουν να πληρώσεις το κάτι παραπάνω.
Ποιοτικός έλεγχος, εύρεση βλαβών & τιμή των υπηρεσιών οι τρεις σημαντικοί παράγοντες που καθορίζουν το πόσο καλό είναι ένα συνεργείο.
autoagora Team
Το 70% των αγοραστών μένει στην ίδια μάρκα και σε επόμενο αυτοκίνητο αν ικανοποιηθεί με τις after sales υπηρεσίες της
Η αγορά ενός καινούργιου αυτοκινήτου δεν… τελειώνει με την αποπληρωμή του. Το αυτοκίνητο είναι ένα αγαθό που ουσιαστικά το «παντρεύεσαι», για αυτό και θέλεις να το διατηρείς στην καλύτερη δυνατή κατάσταση, ανάλογη και με τα χρόνια που το έχεις στην κατοχή σου. Το νούμερο ένα στοιχείο που βοηθά στην «μακροζωία» είναι η καλή συντήρηση. Όμως, δεν μπορείς εσύ ατομικά να τα κάνεις όλα, μα υπάρχουν και πράγματα που μόνο ένας εξειδικευμένος εργαζόμενος μπορεί να κάνει.
Κάπως έτσι, φτάνουμε στο πόσο καλές after sales υπηρεσίες έχει κάθε μάρκα, όσον αφορά το εξουσιοδοτημένο δίκτυο συνεργατών της. Έρευνες έχουν δείξει πόσο σημαντική είναι η εν λόγω παράμετρος για τον εκάστοτε οδηγό, καθώς περισσότερο από το 70% των κατόχων ενός αυτοκινήτου μένουν πιστοί στη μάρκα αν αισθανθούν δικαιωμένοι αλλά και ικανοποιημένοι από τις after sales παροχές της.
Ο κόσμος νιώθει μεγαλύτερη σιγουριά να πηγαίνει σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο γιατί η διαδικασία γίνεται με βάση τις προδιαγραφές του κατασκευαστή
Θα έλεγε κανείς ότι η κάθε μάρκα καλείται να πιστοποιήσει το ρόλο της με τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της. Ο κόσμος τα εμπιστεύεται για συγκεκριμένους λόγους, που έρχονται… απέξω. Στο συγκεκριμένο δίκτυο επιβάλλεται όλοι οι έλεγχοι να πραγματοποιούνται σύμφωνα με προδιαγραφές που ορίζει ο εκάστοτε κατασκευαστής. Δηλαδή οι ειδικοί δείχνουν τον τρόπο που πρέπει να γίνεται η διαδικασία, για αυτό και το αγοραστικό κοινό νιώθει περισσότερο σίγουρο.
Τα γνήσια ανταλλακτικά & η εγγύηση πείθουν να πληρώσεις το κάτι παραπάνω
Φυσικά, αυτό το πιο ασφαλές περιβάλλον κοστίζει περισσότερο. Αλλά το κάνεις, γιατί υπάρχουν και έξτρα οφέλη όπως τα γνήσια ανταλλακτικά. Επίσης, αν θέλεις να παραμείνεις μέσα στα πλαίσια της εργοστασιακής σου εγγύησης, δεν έχεις περιθώρια για κάτι διαφορετικό, ακόμη και αν επιλέξεις ένα εξειδικευμένο συνεργείο, που έχει συνεργασία με τη Χ μάρκα αλλά δεν εντάσσεται στη μεγάλη ομπρέλα του εξειδικευμένου. Και συν τοις άλλοις, πηγαίνοντας σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο το αυτοκίνητο σου αποκτά μεγαλύτερη μεταπωλητική αξία.
Ποιοτικός έλεγχος, εύρεση βλαβών & τιμή των υπηρεσιών οι τρεις σημαντικοί παράγοντες που καθορίζουν το πόσο καλό είναι ένα συνεργείο
Το autoagora με τα Test Συνεργείων βοήθησε πολύ στην βελτίωση των παροχών σε κάθε εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Τα μυστικά και απροειδοποίητα test που πραγματοποιήσαμε συνέβαλαν καθοριστικά στην βελτίωση κάθε μάρκες στους τρεις βασικούς τομείς αξιολόγησης:
- Ποιοτικός έλεγχος (π.χ. ευκολία να κλείσεις ραντεβού, συμπεριφορά προσωπικού, χρόνος αναμονής, χαρτί με ζημιές)
- Εύρεση βλαβών (όσες τα συνεργεία υπόσχονται ότι ελέγχουν)
- Τιμή (αν τα όσα πληρώνεις ανταποκρίνονται στην αξία των παροχών)