autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Σε ενδιαφέρει ο πλούσιος εξοπλισμός ή δεν «πετάς λεφτά» για πολυτέλειες;

Σε ενδιαφέρει ο πλούσιος εξοπλισμός ή δεν «πετάς λεφτά» για πολυτέλειες;

Σε ενδιαφέρει ο πλούσιος εξοπλισμός ή δεν «πετάς λεφτά» για πολυτέλειες;

26/6/2025

Μονόδρομος ο απλός εξοπλισμός για κάποιους που κάνουν ήδη υπέρβαση με νέο αντί μεταχειρισμένου.
«Μια φορά και καλή πλούσιο» σκέφτονται κάποιοι που δε συζητούν τίποτα λιγότερο.
Πρακτικότητα και οικονομία το «μότο» αυτών που αναζητούν value for money.
Τεχνολογία, πολυτέλεια και κύρος με τη «φουλ» έκδοση η προτεραιότητα για άλλους.

Μονόδρομος ο απλός εξοπλισμός για κάποιους που κάνουν ήδη υπέρβαση με νέο αντί μεταχειρισμένου

Η πολυπόθητη στιγμή όπου καλείσαι να διαλέξεις  ποιο θα είναι το επόμενο σου αυτοκίνητο, έφτασε. Οι πόροι - πάνω κάτω για όλους μας - είναι συγκεκριμένοι και πιθανόν... περιορισμένοι, οπότε η επιλογή ως επί το πλείστον θα εξαρτηθεί από ένα συγκεκριμένο προϋπολογισμό. Όποιος και αν είναι αυτός ο προϋπολογισμός, θα είναι μια παράμετρος που θα καθορίσει τελικά το επίπεδο του εξοπλισμού στο μοντέλο που θα διαλέξεις σαν υποψήφιος αγοραστής.  Αν πας στον πλούσιο εξοπλισμό, τότε με λίγα χρήματα παραπάνω, θα μπορούσες ίσως να «χτυπήσεις» και το επόμενο μοντέλο της μάρκας, από πλευράς αμαξώματος ή κινητήρα, στο βασικό του όμως εξοπλισμό. Άρα γιατί με τα ίδια λεφτά να πάρεις «λιγότερο αυτοκίνητο»; Για κάποιους πάντως, η απόφαση για βασικό εξοπλισμό είναι μονόδρομος, ειδικά αν η απόκτηση ενός καινούργιου αντί κάποιου μεταχειρισμένου αυτοκινητου, αποτελεί ήδη υπέρβαση.

«Μια φορά και καλή πλούσιο» σκέφτονται κάποιοι που δε συζητούν τίποτα λιγότερο

Άλλοι πάλι δε θέλουν ούτε να σκέφτονται το μοντέλο με το βασικό εξοπλισμό. Και οι αριθμοί των εταιρειών φανερώνουν ότι όλο και  περισσότεροι αγοραστές όντως στοχεύουν σε πιο πλούσιες εκδόσεις. Η λογική του συγκεκριμένου καταναλωτικού προφίλ προτάσσει την πεποίθηση ότι είναι προτιμότερο, αν κάνεις την «υπέρβαση» με ένα καινούργιο αυτοκίνητο, να το αγοράσεις μια και καλή «πλούσιο». Τα σύγχρονα μοντέλα μάλιστα, που είναι γεμάτα οθόνες, έχουν «κακομάθει» τους πελάτες. Είναι συχνό φαινόμενο, σύμφωνα με μαρτυρίες των εμπόρων από την «πρώτη γραμμή» των πωλήσεων,  η πλειονότητα των πελατών να δηλώνει εξαρχής ότι δε συζητάει για έκδοση «χωρίς οθόνη». Ακόμη και οι αγοραστές των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων θέτουν πολλές φορές, στους εμπόρους που απευθύνονται, την οθόνη ως «προαπαιτούμενο» στοιχείο εξοπλισμού.

Πρακτικότητα και οικονομία το «μότο» αυτών που αναζητούν value for money

Στον αντίποδα, οι πιο πρακτικοί και «οικονόμοι» πελάτες, θα πορευτούν με τη λογική “value for money”. Δεν αρέσκονται σε υπερβολές και πολυτέλειες και θα διαλέξουν ένα πιο «σπαρτιάτικο» μοντέλο, αρκεί να το πάρουν καινούργιο. Εστιάζουν περισσότερο στα καλά μηχανολογικά χαρακτηριστικά, στους χώρους και σε τεχνικές προδιαγραφές και λιγότερο σε “gadgets” και ηλεκτρονικά  ή άλλα στοιχεία εξοπλισμού. Προτιμούν να διαθέσουν τα χρήματα τους σε στοιχεία «ουσίας» και όχι σε λεπτομέρειες που έστω «κάνουν τη διαφορά».

Τεχνολογία, πολυτέλεια και κύρος με τη «φουλ» έκδοση η προτεραιότητα για άλλους

Προφανώς οι πελάτες αυτοί, είναι το άκρως αντίθετο από εκείνους που βλέπουν το αυτοκίνητο και λίγο ως... μέσο προβολής ή ως σύμβολο κύρους. Πελάτες που ενδεχομένως, για να μπορέσουν να ενισχύσουν για παράδειγμα την επαγγελματική τους εικόνα, θα διαλέξουν κάτι που θα «φωνάζει» από μακριά το προφίλ του ιδιοκτήτη τους. Οι τελευταίοι, αφού διαλέξουν μάρκα και μοντέλο, όταν θα έρθει η ώρα να διαλέξουν και εξοπλισμό, θα ζητήσουν ό,τι πιο «φουλ». Και αν μπορούν να προσθέσουν προαιρετικά στοιχεία, θα φροντίσουν με μια “custom” ειδική παραγγελία κομμένη και ραμμένη στα μέτρα τους, να ζητήσουν και κάποια από αυτά τα «εξτρά». Όποια μάρκα και μοντέλο και αν επιλέξουν,  θα φροντίσουν να «φτιάξουν» ένα αυτοκίνητο γεμάτο τεχνολογία, προσανατολισμένο στην αίσθηση πολυτέλειας και κύρους.

OPEL
TOYOTA