Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Τα ηλεκτρικά κοστίζουν 1,5 φορές παραπάνω δηλώνει η Stellantis

Τα ηλεκτρικά κοστίζουν 1,5 φορές παραπάνω δηλώνει η Stellantis

28/2/2022

Σε νέα δήλωση για τα ηλεκτρικά προχώρησε ο Διευθυντής της Stellantis, Carlos Tavares, ο οποίος επιβεβαίωσε πως η κατασκευή των ηλεκτρικών στοιχίζουν έως και 1,5 φορές παραπάνω, από αυτά με τους συμβατικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης.

1,5 φορές ακριβότερη η κατασκευή των ηλεκτρικών

Ο Carlos Tavares, διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, σε πρόσφατη δήλωσή του αναφέρθηκε στο κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, επιβεβαιώνοντας τα αυτονόητα πως η κατασκευή τους στοιχίζει μέχρι και 1,5 φορές παραπάνω, σε σύγκριση με τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Το κόστος αυτό καταλήγει στον τελικό καταναλωτή

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, κάνει τέτοια καυστικά σχόλια για τα ηλεκτρικά, αφού στο παρελθόν είχε υποστηρίξει πως είναι θέμα πολιτικής και όχι των εταιρειών η στροφή προς την ηλεκτροκίνηση. Αυτή τη φορά, αναφέρθηκε πως η κατασκευή των εν λόγω οχημάτων κοστίζει έως και 50% παραπάνω από τα συμβατικά εσωτερικής καύσης. Το αξιοσημείωτο δε στην όλη υπόθεση είναι πως αυτό το κόστος δεν μπορεί να απορροφηθεί πλήρως από την αυτοκινητοβιομηχανία, με αποτέλεσμα να φτάνει αμείωτο στον τελικό αγοραστή.

Στόχος η μείωση του εσωτερικού κόστους παραγωγής

Στις δηλώσεις του ο Carlos Tavares, αναφέρθηκε πως βασικός στόχος της Stellantis είναι να μειώσει το εσωτερικό της κόστος παραγωγής ώστε να διαπραγματευτεί με τους προμηθευτές ανταλλακτικών που διαχειρίζονται το μεγαλύτερο μέρος της εφοδιαστικής αλυσίδας. Επιπρόσθετα, επισήμανε πως στα επόμενα 5 χρόνια το κόστος παραγωγής των ηλεκτρικών οχημάτων θα μειωθεί αρκετά, εφόσον οι νέες μπαταρίες και τεχνολογίες γίνουν πιο διαδομένες και φθηνές.

 

Δηλώσεις που «ταράζουν» τα νερά της ηλεκτροκίνησης!
1,5 φορές ακριβότερη η κατασκευή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Το κόστος δεν απορροφάται πλήρως από την αυτοκινητοβιομηχανία και καταλήγει αμείωτο στον τελικό αγοραστή.
Στόχος η μείωση του εσωτερικού κόστους παραγωγής.
Πότε πιστεύεις τα ηλεκτρικά θα φτάσουν σε τιμές αυτά των θερμικών κινητήρων;

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε