Θα αυξήσουν την ανεργία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;
Διαβάστηκε από 7709 αναγνώστες - 14/4/2024
Η στροφή στην ηλεκτροκίνηση στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, είναι ιδιαίτερα σημαντική για το περιβάλλον της Γης, αλλά αμέτρητοι επαγγελματίες θα βρεθούν στον δρόμο, χωρίς δουλειά. Γιατί θα συμβεί αυτό όμως;
Οι «δαιμονοποιημένοι» κινητήρες εσωτερικής καύσης, είναι στο στόχαστρο της Ε.Ε. εδώ και μεγάλο διάστημα πλέον. Οι βιομηχανίες ανακοινώνουν η μια πίσω από την άλλη, το οριστικό τέλος των θερμικών κινητήρων και οι κυβερνήσεις ανακοινώνουν τις απαγορεύσεις πώλησης κανονικών αυτοκινήτων. Εκατομμύρια εργαζόμενοι στον κλάδο της αυτοκίνησης όμως θα βρεθούν χωρίς δουλειά, και η αιτία θα είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
5.5 εκατομμύρια θέσεις εργασίας θα χαθούν ως το 2030 στην Ιαπωνία
Λίγους μήνες πριν ο CEO της Toyota, Akio Toyoda, σε συνέντευξη τύπου που παρέδωσε ανέφερε πως η μεταστροφή στην ηλεκτροκίνηση, θα έχει οδυνηρές συνέπειες για την χώρα της Ιαπωνίας. Αμέτρητα εργοστάσια παραγωγής θερμικών κινητήρων θα πρέπει να κλείσουν, όπως και πολλά ακόμα που παράγουν εξαρτήματα τους, με αποτέλεσμα τουλάχιστον 5.5 εκατομμύρια εργαζόμενοι στις αυτοκινητοβιομηχανίες, να χάσουν την δουλειά τους.Το 40% των υπαλλήλων σε εργοστάσια παραγωγής στην Ευρώπη θα χάσουν την θέση τους
Το ίδιο δείχνουν και οι προβλέψεις για την Ευρωπαϊκή αγορά. Εργοστάσια παραγωγής εξαρτημάτων και ανταλλακτικών σε όλη την Ευρώπη, αλλά και μονάδες παραγωγής κινητήρων εσωτερικής καύσης, θα πρέπει να κλείσουν και να απολύσουν το προσωπικό τους. Οι μέχρι τώρα μελέτες δείχνουν πως τουλάχιστον των 40% των εργαζομένων σε αυτές θα μείνουν χωρίς δουλειά, και το ποσοστό θα ήταν ακόμα μεγαλύτερο, αν δεν υπολόγιζαν πως ένα μέρος των εργαζομένων θα απορροφηθεί σε άλλες δραστηριότητες των βιομηχανιών αυτοκινήτου.Συνεργεία, καταστήματα ανταλλακτικών και πρατήρια καυσίμων θα αφανιστούν
Τεράστιο θα είναι και το σοκ στην ελεύθερη αγορά! Το νούμερο των ανθρώπων που απασχολούνται σε συνεργεία, καταστήματα ανταλλακτικών και αναλώσιμων, ακόμα και σε πρατήρια καυσίμων, είναι δυσθεώρητος. Τα περισσότερα από αυτά θα μείνουν χωρίς πελάτες, αφού τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν θα έχουν ανάγκη από το εμπόρευμα και τις υπηρεσίες τους.Ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης έχει πάνω από 1.500 εξαρτήματα ενώ ένα ηλεκτρικό, μόλις 20
Η μεγάλη διαφορά ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης και ενός ηλεκτροκινητήρα, είναι αυτή που θα αφήσει πολλά εκατομμύρια ανθρώπους χωρίς δουλειά. Χαρακτηριστικά να αναφέρουμε πως ένας κανονικός κινητήρας αποτελείται τουλάχιστον από 1.500 εξαρτήματα ενώ για έναν ηλεκτροκινητήρα χρειάζονται μόλις 20. Η κατασκευή των ηλεκτροκινητήρων επομένως, γίνεται πιο εύκολα, απαιτεί λιγότερο χρόνο και πιο μικρές παραγωγικές μονάδες, με μοναδικό χαμένο τον επαγγελματία που θα χάσει την δουλεία του.5.5 εκατομμύρια εργαζόμενοι θα βρεθούν στον δρόμο στην Ιαπωνία!
Άνεργοι θα μείνουν περίπου οι μισοί εργαζόμενοι στις αυτοκινητοβιομηχανίες και της Ευρώπης.
Θα εξαφανιστούν από την αγορά συνεργεία, πρατήρια καυσίμων και καταστήματα ανταλλακτικών!
Ο «κανονικός» κινητήρας έχει πάνω από 1.500 εξαρτήματα ενώ ο ηλεκτρικός μόνο 20!
Τελικά με τα ηλεκτρικά, θα αναπνέουμε καθαρότερο αέρα αλλά δεν θα έχουμε να φάμε;
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε |