Πενήντα φορές γρηγορότερη ανταπόκριση λέγεται πως θα έχει το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (traction control) της νέα BMW i3S.
Γρηγορότερο το traction control της i3s
3/1/2018
Πενήντα φορές γρηγορότερη ανταπόκριση λέγεται πως θα έχει το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (traction control) της νέα BMW i3s, σε σχέση με αυτή των αντίστοιχων συστημάτων των άλλων αυτοκινήτων.
autoagora Team
Όπως αναφέρουν τα μέσα του εξωτερικού, προσαρμοσμένη ειδικά στο σύστημα eDrive της BMW, η νέα αυτή τεχνολογία θα βελτιώσει ακόμα περισσότερο την πρόσφυση και τη σταθερότητα τόσο κατά την οδήγηση υπό αντίξοες καιρικές και οδικές συνθήκες, όσο και κατά την έξοδο του αυτοκινήτου από κλειστές στροφές.
Το μυστικό που ευθύνεται για όλα αυτά είναι η διαδικασία ελέγχου πρόσφυσης, η οποία στη συγκεκριμένη περίπτωση υπολογίζεται κατευθείαν στο σύστημα μετάδοσης κίνησης, χωρίς να μεσολαβεί μια επιπλέον κεντρική μονάδα, η οποία απαιτεί μεγαλύτερες διαδρομές για την αποστολή του σήματος.
«Με τα υψηλά επίπεδα ροπής και τις στιγμιαίες αντιδράσεις που υπάρχουν κατά την επιτάχυνση του αυτοκινήτου, οι ηλεκτροκινητήρες αυξάνουν σημαντικά τις απαιτήσεις τους σε ότι αφορά τα συστήματα σταθερότητας σε σχέση με τις συμβατικές μονάδες ισχύος» δήλωσε ο Peter Langer, επικεφαλής του τμήματος ανάπτυξης πλατφόρμας της BMW.
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως το βελτιωμένο σύστημα πρόσφυσης που θα έχει η νέα BMW i3s δεν θα είναι μοναδικό προτέρημα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, καθώς γίνεται λόγος πως στο μέλλον θα τοποθετηθεί και σε άλλα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, τόσο της BMW όσο και της MINI, χωρίς να υπάρχει κανένα περιορισμός μεταξύ μπροστοκίνητων, πισωκίνητων και τετρακίνητων.