
Θα βοηθήσουν κατασκευαστές & αγοραστές οι αλλαγές της Ευρ. Ένωσης;
Τριετές αντί για ετήσιο το όριο ρύπων, βοηθάει τα υβριδικά & συμβατικά.
Έμφαση στην παραγωγή μπαταριών στην Ευρώπη για χαμηλότερο κόστος.
Έρευνα - εξέλιξη τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνη & αυτονομίας στην Ευρώπη.
Επένδυση για επέκταση του δικτύου φόρτισης στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
autoagora Team
Τριετές αντί για ετήσιο το όριο ρύπων, βοηθάει τα υβριδικά &συμβατικά
Από τις πρόσφατες αλλαγές που αναμένουμε στον κόσμο της αυτοκίνησης η σημαντικότερη είδηση (που θα έχει και άμεσο αποτέλεσμα) αφορά τους στόχους των ρύπων. Μέχρι σήμερα, οι κατασκευαστές έπρεπε να «συμμορφώνονται» κάθε χρόνο, κάτι που πλέον θα υπολογίζεται ως μέσος όρος τριετίας.
Έτσι, δεν χρειάζεται τόσα συμβατικά και υβριδικά μοντέλα να κοπούν από την παραγωγή, τουλάχιστον όχι άμεσα. Αυτό επιτρέπει στους κατασκευαστές να αλλάξουν το μείγμα του στόλου τους πιο αργά και στην αγορά να βρίσκει αυτοκίνητα να αγοράζει, πιο προσιτά αλλά και πολύ πιο «πράσινα» από αυτά που αντικαθιστά, αφού μιλάμε για υβριδικά και συμβατικά Euro 7. Η ανάσα για όλους είναι μεγάλη. «πράσινα» από αυτά που αντικαθιστά, αφού μιλάμε για υβριδικά και συμβατικά Euro 7. Η ανάσα για όλους είναι μεγάλη.
Έμφαση στην παραγωγή μπαταριών στην Ευρώπη για χαμηλότερο κόστος
Στο μέτωπο των ακριβών ηλεκτρικών, η Ε.Ε. θέλει παραγωγή μπαταρίας στην Ευρώπη και θα ρίξει χρήμα σε αυτή την κατεύθυνση. Αυτό σημαίνει πως τόσο η τεχνολογία όσο και το κόστος αλλά και η ποιότητα θα ελέγχονται με «διαβατήρια» μπαταρίας.
Η Ε.Ε. θέλει μικρότερη εξάρτηση από την Κίνα και συνεργασίες στην Ευρώπη που θα ρίξουν τις τιμές και θα κρατήσουν τα χρήματα αυτά στην εσωτερική αγορά. Ο ορίζοντας είναι πέντε χρόνια, όμως είναι η σωστή κατεύθυνση.
Έρευνα - εξέλιξη τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνη & αυτονομίας στην Ευρώπη
Προσπαθώντας να προλάβει ένα ακόμη απρόσμενο Βατερλό όπως αυτό με τα ηλεκτρικά, η Ε.Ε. θέλει να γίνει πρωτοπόρος στις νέες τεχνολογίες που μπαίνουν στα αυτοκίνητα, όπως η τεχνητή νοημοσύνη και η αυτονομία. Τα αυτόνομα αυτοκίνητα (που χρησιμοποιούν και τεχνητή νοημοσύνη), είναι το επόμενο βήμα της αυτοκίνησης, και προς το παρόν η Ε.Ε. βρίσκεται πίσω από τις εξελίξεις. Το χρήμα που θα επενδύσει η Ε.Ε. έχει σκοπό οι κατασκευαστές, πάλι μέσα από συνεργασίες, να δημιουργούν και τις τεχνολογίες αυτές στην Ε.Ε. εκτός από την παραγωγή των υποσυστημάτων και των αυτοκινήτων που τις χρησιμοποιούν.
Επένδυση για επέκταση του δικτύου φόρτισης στην Ευρωπαϊκή Ένωση
Για την υιοθέτηση των ηλεκτρικών από περισσότερους, και κυρίως από ιδιώτες οδηγούς, η Ε.Ε εξασφαλίζει κονδύλια για την επέκταση του δικτύου φόρτισης. Σκοπός είναι να λυθεί το πρόβλημα φόρτισης που ακόμη αποτρέπει πολύ κόσμο από την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου, αλλά και να μειώσει το κόστος φόρτισης, κάνοντάς τα ακόμη πιο προσιτά στη χρήση. Με τα ηλεκτρικά να βρίσκονται σε εμπορική ύφεση, οι ιδιωτικές επενδύσεις στο δίκτυο φόρτισης έχουν «σκοντάψει». Η κίνηση αυτή, σε συνδυασμό με τις άλλες πρωτοβουλίες, αλλά και το ευρωπαϊκό χρήμα, θα ξαναβάλουν μπρος την επέκταση των δικτύων.
Η επέμβαση της Ε.Ε. είναι σημαντική και συσπειρώνει τους κατασκευαστές, τους διευκολύνει αλλά και υποχρεώνει να συνεργαστούν και τελικά θα φέρει μείωση του κόστους σε μπαταρίες, ηλεκτρικά αυτοκίνητα και κόστος φόρτισης. Μέχρι τότε, οι κατασκευαστές θα μπορούν να παράγουν υβριδικά αυτοκίνητα χωρίς να φοβούνται τα πρόστιμα για τους ρύπους τους και έτσι εμείς να βρίσκουμε και φθηνά αυτοκίνητα για αγορά.

