
Θα μπορέσει ο μέσος οδηγός να συμβιώσει με τον νέο αυστηρότερο Κ.Ο.Κ.;
Θα μπορέσει ο μέσος οδηγός να συμβιώσει με τον νέο αυστηρότερο Κ.Ο.Κ.;
Τέλος οι «κραιπάλες» στη διασκέδαση για όσους οδηγούν, συνεπιβάτης ή ΜΜΜ οι εναλλακτικές.
30 χιλιόμετρα / ώρα το όριο ταχύτητας σε ορισμένους δρόμους, δεν συνηθίζεται εύκολα.
Όμως αποδεδειγμένο ξεκάθαρα ότι σώζει ζωές, μονόδρομος η «εναρμόνιση» μας.
Ποινικοποιούνται πολλές παραβάσεις, ρισκάρεις πλέον το μέλλον σου αν οδηγείς όπως θες.
autoagora Team
Τέλος οι «κραιπάλες» στη διασκέδαση για όσους οδηγούν, συνεπιβάτης ή ΜΜΜ οι εναλλακτικές
Οι σκηνές με τους καθολικούς ελέγχους στην Παραλιακή και την Κηφισίας όσων επιστρέφουν από διασκέδαση Σάββατο βράδυ, είναι ακόμη πρόσφατες και πολύ πιθανόν να επαναληφθούν. Ειδικά τώρα που ξεκίνησε η ισχύς του νέου αυστηρότερου Κ.Ο.Κ. Σε συνδυασμό με τη θεσμοθέτηση της 24ωρης λειτουργίας των Μ.Μ.Μ. τα Σαββατοκύριακα, η πρόθεση των Αρχών δείχνει να είναι απόλυτα ευθυγραμμισμένη με την αντιμετώπιση ενός προβλήματος που αποτελεί μάστιγα τα τελευταία χρόνια: αυτό των ατυχημάτων που προκαλούνται από οδηγούς υπό την επήρεια μέθης.
Έχουν χυθεί «τόνοι μελάνης» σχετικά με αυτό το τόσο σοβαρό ζήτημα. Όμως δεν μπορούμε να μην αναφέρουμε και από τις γραμμές αυτές το πόσο απαράδεκτο είναι να ρισκάρει κάποιος τη ζωή και τη σωματική ακεραιότητα συμπολιτών του, βάζοντας μπροστά τη διασκέδαση του. Είναι σε εβδομαδιαία βάση δυστυχώς συνηθισμένο να ακούμε περιπτώσεις ανθρώπων που χαθήκαν άδικα, γιατί κάποιοι άλλοι αποφάσισαν να οδηγήσουν μεθυσμένοι. Για τις υλικές ζημιές που μπορούν αυτοί οι άνθρωποι να προκαλέσουν, ας πούμε ότι είναι το λιγότερο. Ωστόσο, με τον νέο Κ.Ο.Κ. ποινικοποιούνται και αυτές.
30 χιλιόμετρα / ώρα το όριο ταχύτητας σε ορισμένους δρόμους, δεν συνηθίζεται εύκολα
Ο νέος κώδικας έρχεται αρκετά πιο αυστηρός, με υπερδιπλάσια χρηματικά πρόστιμα, πολύμηνες αφαιρέσεις διπλωμάτων και το κυριότερο, ποινικοποιώντας τις σοβαρότερες παραβάσεις που προκαλούν ή θα μπορούσαν να προκαλέσουν ζημιά σε πρόσωπα ή υποδομές. Στα πλαίσια του ολικού επαναπροσδιορισμού του όλου πράγματος μάλιστα, αποφασίστηκε και θεσπίστηκε το όριο ταχύτητας σε ορισμένους δρόμους που διασχίζουν κατοικημένες περιοχές να είναι ακόμη πιο χαμηλό από τα ως τώραισχύοντα 50 χλμ / ώρα. Μέχρι 30 χλμ/ώρα λοιπόν, με … περίσσια υπομονή και κατανόηση ότι αυτό είναι για το καλό όλων μας.
Όμως αποδεδειγμένο ξεκάθαρα ότι σώζει ζωές, μονόδρομος η «εναρμόνιση» μας
Είναι απόλυτα εμπεριστατωμένο από σχετικές έρευνες, ότι η μείωση της ταχύτητας σε αυτό το επίπεδο αυξάνει κατακόρυφα τις πιθανότητες επιβίωσης των ευπαθών σε συγκρούσεις με αυτοκίνητα (πεζοί και δικυκλιστές). Ο νέος κανονισμός συμπεριλαμβάνει όλους τους δρόμους εντός πόλεων και κατοικημένων ζωνών και εξαιρεί μόνο εκείνους που έχουν δυο διαθέσιμες παράλληλες λωρίδες ανά ρεύμα κατεύθυνσης. Σε αυτούς το ανώτατο όριο παραμένει στα 50 χιλιόμετρα την ώρα.
Ποινικοποιούνται πολλές παραβάσεις, ρισκάρεις πλέον το μέλλον σου αν οδηγείς όπως θες
Ο νέος Κ.Ο.Κ., πολυσυζητημένος και αναμενόμενος για καιρό, ήρθε και ισχύει πλέον από τα μέσα του περασμένου Σεπτέμβρη. Οι αλλαγές του αυτή τη φορά πολλές, αλλά το σημαντικότερο είναι ότι έχει μια εκ διαμέτρου διαφορετική αντιμετώπιση για όσους επιδίδονται σε σοβαρότερες παραβάσεις. Για όσους δεν λένε να βάλουν δηλαδή μυαλό, και οδηγούν σα να μην υπάρχει αύριο. Για αυτούς ειδικά, ο νέος κανονισμός προβλέπει σε πολύ συχνές περιπτώσεις μέχρι και την κάθειρξη, δηλαδή την πραγματική εξέτιση ποινής, που δεν εξαγοράζεται χρηματικά. Οι ποινές αυτές αφορούν κυρίως την παραβίαση του κόκκινου, την υπέρβαση του ορίου ταχύτητας και την οδήγηση υπό επήρεια μέθης. Και αφορά όχι μόνο τις περιπτώσεις που προκαλείται ζημιά ή σωματική βλάβη, αλλά και εκείνες που θα μπορούσε ενδεχομένως να προκληθεί, από τέτοιου είδους οδήγηση. Ίσως ήρθε η ώρα που κάποιοι θα πρέπει να καταλάβουν ότι ρισκάρουν το μέλλον τους αν οδηγούν απλά όπως θέλουν.