autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Τι έξτρα θέλεις από το service στο δίκτυο, σε σχέση με ένα συνεργείο;

Τι έξτρα θέλεις από το service στο δίκτυο, σε σχέση με ένα συνεργείο;

11/7/2025

Το σέρβις στο δίκτυο διαφέρει από ό,τι το σέρβις στα ανεξάρτητα συνεργεία
H αντιμετώπιση του πελάτη πρέπει είναι επαγγελματική και σε διαφορετικό περιβάλλον
Το δίκτυο προσφέρει εξειδίκευση, γνήσια ανταλλακτικά και εγγύηση
Η διαφορά στην ποιότητα του σέρβις μπορεί να είναι αρκετή για να καλύψει τη διαφορά στο κόστος

Το σέρβις στο δίκτυο διαφέρει από ό,τι το σέρβις στα ανεξάρτητα συνεργεία

Μια επίσκεψη για σέρβις στο δίκτυο διαφέρει από την παραδοσιακή εμπειρία του σέρβις στα περισσότερα ανεξάρτητα συνεργεία. Είναι όμως οι διαφορές αρκετές για να καλύψουν τη διαφορά στο κόστος, και τελικά εσύ τι άλλο θα ήθελες να δεις για να μείνεις ικανοποιημένος;

Το ανεξάρτητο συνεργείο έχει πολλά θετικά, με πρώτο και κυριότερο το χαμηλότερο κόστος. Για πολλούς, πέρα από το κόστος, υπάρχει και η εμπιστοσύνη που δείχνουν, αφού θεωρούν πως το ανεξάρτητο συνεργείο θα τους προσέξει περισσότερο για να τους κρατήσει πελάτες. Όμως αυτό ακριβώς ισχύει και στο δίκτυο, αφού ο ανταγωνισμός τόσο από τα ανεξάρτητα όσο και από άλλα συνεργεία του δικτύου είναι έντονος. Εκεί που υπάρχει η διαφορά είναι στην εμπειρία που προσφέρει το κάθε συνεργείο του δικτύου, που διαφέρει αισθητά από οποιοδήποτε ανεξάρτητο.

H αντιμετώπιση του πελάτη πρέπει είναι επαγγελματική και σε διαφορετικό περιβάλλον

Στο δίκτυο υπάρχουν αυστηροί κανόνες που συνήθως έρχονται «γραμμή» από τον κατασκευαστή, για το πως θα γίνει η υποδοχή του πελάτη, πως θα φιλοξενηθεί, πως θα γίνει η επαφή με τους τεχνικούς, πως θα γίνει η ενημέρωση κατά τη διάρκεια του σέρβις, και πως θα γίνουν οι εργασίες συντήρησης. Αυτό σε πολλούς μπορεί να φαντάζει λίγο «αποστειρωμένο» και «κλινικό», είναι όμως ο επαγγελματικός τρόπος προσέγγισης. Για όσους θέλουν να μπουν μέσα στο συνεργείο και να κάτσουν πάνω από το «κεφάλι» του μάστορα, τα συνεργεία του δικτύου δυστυχώς δεν μπορούν να το κάνουν, αφού πρέπει να καλύψουν τους κανονισμούς ασφαλείας. Εκτός δικτύου, υπάρχει μεγαλύτερη «ελαστικότητα» σε αυτόν τον τομέα.

Το δίκτυο προσφέρει εξειδίκευση, γνήσια ανταλλακτικά και εγγύηση

Συχνά πολλοί υποτιμούν την εξειδίκευση των τεχνικών του δικτύου, γιατί θεωρούν πως προσλαμβάνονται οι νεότεροι και φθηνότεροι τεχνικοί, χωρίς εμπειρία και γνώση, για να αυξηθεί το κέρδος των συνεργείων. Σίγουρα τα συνεργεία λειτουργούν ως χώροι εκπαίδευσης πολλών νέων τεχνικών που βγαίνουν από τις σχολές, όμως σε αντίθεση με τα ανεξάρτητα συνεργεία, στο δίκτυο υπάρχει ιεραρχία, οι εργασίες ανατίθενται με συγκεκριμένο σύστημα, ενώ η διαδικασία περιλαμβάνει πάντα έλεγχο της ποιότητας σε κάθε βήμα. Και αυτός περιλαμβάνει τη χρήση ανταλλακτικών, κατευθείαν από τον κατασκευαστή ή από τον προμηθευτή, και φυσικά την υποχρεωτική εγγύηση βάση νόμου.

Η διαφορά στην ποιότητα του σέρβις μπορεί να είναι αρκετή για να καλύψει τη διαφορά στο κόστος

Είναι αυτές οι διαδικασίες που συχνά περνούν απαρατήρητες, όμως κάνουν τη διαφορά. Και κάποιες φορές κάνουν τη διαφορά και στο κόστος, ειδικά αν σκεφτείς πως οι εργασίες καλύπτονται από εγγύηση, κάτι που δεν είναι τσάμπα για το συνεργείο. Επιπλέον κόστος που επίσης δεν φαίνεται στον πελάτη υπάρχει σε όλες τις διαδικασίες που ένα συνεργείο του δικτύου είναι υποχρεωμένο να κάνει με συγκεκριμένο τρόπο ώστε να διασφαλίσει την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων και την προστασία του περιβάλλοντος. Τα περισσότερα ανεξάρτητα συνεργεία, παρότι υποχρεούνται, και πάλι είναι πιο «ελαστικά» στην εφαρμογή όλων αυτών για να μειώσουν το κόστος, μέρος του οποίου περνάει και στον πελάτη.

CITROEN
NISSAN