autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Τρόποι απόκτησης νέου αυτοκινήτου: Μήπως σε συμφέρει το Leasing;

Τρόποι απόκτησης νέου αυτοκινήτου: Μήπως σε συμφέρει το Leasing;

Τρόποι απόκτησης νέου αυτοκινήτου: Μήπως σε συμφέρει το Leasing;

23/7/2025

Με 300 ευρώ παίρνεις ένα μικρό hatchback, χωρίς προκαταβολή και έχεις πάντα καινούργιο.
Όμως δεν το νιώθεις δικό σου, και δεν μπορείς να το αξιοποιήσεις.
Αν το αγόραζες με το ίδιο «μηνιάτικο», σε άλλα 2 χρόνια θα ήταν δικό σου.
Αλλά στη δόση δεν συμπεριλαμβάνονται τα κόστη χρήσης, μόνο η απόκτηση.

Με 300 ευρώ παίρνεις ένα μικρό hatchback, χωρίς προκαταβολή και έχεις πάντα καινούργιο

Ζούμε σε ιδιαίτερα δύσκολους από οικονομικής πλευράς καιρούς, σε διεθνές επίπεδο γενικά, αλλά και όσο αφορά τη χώρα μας ειδικότερα. Η επιλογή ενός αυτοκινήτου έχει ως εκ τούτου γίνει μια όχι και τόσο εύκολη υπόθεση για το μέσο οικογενειακό προϋπολογισμό. Οι τιμές έχουν πάψει να ανεβαίνουν και έχουν πλέον παγιωθεί εδώ και περίπου 1 χρόνο, και όλο και πιο συχνά παρουσιάζονται νέα μοντέλα με ιδιαίτερα ανταγωνιστική τιμή.

Ωστόσο, πολλοί είναι αυτοί που δεν έχουν ακόμη τη δυνατότητα να σκεφτούν την απόκτηση ενός ολοκαίνουργιου οχήματος. Αυτοί θα αναγκαστούν να διαλέξουν ένα ελαφρώς μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, εισαγωγής ή ακόμη καλυτέρα Ελληνικό, και απλά «θα κάνουν το Σταυρό τους» να τους βγει καλό και να μην τους «ρημάξει» οικονομικά με τυχόν επισκευές που θα χρειαστεί στην πορεία.

Όμως οι επιλογές που έχει κανείς για την απόκτηση ενός αυτοκινήτου πλέον είναι πολλές, και η μακροχρόνια μίσθωση, αποτελεί μία από αυτές, ακόμη και για τους ιδιώτες. Με ένα μίσθωμα των 300 ευρώ ανά μήνα, θα μπορούσε κανείς να οδηγεί -με όλα τα έξοδα πληρωμένα- ένα μικρό hatchback.

Όμως δεν το νιώθεις δικό σου, και δεν μπορείς να το αξιοποιήσεις

Χωρίς καμιά προκαταβολή σε ορισμένες περιπτώσεις μάλιστα, και με μόνη υποχρέωση το «μηνιαίο μίσθωμα», ένα τέτοιο αυτοκίνητο μπορεί να τον περιμένει κάτω από το σπίτι, έτοιμο να ικανοποιήσει κάθε μεταφορική του ανάγκη. Και στη λήξη της σύμβασης, θα μπορούσε να συνεχίσει πάλι «από την αρχή» με ένα νέο μοντέλο, και να έχει «πάντα καινούργιο». Στον αντίποδα πάντως πρέπει να αναφερθεί, ότι η επιλογή της μίσθωσης είναι κάπως πιο «απρόσωπη» και δεν δίνει στον κάτοχο την αίσθηση του «δικού του» αυτοκινήτου, αφού όντως ιδιοκτησιακά δεν του ανήκει. Και λόγω αυτού, καθώς δεν αποτελεί περιουσιακό του στοιχείο, δεν μπορεί και να το αξιοποιήσει. 

Αν το αγόραζες με το ίδιο «μηνιάτικο», σε άλλα 2 χρόνια θα ήταν δικό σου

Με αυτό το «μηνιάτικο» είναι η αλήθεια, αν παρέτεινε κάποιος τη διάρκεια από 48 (που είναι η τυπική διάρκεια του Leasing) σε 72 μήνες, το αυτοκίνητο θα έμενε στο τέλος στα χέρια του. Θα μπορούσε έτσι να έχει στην ιδιοκτησία του ένα στοιχείο που θα αποφάσιζε ανά πάσα ώρα και στιγμή πώς θα το «εκμεταλλευτεί» και αν θα το κρατήσει ή θα το πουλήσει για να πάρει κάτι άλλο. Σε καμιά περίπτωση πάντως, δεν θα είχε την υποχρέωση να το επιστρέψει.

Αλλά στη δόση δεν συμπεριλαμβάνονται τα κόστη χρήσης, μόνο η απόκτηση

Βέβαια, η αλήθεια να λέγεται: Οι λόγοι για τους οποίους το Leasing έχει φτάσει να αποτελεί το 60% των πωλήσεων είναι πολλοί και είναι συγκεκριμένοι, και ο σημαντικότερος από αυτούς -πέρα από τις φοροαπαλλαγές για όσους τις δικαιούνται- είναι ένας: Στο «ενοίκιο» συμπεριλαμβάνονται πέρα από τα κόστη «κτήσης» και τα κόστη «χρήσης».

Τα τελευταία είναι αυτά που δεν πολύ δίνουμε σημασία όταν επιλέγουμε το επόμενο μας αυτοκίνητο, αλλά είναι εξίσου σημαντικά, καθώς χωρίς την κάλυψη αυτών των εξόδων, τα χρήματα που θα δώσουμε φτάνουν, αφού παραλάβουμε το νέο μας αυτοκίνητο, απλά για να το παρκάρουμε και να το κοιτάμε.

NEA ENOTITA
VOLVO