
Θα έπαιρνες Κινέζικο ή το σκέφτεσαι ακόμα;
Θα έπαιρνες Κινέζικο ή το σκέφτεσαι ακόμα;
Πάνω από 15 νέα brand «συστήνονται» στην Ελληνική αγορά.
Αλλά δεν θα είναι εύκολο για όλους να «εδραιωθούν».
Διστάζουν οι αγοραστές όταν δεν ξέρουν το background και το «ποιόν» της μάρκας.
Όμως το ξανασκέφτεσαι αν πρόκειται για μεγάλο εισαγωγέα, με service και υποστήριξη.
autoagora Team
Πάνω από 15 νέα brand «συστήνονται» στην Ελληνική αγορά
Μια από τις μεγάλες αλλαγές που συντελούνται στην Αυτοκίνηση στις ημέρες μας, και μάλιστα συνδράμει σε μεγάλο βαθμό στη συνολικότερη μετάβαση στην οποία βρίσκεται αυτή τη στιγμή ολόκληρη η Αυτοκινητοβιομηχανία, είναι η ενίσχυση του ανταγωνισμού που προκαλεί η… «προέλαση των Κινέζων».
Πάνω από 15 νέα brand «συστήνονται» στην Ελληνική αγορά αυτόν τον καιρό, και αμέτρητα είναι πλέον τα νέα μοντέλα που βλέπουμε σταδιακά να κυκλοφορούν στους δρόμους. Αποτέλεσμα; Εκτός του ότι μάλλον δεν μπορούμε ακόμα να τα αναγνωρίσουμε εύκολα και να τα ξεχωρίζουμε μεταξύ τους, να αναρωτιόμαστε αν η πληθώρα τόσων επιλογών πρόκειται να μας ωφελήσει ή να μας… μπερδέψει περισσότερο.
Αλλά δεν θα είναι εύκολο για όλους να «εδραιωθούν»
Σαφώς, υπάρχουν πολλά θετικά σημεία στο γεγονός ότι ο ανταγωνισμός αυξάνεται. Βάσει της λογικής και των κανόνων του εμπορίου, θα μπορούσε αυτή η διεύρυνση των διαθέσιμων επιλογών, να βοηθήσει στη μείωση των τιμών των αυτοκινήτων. Βάσει του νόμου προσφοράς και ζήτησης.
Όμως, για να εξετάσουμε το θέμα ρεαλιστικά, είναι δυνατόν να καταφέρουν να σημειώσουν όλοι αυτοί οι νέοι «παίχτες» αξιόλογες πωλήσεις, σε μια… συγκεκριμένη αγορά όπως η Ελληνική; Όταν πρόκειται για νέα brand, άγνωστα μέχρι χθες στο αγοραστικό κοινό, όσες προδιαγραφές και αν πληρούν, θα πρέπει πρώτα ο κόσμος να τα γνωρίσει. Δεν θα είναι τελικά εύκολο για όλους να «εδραιωθούν».
Διστάζουν οι αγοραστές όταν δεν ξέρουν το background και το «ποιόν» της μάρκας
Το αυτοκίνητο αποτελεί μια μεγάλη «επένδυση» (κατά κάποιο τρόπο, καθώς έχουμε εξηγήσει ότι τελικά μόνο επένδυση δεν είναι). Συνεπώς, οι υποψήφιοι αγοραστές που πρόκειται να προβούν σε μια τόσο σημαντική αγορά, θέλουν να ξέρουν ότι θα κάνουν μια σωστή επιλογή. Και στην περίπτωση των νεοεισελθέντων κατασκευαστών από την Άπω Ανατολή, μπορεί οι προδιαγραφές και όλα τα τεχνικά και εξοπλιστικά σημεία να «εγκρίνονται», όμως, σε ορισμένες τουλάχιστον περιπτώσεις, η αβεβαιότητα για κάποιον του οποίου δεν γνωρίζεις το «background» του (από που δηλαδή… «κρατάει η σκούφια του»), μπορεί να σε προβληματίσει.
Άλλωστε, ας μην ξεχνάμε ότι στο αυτοκίνητο πολύ μεγάλη σημασία παίζει η φήμη μιας μάρκας. Και στην περίπτωση των περισσότερων πχ Ευρωπαίων κατασκευαστών, υπάρχει παρουσία και πορεία που υπερβαίνει ακόμη και τα 120 χρόνια.
Όμως το ξανασκέφτεσαι αν πρόκειται για μεγάλο εισαγωγέα, με service και υποστήριξη
Και όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, στο σημείο αυτό, οι -συμπαθείς κατά τα αλλά- «Κόκκινοι Δράκοι» μάλλον υστερούν. Σε κάθε περίπτωση ωστόσο, τα πρώτα στοιχεία δείχνουν ότι οι περισσότερες κατασκευές από την Κίνα είναι προσεγμένες, και ότι συνήθως δεν υπολείπονται σε θέματα ποιότητας ή τεχνολογίας. Η σχεδίαση επίσης είναι ιδιαίτερα σύγχρονη, έως και προηγμένη. Και σε καμία περίπτωση πάντως η αισθητική δεν προβληματίζει, μάλλον το αντίθετο. Τελικά, αν το εξετάσουμε ρεαλιστικά, η αυτοκινητιστική «κάθοδος των Κινέζων», έγινε στην εποχή μας με πολύ πιο «έτοιμο» προϊόν, σε σύγκριση πχ με την αντίστοιχη των Κορεατών τη δεκαετία του ’90.
Όμως γεγονός παραμένει ότι, για να το αποφασίσεις να κολυμπήσεις σε «αχαρτογράφητα νερά», θα πρέπει να το σκεφτείς δυο φορές. Και το εκτόπισμα και η σιγουριά που θα σου προσφέρει στην προκειμένη η εμπλοκή ενός μεγάλου εισαγωγέα, με οργανωμένο δίκτυο εμπόρων και τεχνική υποστήριξη συντήρησης αλλά και ανταλλακτικών, θα σε βοηθήσουν να πάρεις την απόφαση ευκολότερα.

