Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Οι μπαγκαζιέρες χωρίζονται σε δύο τύπους: Τις ρυμουλκούμενες και τις αναρτώμενες, π.χ. Οροφής

Επεκτείνοντας το χώρο αποσκευών

Διαβάστηκε από 9185 αναγνώστες - 5/7/2016

Όσο μεγάλο αυτοκίνητο και αν έχουμε, ο χώρος αποσκευών είναι πεπερασμένος. Και όταν οι απαιτήσεις μας αυξάνονται, πρέπει να κοιτάξουμε για άλλου είδους λύσεις, όπως τις μπαγκαζιέρες. Είτε οροφής είτε κλασσικές ρυμουλκούμενες, κάποια θα καλύψει τις απαιτήσεις σας.

Οι μπαγκαζιέρες χωρίζονται σε δύο τύπους: Τις ρυμουλκούμενες και τις αναρτώμενες, π.χ. οροφής. Και οι δύο έχουν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά τους, ενώ η επιλογή τους έχει κυρίως να κάνει με τις απαιτήσεις μεταφοράς καθώς και με τον αποθηκευτικό χώρο που διαθέτουμε όταν δεν είναι σε χρήση.

Η ευκολότερη και φτηνότερη λύση είναι οι μπαγκαζιέρες οροφής, αλλά αυτές έρχονται με τους περιορισμούς τους. Ο πρώτος και κύριος είναι το βάρος, καθώς οι περισσότεροι κατασκευαστές δεν επιτρέπουν τοποθέτηση βάρους άνω των 75 κιλών στην οροφή του οχήματος. Υπολογίστε ότι αυτό το βάρος περιλαμβάνει τόσο την ίδια τη μπαγκαζιέρα όσο και τις μπάρες πάνω στις οποίες αυτή τοποθετείται, εξ` ου και οι περισσότεροι κατασκευαστές δίνουν ως όριο τα 50 - 60 κιλά, ανεξαρτήτως χωρητικότητας, που μπορεί να κυμαίνεται από τα 100 έως τα 500+ λίτρα.

Το κύριο μειονέκτημα τους είναι η δυσκολία φόρτωσης σε σχέση με ένα τρέιλερ, η οποία αυξάνεται γεωμετρικά όσο πιο ψηλό είναι το αυτοκίνητό μας. Σε περίπτωση δε που την τοποθετούμε σε κάποιο μεγάλο τζιπ ή ψηλό πολυμορφικό, καλό είναι να έχουμε το νου μας στην αύξηση του συνολικού ύψους, ώστε να μη "βρει" κατά την είσοδο σε χαμηλούς χώρους στάθμευσης.

Τα παραδοσιακά τρέιλερ λύνουν κάποια από αυτά τα προβλήματα αλλά τα αντικαθιστούν με άλλα, κυρίως νομικά. Τα τρέιλερ απαιτούν το λεγόμενο ειδικό σημείωμα προσάρτησης, που είναι η άδεια κυκλοφορίας του ρυμουλκούμενου. Συνδέεται με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και χρειάζεται έγκριση τύπου και βεβαίωση από την αντιπροσωπεία ότι το αυτοκίνητο μπορεί να το έλξει ασφαλώς. Εάν το βάρος του ξεπερνά τα 750 κιλά, χρειάζεται και διαφορετική άδεια οδήγησης, λεπτομέρεια που πολλές φορές οι πωλητές μπορεί να ξεχάσουν να αναφέρουν. Από εκεί και πέρα, το τρέιλερ πρέπει να φέρει την πινακίδα του οχήματος, ενώ πρέπει να διαθέτει εν λειτουργία φώτα πορείας, στοπ, ανακλαστικά, φλας και αλάρμ, συνδεδεμένα με το αυτοκίνητο. Ακόμα, δύο διαφορετικά συστήματα πέδησης – πορείας και στάθμευσης που μπορούν όμως να έχουν κοινά εξαρτήματα.

Φυσικά, ένα τρέιλερ δε μπορεί να ακολουθήσει το αυτοκίνητο μόνο του, αλλά χρειάζεται και ένα σωστό κοτσαδόρο. Σύμφωνα με τη νομοθεσία, απαγορεύεται να υπάρχει κοτσαδόρος που να εξέχει σε αυτοκίνητο που δεν έλκει ρυμουλκούμενο, οπότε αυτός πρέπει να μπορεί να αφαιρεθεί σχετικά εύκολα. Πριν την αγορά, πρέπει να βεβαιωθούμε ότι το αυτοκίνητο μπορεί σύμφωνα με τον κατασκευαστή να έλξει ρυμουλκούμενο, καθώς στα οχήματα που δεν είναι σχεδιασμένα για τέτοια χρήση η ασφαλής τοποθέτηση του μπορεί να δημιουργήσει σημαντικά προβλήματα, τόσο δομικά όσο και ασφαλείας.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις

Σχετικες επιχειρησεις