autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Τι έπαθε το αυτοκίνητο και δεν «τραβάει»;

Παρατήρησες πτώση ιπποδύναμης του αυτοκινήτου σου; Σταμάτησε να πηγαίνει πια όπως παλιά; Η μειωμένη απόδοση είναι καμπανάκι για ενδεχόμενη ζημιά. Δες τι από τα παρακάτω φταίει.

Και απο εκεί που το αυτοκίνητο ανέβαινε οποιοδήποτε λόφο ή βουνό με άνεση, ξαφνικά πρέπει να κατεβάσεις ταχύτητα, όσο ο κινητήρας παλέυει; Αναρρωτιέσαι, μα αφού πριν μερικά χρόνια πέρασα από τον ίδιο δρόμο με 3η, τώρα γιατί και με 2α ζορίζεται; 

Δείτε τους 4 λόγους που πιθανότατα ρίχνουν την δύναμη του αυτοκινήτου σας και κάνουν κάθε ανηφόρα πρόκληση.


Φραγή φίλτρου αέρος

Πέρα από καθαρό καύσιμο για τη σωστή καύση χρειάζεται και καθαρός αέρας. Είναι αναγκαίο λοιπόν το φίλτρο του αέρα να αποτρέπει τις ακαθαρσίες να εισέλθουν στο θάλαμο εσωτερικής καύσης και να βλάψουν τον κινητήρα. Ο κινητήρας δεν θα είναι ποτέ αρκετά ισχυρός για να ανέβει στον λόφο έχοντας να αντιμετωπίσει και τους εξωγενείς παράγοντες όπως οι ακαθαρσίες του αέρα.


Πρόβλημα στο φίλτρο καυσίμου

Δεν μπορείς να έχεις έναν κινητήρα που να λειτουργεί σωστά αν δεν τροφοδοτείται με «καθαρό» καύσιμο. Αν το φίλτρο του καυσίμου δεν προστατεύει τη μηχανή από ακαθαρσίες που ρέουν εντός είναι πολύ πιθανό η απόδοση του κινητήρα να επηρεάζεται, κάτι που θα είναι ακόμα πιο ξεκάθαρο τις στιγμές που χρειάζεται να δίνει όλη του τη δύναμη.


Βουλωμένα φίλτρα εξάτμισης 
Ο μετατροπέας του καταλύτη και ο σιγαστήρας λειτουργούν ως φίλτρα για την εξάτμιση του οχήματος. Ο σιγαστήρας μειώνει τον θόρυβο από την εξάτμιση και ο μετατροπεέας καταλύτη μειώνει τη ρύπανση των καυσαερίων. Εάν ένα από αυτά τα φίλτρα φράξει τότε η ισχύς και η ικανότητα του κινητήρα να επιταχύνει επηρεάζεται. Οι συνέπειες όπως είναι προφανές δεν θα φανούν σε δρόμους όπου δεν έχουν ανηφόρες, αλλά αν βρεθείτε σε ανηφορικό δρόμο τότε μπορεί να μην πάτε πουθενά...



Χαμηλή συμπίεση κυλίνδρου 

Για να διασφαλιστεί η επαρκής ποσότητα ισχύς στον κινητήρα χρειάζεται υψηλή συμπίεση των κυλίνδρων. Αν κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει και η συμπίεση των κυλίνδρων κινείται σε χαμηλά επίπεδα τότε σε δρόμους με ανηφορική κλίση το όχημά σας θα αγωνίζεται για να ανέβει καθώς η ισχύς του κινητήρα δεν θα επαρκεί για να τον ωθήσει εκεί πάνω.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις